Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeistään täytyy mennä neuvolaan?

Vierailija
18.04.2016 |

En halua soittaa sinne vielä pitkään aikaan. Viimeks soitin heti plussattuani ja kesken meni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soitin myös heti aikanaan ja kesken meni. Nyt aion soittaa vasta kun 8 viikkoa on vähintään kasassa. Eivät muutenkaan anna aikaa kun vasta kun 9 viikkoa on takana

Vierailija
2/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, haluatko mennä alkuraskauden seuloihin. Itse soitin keskenmenoa seuranneessa raskaudessa viikolla 12 (ei haluttu alkuraskauden ultraan). Lakisääteistä rajaa en muista (liittyy äitiyspäivärahan saamiseen), mutta se aika myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löydät sen viimeisimmän raskausviikon, jolloin neuvolaan pitää ottaa yhteyttä että on oikeutettu tiettyihin etuuksiin. Sehän oli vasta joskusreilusti  toisella kolmanneksella.

Minä olen soitellut neuvolaan vasta, kun olen käynyt yksityisellä varhaisultrassa, ja nähnyt että raskaus ylipäänsä on alkanut, eikä lapsella ole sellaisia erittäin vakavia ongelmia, joiden vuoksi varhainen abortti olisi tarpeellinen. Minun lapseni, minun raskauteni, huolehdin nämä asiat aina ensin itse. Neuvolaan ehtii soittaa myöhemminkin, varsinkin jos ei aio käydä np-ultrassa tai käy sen yksityisellä.

Vierailija
4/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen neljännen raskauskuukauden päättymistä, jos haluat rahaa kelasta.

Vierailija
5/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn yksityisellä lääkärillä varhaisultrassa ja Nähdään pian! Ultrassa. Niin saako sieltä neuvolakortin johon laitetaan viikot ja tiedot tai jonkun paperin minkä voi myöhemmin viedä neuvolaan? Jos nyt sitten menen vasta joskus rv15 aikoihin neuvolaan.

Vierailija
6/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää puhelin muutti n p ultran nähdään pian 😂

Vierailija
7/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään pian! -ultra, siinä kannattaa ehdottomasti käydä XD

Vierailija
8/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyn yksityisellä lääkärillä varhaisultrassa ja Nähdään pian! Ultrassa. Niin saako sieltä neuvolakortin johon laitetaan viikot ja tiedot tai jonkun paperin minkä voi myöhemmin viedä neuvolaan? Jos nyt sitten menen vasta joskus rv15 aikoihin neuvolaan.

Et saa neuvolakorttia, mutta saat totta kai omat asiakastietosi mukaasi, koska ultran tekee terveydenhuollon ammattilainen. Voit ottaa ne mukaasi kun menet neuvolaan, ne ovat siellä aivan tasavertaisia tietoja julkisen puolen tekemien tutkimusten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä