Tunnista peppumallisi
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016041521421632_iq.shtml
On kyllä järkyttävän näköistä, jos nuorella naisella on tuollainen vaihdevuosi-iän ylittäneen mummon lankkuperse (kuvat 1 ja 2). Kaikki muu vielä menee mut lankkuperseet... Tehkää niille jotain: hankkikaa lihasta, implantit tai vaikka H&M:n irtoperse! Ja pliis, pysykää pois yleisiltä uimarannoilta.
Kommentit (29)
Neliöpylly seisoo jalat suorina, kurvikkaammilla ovat jalat ristissä. Otan ehkä mieluummin sen neliöpyllyn, helpompi liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Pieni, kiinteä ja sydämenmuotoinen peppu
t vaihdevuodet ohittanut "mummo"
Jotenkin äärettömän surullista, ettö kypsään ikään ehtineen naisen pitää tulla vauvapalstalle pätemään kiinteällä persauksellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni, kiinteä ja sydämenmuotoinen peppu
t vaihdevuodet ohittanut "mummo"
Jotenkin äärettömän surullista, ettö kypsään ikään ehtineen naisen pitää tulla vauvapalstalle pätemään kiinteällä persauksellaan
En ole äskeinen mummo, mutta lukiko tulla otsikossa tosiaan että "tunnista peppusi, sinä alle vaihdevuosi-ikäinen"?
Miehille kans "tunnista peppusi"- vinkkejä. Usein roikkuu selän jatkona vaan kaks tyhjää lahjetta. Muodot esiin miehet, kyllä naisetkin tykkää katella.
Minulla on KimK/JLo peppu vaikka olen ihan luonnonblondi ja 36v. eli ei mitään etnistä taustaa. Minulla on vaan pidemmät koivet kuin edellämainituilla eli olen 175cm.
Kerrankin elämäni aikana peppuni on jopa muotia, mutta silti Suomesta ei löydy pepulle sopivia vaatteita vaan kaikki kiristää ja vyötäröön jää kauhea pussi!
USAsta löytyy sentään vaatteita pepukkaillekin!
Täälläkin yksi laatikkopylly ilmottautuu. Se johtuu tosiaan niiden lonkkaluiden muodosta. Sivusta katsottuna on kuitenkin ihan pakaratkin. Ja moni on sitä kehunutkin :D ei sille mitään mahda, myöhemmin varmaan muuttuu V:ksi jos äitiini olen tullut.
Vierailija kirjoitti:
Miehille kans "tunnista peppusi"- vinkkejä. Usein roikkuu selän jatkona vaan kaks tyhjää lahjetta. Muodot esiin miehet, kyllä naisetkin tykkää katella.
Ei näin typeriä "tunnista joku ruumiinosasi" juttuja kannata miehille tehdä. Miten te naiset jaksatte noita, luulis että tulee penis otsaan tommosia lukiessa.
Mulla A, koska paksut reidet eli päärynävartalo :|
Mulla taitaa olla tuon pyöreän ja kellahtaneen sydämen välimuoto. Oma mies tykkää :)