Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostava tinder-parini poisti minut

Vierailija
18.04.2016 |

Juttu oli alkanut hyvin joskus aiemmin ja jäänyt sitten tauolle. Eilen mies laittoi lyhyen seksiaiheisemman viestin kuin aiemmin. Mulla oli hirveä sähläys päällä ja ajattelin jutella illemmalla. Illalla mulla ei vaan enää sitä tinder-paria ollut.
Väsyttää, että nykyään voi vaan feidata tuolla tavalla. Mulle olis ollut täysin ok lopettaa yhteydenpito, mutta olisko se liikaa kirjoittaa lyhyet hyvästit vaikka. Ei tee mieli kauheasti panostaa uusiin juttuihin, kun lupaavimmatkin kariutuu ja turhaan on käyttänyt aikaa niihin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku tumputtaja tapio ei oo mikään menetys

Vierailija
2/6 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Mikä takia miesten pitäisi toimia eri tavalla kuin naisten suhteiden lopettamisessa? Tuohan on ihan tavallista toimintaa lyyleille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen miehen mielestä sä varmaan feidasit kun et heti vastannut. Jotkut on siellä aika outoja ja olettaa että toinen päivystää puhelin kourassa 24/7. Tai sit sitä nolotti kun laittoi seksiaiheista viestiä pitkän tauon jälkeen. Tuskin jäät kaipaamaan sen kummemmin.

Vierailija
4/6 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ite käyttäytynyt asiallisesti myös sovelluksissa -ap

Vierailija
5/6 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn. Mikä takia miesten pitäisi toimia eri tavalla kuin naisten suhteiden lopettamisessa? Tuohan on ihan tavallista toimintaa lyyleille.

Niin, miks miesten pitäs olla kohteliaita naisia kohtaan, jos tää ei toimi toisinpäin?

Vierailija
6/6 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, niin mietin kans että krapulassa panetti, sitten tuli katumus iltasella... Sinänsä harmi, kun ei mua se seksiviesti haitannut ja tässä tyypissä oli ominaisuus, joka on aika harvinaista löytää miehessä. Mutta tosiaan aika huonoitsetuntoista käytöstä, joten tuskin juttu olis hyvin päättynyt myöhemminkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme