Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ei vastaa tinderissä viesteihin?

Vierailija
17.04.2016 |

Laitoin 10 naiselle viestiä tinderissä ja vain kaksi heistä vastasi takaisin. Keskustelut kuitenkin loppuivat nopeasti lyhyeen. Miksi painatte sitä sydäntä jos ei kuitenkaan kiinnosta ja ole halua tutustua?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse realistisemmin naisia itsellesi. Noilla naisilla on siellä komeampia ja kovatasoisempia mätsejä mitä sinä olet.

Vierailija
2/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy todennäköisesti se että kilpailet väärässä sarjassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on todennäköisesti joku mielenkiintoisempi työn alla. Sä olet kuitenkin päässyt jatkoon ja voi olla että joku palaa suhun jos sen mielenkiintoisemman kanssa homma ei etene. Minkälaisen viestin muuten laitoit?

Vierailija
4/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset(kin) painavat sydäntä vain testatakseen haluttavuutensa.

Todennäköinen syy kuitenkin on, että ne naiset on saaneet muutaman muunkin "moi mitä kuuluu"-viestin. Siitä on aika raskasta jatkaa. Ja nyt seuraavaksi kysyt, että kai nyt sentään jaksaisi moikata takaisin... No se nainen varmaan ajattelee jo astetta pitemmälle, että "tässä olisi taas tulossa yksi turha ja kuihtuva kolmen viestin dialogi"... Katsos siksi joku jännämiehen hölmö läppäkin saa naiset vastaamaan paremmin. Lähetä jotain kekseliästä, johon jaksaa tarttua. Ei sen tarvitse edes olla mitään mielenkiintoista. Pliis jotain muuta kuin "moi mitä kuuluu".

Vierailija
5/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun päivässä voi tulla 200 viestiä, eikä kaikkiin ehdi edes vastata...

Vierailija
6/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain kuukauden aikana n. 20 keskustelunaloitusta, eli en edes 1 päivässä. Mutta tietysti sinunkaltaisillesi miehille olemassa ovat vain kaikista kauneimmat naiset, ei me tavikset.

Vierailija
7/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on parempia matchejä. Jännempiä keskustelukumppaneita, siis ainakin komeampia. 

Tässä Anna kertoo miten osaa hyvin valita kenelle kannattaa keskustella:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/nelikymppinen_ann…

Vierailija
8/22 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän kriittisemmin tykkäillä tyypeistä tai ilmiantaa ne kymmenillä viesteillä pommittavat.

Vierailija
9/22 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi tykätä jos ei kuitenkaan kiinnosta? Instagram sun muut paljon parempi paikka kerätä faneja kuin tinderi mikä on SEURAN haku paikka

Vierailija
10/22 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväjärki kirjoitti:

Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!

Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!

Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.

Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.

Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...

Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!

Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.

Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.

Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve , hyvänäköinen ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.

Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!

Ulkomaalaisuus paistaa läpi, venäjärölli?

Vierailija
11/22 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehiä sanotaan sioksi jotka pelaa naisilla.... millaisen vastaanoton saisi tinderimies joka tekstaa 200 viestiä sun lisäksi ??

Vierailija
12/22 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut myös saman vaikka todella persoonallisen mukavaa viestiä olen naiselle laittanut tinderissä niin ei ole viitsinyt edes vastata tai on vastannut vain todella lyhyesti ok. Ei sellainen sytytä yhtään

Vierailija
13/22 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan ongelmaan olen törmannyt. En ole laittanut mitään junttikuvia vaan arkisia ja ulkoilukuvia jne etten vaikuta heti juntilta. Matcheja kyllä tullut, mutta KUKAAN ei aloita juttelua ja jos aloittaa, niin lakkaa vastaamasta muutaman viestin jälkeen. Itse jos aloitan, niin jotkut vastaa, mutta ei mitenkään ala juttelemaan. Todella masentavaa

Vierailija
14/22 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt vastaamatta seuraavista syistä:

1) juttelen jo jonkun kiinnostavamman kanssa

2) avausviestisi on tylsä ja siihen on hankala vastata

3) en juuri sillä hetkellä kerkeä vastata, ja unohdan vastaamisen kokonaan

4) väsyttää, en jaksa jutella

5) muutaman viestin jälkeen totean, että keskustelu on nihkeää, en jaksa jatkaa ja tuhlata aikaani

6) ollaan keskusteltu aikaisemmin, esim edellisenä päivänä. Keskustelu oli tylsä, ei ollut kemiaa, lakkaan vastaamasta vaikka aluksi kiinnostusta olisikin ollut.

Siinäpä noita.

Vierailija
15/22 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tavismiehet tavoittelee hotteja misuja. Kaikki tavisnaiset tavoittelee lentäjäkirurgia. Siksi suurin osa taviksista jää ilman, koska toinen tavis ei kelpaa.

Vierailija
16/22 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5) muutaman viestin jälkeen totean, että keskustelu on nihkeää, en jaksa jatkaa ja tuhlata aikaani

6) ollaan keskusteltu aikaisemmin, esim edellisenä päivänä. Keskustelu oli tylsä, ei ollut kemiaa, lakkaan vastaamasta vaikka aluksi kiinnostusta olisikin ollut.

Siinäpä noita.

" väsyttää en jaksa jutella " voisko sitä silti kohteliaasti vastata kuitenkin... Jos olisit mies niin olisit yksin todennäköisesti hautaan asti tuollaisilla syillä. Lisäksi keskustelu ei voi olla nihkeää jos toinen ei vastaa yhtään mitään edes useaan kysymykseen

Vierailija
17/22 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiasi ei herätä naisten luottamusta. Työnnät naiset pois tahtomattasi. Samalla toiset miehet sopivat treffejä.

Vierailija
18/22 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä noita.

" väsyttää en jaksa jutella " voisko sitä silti kohteliaasti vastata kuitenkin... Jos olisit mies niin olisit yksin todennäköisesti hautaan asti tuollaisilla syillä. Lisäksi keskustelu ei voi olla nihkeää jos toinen ei vastaa yhtään mitään edes useaan kysymykseen

Et selvästikään ole jutellut kenellekään deittisovelluksissa. Keskustelu todellakin voi olla nihkeää, siitäkin huolimatta että toinen vastailee kysymyksiin. Ja sitten vasta nihkeää onkin, jos ei vastaile.

Ja miksi kohteliaisuuttani vastaisin väsyneenä kenellekään? Väsyneenä en jaksa pitää keskustelua yllä, en jaksa olla ystävällisen kuuloinen enkä jaksa keskittyä keskusteluun. Siitä ei seuraa kenellekään mitään hyvää, jos rupean väsyneenä jauhamaan tyhjänpäiväisiä asioita jonkun tuntemattoman kanssa.

Vierailija
19/22 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lopahtaa välittömästi mielenkiinto, jos mies ei osaa kirjoittaa. "moi mitä kuuluu missä asut mä asun turussa etin nais seuraa lähetkö kävely lenkille". Kirjakieltä ei tarvitse kirjoittaa, mutta jos ei hallitse edes alkeita isoista kirjaimista, välimerkeistä tai yhdyssanoista, meillä tuskin on paljoa yhteistä.

Vierailija
20/22 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on todennäköisesti joku mielenkiintoisempi työn alla. Sä olet kuitenkin päässyt jatkoon ja voi olla että joku palaa suhun jos sen mielenkiintoisemman kanssa homma ei etene. Minkälaisen viestin muuten laitoit?

Tämä!