Samaan kaveriporukkaan ex-parinillanjutun heilan kanssa, uhka vai mahdollisuus?
Kertokaa, että a) ylireagoinko mä ja b) miten olisi parasta toimia välttyäkseen draamalta? Bustausvaarakin tuntuu vähän turhan todelliselta, mutta pakko vaan purkaa tää johonkin. Älkää pliis tunnistako.
Tilanne on siis se, että joskus viisi-kuutisen vuotta sitten tapailin muutamaan otteeseen yhtä miestä (alkoholilla oli osuutta asiaan), joka paljastui sitten varatuksi. Myönnettäköön, että vaikken tiennyt miehen parisuhdestatusta aluksi, se ei sitten myöhemminkään mua häirinnyt. Nykyisin ei olla tämän miehen kanssa missään väleissä, mutta olen päätynyt muutaman mutkan kautta samaan kaveri-/harrastusporukkaan kyseisen miehen silloisen ja nykyisen kihlatun kanssa, enkä oikein tiedä, että miten pitäisi toimia.
Ei olla vielä päädytty samaan paikkaan samaan aikaan, mutta tiedän, että sellainen tilanne on ennen pitkää tulossa eteen. Mä en tiedä ollenkaan, tietääkö tää nainen mun ja miehensä silloisista kuvioista vai ei. Sen verran tiedän, että he erosivat joksikin aikaa vähän sen jälkeen, kun mun ja ko. miehen säätö oli päättynyt ja olin itse alkanut seurustella toisen miehen kanssa, mutta en tiedä, mihin ero liittyi. Ymmärsin kuitenkin, että mies oli tuolloin jättävä osapuoli, mutta ei ole aavistustakaan, tietääkö nainen siis pettämisestä.
Miten mun kannattaisi tai olisi kaikkien kannalta parasta suhtautua tuohon naiseen, jos ja kun ennen pitkää kohdataan? Kyseessä on kuitenkin niin vanha juttu, etten ainakaan itse aio ottaa asiaa missään nimessä puheeksi, mutta... niin. Olisiko parasta olla ystävällinen ja mahdollisesti yrittää vähän tutustua, vai pysytellä kuitenkin mahdollisimman etäällä?
Ahdistaa, kun en tiedä yhtään, mitä tää nainen tietää. :/
Kommentit (6)
Nainen tuskin tietää. Välttele. Minulle olisi mahdotonta olla hiljaa, jos kuppia nostetaan, huhuh.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tuskin tietää. Välttele. Minulle olisi mahdotonta olla hiljaa, jos kuppia nostetaan, huhuh.
No sehän tässä huolettaakin. D: Tuppaan olemaan ihan helvetin suulas, kun olen juonut. Pakko varmaan pysytellä limulinjalla tuossa porukassa sitten.
Mistä se muija sut tuntisi? Oot hölmö jos menet jotain avautumaan. Loukkaisit tahallasi tätä naista? Mä en ainakaan tyrkyttäisi itseäni sen bestikseksi, koska kokisin sen kiusalliseksi. Miten olisi normaalin ystävällinen suhtautuminen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä se muija sut tuntisi? Oot hölmö jos menet jotain avautumaan. Loukkaisit tahallasi tätä naista? Mä en ainakaan tyrkyttäisi itseäni sen bestikseksi, koska kokisin sen kiusalliseksi. Miten olisi normaalin ystävällinen suhtautuminen?
Ollaan me tiedetty toisemme aikaisemminkin nimeltä ja naamalta, ei vaan oltu koskaan sillä tavalla tekemisissä keskenämme. Kuten sanoin, niin en missään nimessä aio mennä mitään avautumaan.
Katselet ja kuuntelet ja tunnustelet meininkiä kun samaan paikkaan satutte. Riippuu ihan ihmisistä, voihan olla, että se mimmi on ihan ok. Niin ja muista pitää pokka.