Miehen lapsi pelkää seksiääniä niin ettei seksistä tule mitään!
Oli äidilleen mennyt itkemään asiaa. Lapsen pitäisi nukkua mutta ilmeisesti ei nuku! Nyt on viime päivät alkanut huutamaan kurkku suorana aina kun kuulee... Äitinsä mielestä ei saada harrastaa seksiä. Miten sen lapsen nukkumista voi vahtia?
Kommentit (31)
Äänieristette makkarin tai sitten jonnekin saunaan
Vierailija kirjoitti:
Se lapsi pelkää, haloo...
Mitä se lapsi pelkää? Kai 7-vuotias ymmärtää, jos sille sanoo, ettei äänissä ole mitään pelättävää, vaan voi jatkaa unia. Lapsi tietää tasan, mitä Ap ja isä touhuavat ja yrittää manipuloinnillaan estää sen.
Kuinka paljon sitä ääntä sitten kuuluu? Todellakin voi ähinät ja puhinat kuulostaa 7-vuotiaasta pahalta, vaikka tietäisi mitä tapahtuu. Ei 7v ajattele kuin aikuinen
Mun 7-vuotias ei kyllä tajuaisi mistä on kyse. Varmaan se nimenomaan pelottaisikin. Kun ei tiedä mitä tapahtuu ja outoja ääniä kuuluu. Kai te olette jutelleet lapsen kanssa asiasta? Mitä tyttö itse sanoo? Mikä häntä siinä pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sitä ääntä sitten kuuluu? Todellakin voi ähinät ja puhinat kuulostaa 7-vuotiaasta pahalta, vaikka tietäisi mitä tapahtuu. Ei 7v ajattele kuin aikuinen
No kerran, kaksi, ehkä kolmekin vielä menee. Mutta sen jälkeen 7-vuotiaan pitäisi jo muistaa, että äänet eivät tarkoita vaaraa, jos tämä on systemaattisesti muistettu hänelle kertoa.
Tietenkään 7-vuotiasta ei voi verrata aikuiseen, mutta lapsia ei myöskään pidä aliarvioida. 7-vuotias osaa olla todella ovela ja suunnitelmallinen, vaikka keinot ja käsitykset omista vaikutusmahdollisuuksista laajassa mittakaavassa ovatkin todella naiivit.
Menkää toiseen huoneeseen. Pehmeä alusta, ei väliä missä touhuaa, vaikka kylppärissä.
Lapsella voi olla surua vanhempien erosta ja touhuilunne äänet eivät ainakaan helpota tilannetta, päinvastoin.
Vastenmielistä ois minustakin kuulla toisten ääntelehtimistä tuossa tilanteessa. Enkä halua, että kukaan on kuuntelemassa omia touhujani mieheni kanssa.
Monisssa taloissa (etenkin olen huomannut tämän uusissa omakotitaloissa) on niin surkeat äänieristykset, että äänet kuuluvat kämpän toiselta laidalta toiselle.
Pankaa alkuyöstä. Silloin on syvin uni. Aamuyöstä nukkuu kevyemmin.
Kuulostaa manipuloinnilta tytön osalta. Onkohan äidillään ollut näppinssä pelissä?
Nuo loppuelämän trauma kommentit ovat parasta. Kuinka vieraantunut todellisuudesta täytyy olla että saa trauman siitä että tiedostaa vanhempiensa harrastavan seksiä, ja sitä täytyisi vielä ruveta salailemaan. Tottakai normaalit käytötavat kuuluvat asiaan, ja ei sitä liian kovaa voi huutaa, jos on muita talossa tietenkään. Minä kyllä lapsena kuulin vanhempieni harrastavan seksiä, enkä seonnut. Luulen että useilla on ihmisillä on tämä kauhea traumaattinen kokemus varjostamassa elämäänsä.
Laittakaa sopivaa hiljaisehkoa musiikkia päälle huoneeseen jossa seksiä harrastatte. Näin lapsi ei kuule seksin ääniä musiikin yli eli ei pysty reagoimaan.
Aamuyöstä herätte vartavasten panemaan?!