Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kotirouvaksi?

Vierailija
17.04.2016 |

Sattui kohdalle tilanne, jota olen osannut aavistalla jo jonkun aikaa. Vanha tuttu tarjosi töitä Pohjois-Amerikasta. Hän tietää minut jo pidemmältä ajalta, osaamiseni tason ja kokemuksen.

Lapseni olen jo kasvattanut ja maailmalle huolehtinut. Ja ylipäätään sitoumukset Suomeen on suht rajalliset.

Nyt tämän työtilaisuuden myötä tuumailen, että mahtaisiko lapsentekoikästä ja -haluista naista kiinnostaa lähteä kotirouvaksi matkaan? Olen siis viittäkymppiä lähestyvä mies. Palkka on hyvä, pystyn sillä hyvin elättämään isommakin perheen, jos on perheverotus (mitä siis Suomessa ei ole). Kunnosta ja ulkonäöstä olen pitänyt huolta, tyypillisesti minua pidetään n 35-vuotiaana. Olen arvoiltani perhekeskeinen ja en todellakaan harrasta mitään isompia juopotteluja tai muuten epäluotettavaa elämän tyyliä.

Mikäänhän ei tietenkään ole varmaa, mutta tod näk tuonne tulisi lähdettyä pysyvästi. Olen jo asunut siellä aiemmin ja tiedän, että siellä viihtyy Suomalaisena mainiosti.

Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, että kiinnostaako naisia "ura" kotirouvana poissa Suomesta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin lähteä, mutta en kotirouvaksi. Olettaen tietysti että minäkin voisin siellä joskus työllistyä. Miksi haluat nimenomaan kotirouvan? Tuskin haluat ellet ole jokin alistava psykopaatti suunnilleen.

Rouva +20

Vierailija
42/46 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit nuorempi niin voisin ehkä lähteä. Ja miellyttäisit silmääni. Todella voisin harkita. Tarjous ei kuulosta hassummalta. Mitäpä sitä Suomessa aikaansa tuhlaamaan...

AP: Ymmärrän hyvin kantasi! Omalta kohdaltani halusin ensin huolehtia nykylapsen oman elämän alkuun, ennen kuin katselen elämältä uutta alkua.

Arvelen, että tässä on n 30 hyvää vuotta edessä. Siinä kerkiää vielä vaikka mitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen pisti silmään tuo ettet harrasta "isompia juopotteluja". Sellaisia pieniä putkiako vain?

Vierailija
44/46 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin lähteä, mutta en kotirouvaksi. Olettaen tietysti että minäkin voisin siellä joskus työllistyä. Miksi haluat nimenomaan kotirouvan? Tuskin haluat ellet ole jokin alistava psykopaatti suunnilleen.

Rouva +20

Ei, ei vaimon mikään välttämättömyys ole olla kotirouvana. Enemmän lähdin siitä näkökulmasta, että on tuolla helpompaa, kun on perheverotus. Suomessa on melko pakko molempien olla töissä, verotus pitää siitä huolen.

Riippuu varmaan ammatista, toisissa ammateissa on helppo saada missä päin vaan töitä. Ja toisissa voi olla mahdotonta. Esim palomies ja poliisi vaan kokonaan uudelleen kouluttautumisen. Sitten taas esim lääkäreille ja sairaanhoitajille on muutokoulutus mahdollista.

Vierailija
45/46 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouva +20

Ei, ei vaimon mikään välttämättömyys ole olla kotirouvana. Enemmän lähdin siitä näkökulmasta, että on tuolla helpompaa, kun on perheverotus. Suomessa on melko pakko molempien olla töissä, verotus pitää siitä huolen.

Riippuu varmaan ammatista, toisissa ammateissa on helppo saada missä päin vaan töitä. Ja toisissa voi olla mahdotonta. Esim palomies ja poliisi vaan kokonaan uudelleen kouluttautumisen. Sitten taas esim lääkäreille ja sairaanhoitajille on muutokoulutus mahdollista.

Voiko sinulle pistää johonkin oikeasti viestiä, kun en viitsi täällä avautua, ellei tämä sitten ole provo :D

Vierailija
46/46 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilukki kirjoitti:

Pikkasen pisti silmään tuo ettet harrasta "isompia juopotteluja". Sellaisia pieniä putkiako vain?

AP: hihi, en ole koskaan ollut juomaputkessa, että seuraavan pvänä tasotellaan uudella juomisella. Töiden merkeissä välillä on dinnereitä tai matkustelua, siellä se on 1-4 lasia viiniä. Saunan jälkeen toisinaan 1-2 lonkeroa. Hyvässä seurassa vapaa-ajalla muutama lasi viiniä.

Krapula on n kerran kymmenessä vuodessa. Sitten muistan taas, että kuinka kamalaa on viettää kokonainen päivä niin, ettei saa mitään aikaan...