Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotiaalla tyttöystävä

Vierailija
17.04.2016 |

Mitä mieltä? Fritsuja tehty ja sängyssä makailtu. Pitäisikö jotenkin puuttua asiaan?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä tuohon puuttumaan. Luulen että tyttäresi on oikein onnellinen hänen kanssaan.

Vierailija
2/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 13-vuotiaalle lapselle sopivaa. En sallisi.

Vierailija
4/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes tyttö saa seurustella vielä ja on 13.

Vierailija
5/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähän puuttuisi? Tyttöystävä on vanhempi kuin poika. Ap

Vierailija
6/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse 6lk olevasta 13vuotiaasta niin sitten ei! Jos olisi 7lk ja täyttää 14 sallisin

Vierailija
7/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihmetellyt kun lapsen 5. luokan kaksi poikaa seurustelee itseään vuotta vanhempien tyttöjen kanssa... eikö poikien psyyke laahaa vuosia tyttöjen jäljessä?

Vierailija
8/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs tuon estäisi, jos kiellät, niin yltyy vaan.

Vierailija
9/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin itse seurustelemaan 13vuotiaana pojan kanssa joka oli minua 2 vuotta vanhempi, nyt neljän vuoden jälkeen olemme edelleen yhdessä. Olen siis 17v ja poika ystäväni 19v muutamme yhteen kesällä😊

Vierailija
10/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihmetellyt kun lapsen 5. luokan kaksi poikaa seurustelee itseään vuotta vanhempien tyttöjen kanssa... eikö poikien psyyke laahaa vuosia tyttöjen jäljessä?

siis 5. luokkalaiset pojat seurustelevat?? Pojathan ovat 11-12vuotiaita...

En ikimaailmassa osaa kuvitella, että minun nyt 3. luokkalainen ja 9vuotias poikani seurustelisi jo parin vuoden päästä. Sehän on ihan täysi pikkumukula vielä ja käytös sen mukainen. Tuskin parissa vuodessa kehittyy niin paljon, että hankkisi tyttöystävän.

Vierailija
11/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurustelu siis yhdessä oleminen mitään haittaa, mutta seksi ei kuulu tuon ikäisille. Tekisin asian selväksi.

Vierailija
12/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku ihan aidosti ja oikeasti sitä mieltä, että ihastuminen ja rakastuminen sekä seurustelu pitäisi KIELTÄÄ jonkun ikäiseltä? Ihan hullujako te olette? Eivät hyvät, syvät tunteet ole väärin. Jos teillä vanhemmilla on jotakin pelkoja (mistä?), niin valmentakaa mukuloitanne sellaiseen.

Vierailija
13/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seurustelu siis yhdessä oleminen mitään haittaa, mutta seksi ei kuulu tuon ikäisille. Tekisin asian selväksi.

Miten tekisit sen selväksi? Millaista puhetta olisit itse tahtonut 13-vuotiaana kuulla?

Vierailija
14/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei anna nyt pelimiehen saada pildeä! #hatersgonnahate #pussywagon #donthatetheplayerhatethegame

Vierailija
15/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tekisit sen selväksi? Millaista puhetta olisit itse tahtonut 13-vuotiaana kuulla?

Minä en ainakaan edes ajatellut seksiä tuon ikäisenä. Enkä poikia. Olin ihan lapsi. Ap

Vierailija
16/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku ihan aidosti ja oikeasti sitä mieltä, että ihastuminen ja rakastuminen sekä seurustelu pitäisi KIELTÄÄ jonkun ikäiseltä? Ihan hullujako te olette? Eivät hyvät, syvät tunteet ole väärin. Jos teillä vanhemmilla on jotakin pelkoja (mistä?), niin valmentakaa mukuloitanne sellaiseen.

Ei olekaan kysymys näiden kieltämisestä vaan seksin. Ei sovi tuon ikäiselle.

Vierailija
17/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan kysymys näiden kieltämisestä vaan seksin. Ei sovi tuon ikäiselle.

Niinkö? Millä perusteella se sopii vaikkapa 14-vuotiaalle mutta ei 13-vuotiaalle? Kerro minulle kuukauden tai mielellään päivän tarkkuudella kenelle sopii ja PERUSTELE vastauksesi. Jos et tähän pysty ole hyvä ja mene esittämään mielipiteitäsi muualle.

Vierailija
18/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis 5. luokkalaiset pojat seurustelevat?? Pojathan ovat 11-12vuotiaita...

En ikimaailmassa osaa kuvitella, että minun nyt 3. luokkalainen ja 9vuotias poikani seurustelisi jo parin vuoden päästä. Sehän on ihan täysi pikkumukula vielä ja käytös sen mukainen. Tuskin parissa vuodessa kehittyy niin paljon, että hankkisi tyttöystävän.

Pojat täyttäneet tänä vuonna 12 v. Menevät ensi syksynä 6. luokalle. Ihmettelen.

Vierailija
19/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella suurimman osan seurustelu ei ole mitään vakavaa. Vai eikö omassa lapsuudessanne muka kellään ollut parin viikon suhteita? Aikuisena niitä toki kukaan enää seurusteluksi laske.

Tosin tiedänpä lähes 60v parin, jotka on ollut yhdessä 13-vuotiaista.

Vierailija
20/44 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, niin SINÄ et ajatellut, mutta nuoretkin ovat yksilöitä ja ajat toiset. Miten siis tekisit selväksi omalle teinillesi, että seksi on kiellettyä? Vanhempien sanomiset saa todella sanoa kieli keskellä suuta, koska herkkä nuori ei unohda näitä sanoja ikinä. Oma seksuaalisuus ja itsetunto siinä lähtee myös vanhempien asenteesta isoksi kasvamiseen. Jos seksihaluja pilkataan ja pidetään oksettavina, sitä ei unohda koskaan.

Nimim. kokemusta on, uskovaisen perheen lapsella (vl)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi