Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TikTok on sairas! Miksi annatte lasten käyttää sitä

Vierailija
22.09.2023 |

Itselleni tuli juuri vastaan johonkin true crime-juttuun liittyvä video jossa kiduttajamurhaaja kuvaili aivan järkyttävää seksuaalista kidutusta jota aikoi tehdä uhreilleen. Ja oli siis myös oikeasti tehnyt. Sain jonkun traumareaktion tästä. Toivon vaan ettei kukaan lapsi tuota katsele

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lols

Vierailija
2/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä voi kieltää muita lapsia sitä käyttämästä, eikä minulla ole lapsia kun olen itse vielä lapsi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä voi kieltää muita lapsia sitä käyttämästä, eikä minulla ole lapsia kun olen itse vielä lapsi :D

No hehheh

Vierailija
4/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hehheh

Hih hih hih hihittelen tik tokkia selailen hih hih hih hihittelen

Vierailija
5/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

11vuotias lapseni ei käytä tiktokkia

Saanko vuoden äiti mitalin?

Vierailija
6/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee lähinnä hauskoja eläinvideoita, vitsivideoita ja matkusteluun liittyviä juttuja. Hyvin pitkälti voi itse vaikuttaa siihen, mitä sieltä tulee.

Vierailija
7/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän traumoja tulee siitä kun Suomessa toisia lapsia tappavat ja kiduttavat lapset pääsevät lähes ilman tuomioita etenkin jos ovat eliitti perheen lapsia...

Vierailija
8/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat ainakin minulta kunniamaininnan. Toki hän videoita näkee, ellei kotikoulussa ole, koska esim. koulussa ainakin kaksi kolmesta luokaltaan käyttää tiktokia.

Vierailija
9/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä tulee ihan tyhmiä ameeboja.

Vierailija
10/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin kautta ne lapset saa selville, että tää maailma on aika kamala paikka. Ei voi pumpuliinkaan kääriä.

Vierailija
11/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä käytännössä tehdään? Otetaan teiniltä känny pois ja lukitaan kotiin?

- hyvät neuvot kalliit ja niitä mielellään otetaan vastaan

Vierailija
12/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok on kyllä saatanasta. On todella surullista miten lapsille kehittyy tiktokaivot, eivätkä jaksa keskittyä mihinkään 15 sekuntia kauempaa. 

Vierailija
13/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ainakin minulta kunniamaininnan. Toki hän videoita näkee, ellei kotikoulussa ole, koska esim. koulussa ainakin kaksi kolmesta luokaltaan käyttää tiktokia.

Ai. Millä perusteella jaat kunniamainintojasi? Meidän perheessä ainoastaan toista kiinnostaa tiktok. Ihan on lapsen/ nuoren henkilökohtaisilla mieltymyksillä tässä tekemistä. Ei minulla.

T: äityli

Vierailija
14/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla just päinvastainen reaktio. Mitä enemmän kiellät, sitä enemmän kiehtoo..parempi kun suhtautuu neutraalisti.

Vierailija
15/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Millä perusteella jaat kunniamainintojasi? Meidän perheessä ainoastaan toista kiinnostaa tiktok. Ihan on lapsen/ nuoren henkilökohtaisilla mieltymyksillä tässä tekemistä. Ei minulla.

T: äityli

Millä perusteella sinä loukkaannut jostain hömpänpömppäpalstan "kunniamaininnasta" ?

Vierailija
16/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syystä eivät piilaakson tyypit anna lapsilleen vapaata pääsyä someen.

Vierailija
17/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hei aletaan kaikki lestadiolaisiksi tai mulla on vielä parempi ehdotus! Perustetaan oma kultti! Ei kännyköitä, ei nettiä, ei myöskään vauvapalstaa . Tämä se vasta paikka onkin :D

Vierailija
18/18 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hei aletaan kaikki lestadiolaisiksi tai mulla on vielä parempi ehdotus! Perustetaan oma kultti! Ei kännyköitä, ei nettiä, ei myöskään vauvapalstaa . Tämä se vasta paikka onkin :D

Niin, saatanasta se on tämäkin. 

Mutta tottakai jokainen mielellään puolustelee hyväksi sitä minkä oikeasti tiedostaa vahingolliseksi. Eihän tästäkään mitään hyötyä ole. Mutta toivottavasti suurin osa täällä on aikuisia ja tajuaa tämän sairaaksi paikaksi.