Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain kuulla olevani hienohelma ja tiukkis :D

Vierailija
17.04.2016 |

Johan taas ihmiset jaksavat ärtyä toisten tavoista. Tuli kaveriporukassa puhetta pieruista parisuhteessa, ja kerroin, että meillä on kyllä tapana, että toisen läsnäollessa ei rupsutella tarkoituksella. Ei ole kauhistus tai ällötys, jos paukku pääseekin, mutta mielestäni - ja myös mieheni mielestä - seurassa piereminen ei ole viehättävää tai hyvien tapojen mukaista. Ja yhdessä ollaan asuttu kohta viisi vuotta, että mistään kainostelusta ei enää ole kyse. Ja tästä nousi sitten äläkkä. En mielestäni mitenkään tuominnut muiden "pierukulttuuria", eihän se minua liikuta, mutta kerroin jutun jatkoksi omani... Ja nyt olen kuulemma hienohelmainen tiukkis, huumorintajuton (kieltämättä pieruhuumori ei ihan tahdo upota) ja mitä vielä. :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. En minäkään piere mieheni kuullen. Jos nyt vahingossa pääsis niin ok mut et oikeen rusauttais toisen vieressä.. yök.

Mies joskus rupsuttaa mut pyytää anteeksi ja menee vessaan.

Oon kai sit kans tiukkis mut en voi kuvitella et sohvalla oltais ja pierettäis 😂

Vierailija
2/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. En minäkään piere mieheni kuullen. Jos nyt vahingossa pääsis niin ok mut et oikeen rusauttais toisen vieressä.. yök.

Mies joskus rupsuttaa mut pyytää anteeksi ja menee vessaan.

Oon kai sit kans tiukkis mut en voi kuvitella et sohvalla oltais ja pierettäis 😂

Tiedän pariskuntia, jotka todella harrastavat tuota kilpapierentää sohvalla. Mikäpäs siinä, jos tykkäävät... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna kun arvaan. et myöskään naura niin että takahampaat näkyvät etkä saa orgasmia.

Vierailija
4/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pierua pidättää, sillä on jotain muutakin vilppiä mielessä.

Vierailija
5/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mitä väliä? Mä jaksan ihmetellä aina sitä, kun ihmiset jää miettimään tollaisia. Vastaavassa tilanteessa mä olen itse sanonut, että mua ei pierut naurata, mutta en ole jäänyt sitä asiaa vatvomaan, että nytkö mua pidetään huumorintajuttomana. Mitä sitten?

Vierailija
6/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö pitäisi mennä vessaan pieremään. Ei kun anteeksi paukuttelemaan. Tai rupsun päästämään. :D

Vierailija
7/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Jo pieruhuumori tuntuu niin lapselliselta. Kumma, että asia jaksaa kiinnostaa täysi-ikäisiä.

Vierailija
8/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan taas ihmiset jaksavat ärtyä toisten tavoista. Tuli kaveriporukassa puhetta pieruista parisuhteessa, ja kerroin, että meillä on kyllä tapana, että toisen läsnäollessa ei rupsutella tarkoituksella. Ei ole kauhistus tai ällötys, jos paukku pääseekin, mutta mielestäni - ja myös mieheni mielestä - seurassa piereminen ei ole viehättävää tai hyvien tapojen mukaista. Ja yhdessä ollaan asuttu kohta viisi vuotta, että mistään kainostelusta ei enää ole kyse. Ja tästä nousi sitten äläkkä. En mielestäni mitenkään tuominnut muiden "pierukulttuuria", eihän se minua liikuta, mutta kerroin jutun jatkoksi omani... Ja nyt olen kuulemma hienohelmainen tiukkis, huumorintajuton (kieltämättä pieruhuumori ei ihan tahdo upota) ja mitä vielä. :D

Toivottavasti sairastut laktoosi-intoleranssiin tai johonkin vatsavaivaan.

Vierailija
9/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, mitä väliä? Mä jaksan ihmetellä aina sitä, kun ihmiset jää miettimään tollaisia. Vastaavassa tilanteessa mä olen itse sanonut, että mua ei pierut naurata, mutta en ole jäänyt sitä asiaa vatvomaan, että nytkö mua pidetään huumorintajuttomana. Mitä sitten?

Oho, aivan unohdin, että AV:lla ei saa pohtia kuin maailmanlopun kokoisia murheita. Mitään puolivakavaa ei sallita. ;)

Ap

Vierailija
10/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on ihmeellistä, miten tuota pieremistä toisen läsnäollessa pidetään joskus oikein jonain parisuhteen tilan mittarina. Siis suurinpiirtein niin, että parisuhde ei ole vielä edennyt riittävän syvälliselle tasolle jos ei pysty pieremään toisen läsnäollessa estottomasti. Mitä ihmettä? Tuo on mielestäni vaan yksinkertaisesti epäkohteliasta päästellä pieruja yhtään kenenkään läsnäollessa. Kukin toki tyylillään, mutta meillä näin.

Vierailija
11/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha hei nyt - sanoinhan, ettei muiden parisuhdepierut minua häiritse! Ja nyt täällä toivotaan jo minun sairastumistani ja ollaan valmiina lynkkaamaan. Kuulkaas te saatte rupsutella ja pöristä minkä kerkiätte! :D

Ap

Vierailija
12/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Kärsin ärtyvän suolen oireyhtymästä, joten kyllä näitä paukkuja riittäisi, mutta sitä suuremmalla syyllä vapautan kaasut toisaalla. ;)

Ap

Vierailija
13/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna kun arvaan. et myöskään naura niin että takahampaat näkyvät etkä saa orgasmia.

En tiennytkään, että orgasmi on pierusidonnainen, tai elämästä nauttiminen kuuluu tehdä hajun kanssa. :O

Vierailija
14/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin tiukkis, etten haluaisi keskustella kavereideni kanssa minun ja mieheni piereskelyistä. Olisiko kiva, ettö miehenne juttelisi pieruasioistanne ystävilleen? Ällöttävää. Eli et sinä ap, kyllä kummoinenkasn noin niinkuin hienohelmana ole.

Vierailija
15/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pierua pidättää, sillä on jotain muutakin vilppiä mielessä.

Niinkö? Oletko tosiaan sitä mieltä et esim yläkoulun ope voi pieraista täräyttä luokassa hajun kera kun jos ei niin on vilpillinen?

Vierailija
16/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu munkaan tapoihin, en myöskään räi tai kaiva nenää. Kukin tyylillään.

Vierailija
17/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin tiukkis, etten haluaisi keskustella kavereideni kanssa minun ja mieheni piereskelyistä. Olisiko kiva, ettö miehenne juttelisi pieruasioistanne ystävilleen? Ällöttävää. Eli et sinä ap, kyllä kummoinenkasn noin niinkuin hienohelmana ole.

No jos lukisit sen aloituksen vähän tarkemmin, niin tuohan oli ap:n kavereiden, ei suinkaan ap:n oma mielipide.

Vierailija
18/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos lukisit sen aloituksen vähän tarkemmin, niin tuohan oli ap:n kavereiden, ei suinkaan ap:n oma mielipide.

Eipä nyt mennyt ihan nappiin sulla. Jospa sinä itse lukisit tuon kommentoimasi viestin vähän tarkemmin ennen kannanottojasi. :D

Vierailija
19/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että orgasmi on pierusidonnainen, tai elämästä nauttiminen kuuluu tehdä hajun kanssa. :O

Juuri samaa ihmettelin. Luulisin itse kelläkin lerpahtavan aika pian kananmuna ja ripulipierun hajussa puhumattakaan laktoosipieruista

Olen huomannut että ne pieruhuumorilla itseään rempseänä esittävät ovat juuri niitä tiukkapipoisempia muissa asioissa ja mukarentoja.

Vierailija
20/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pieren todella paljon miehen seurassa, koska olen liian laiska menemään vessaan joka kerta :-( Mutta tämän keskustelun innoittamana aion pidätellä enemmän :D