Miksi joku vihaa ilman syytä?
Oon siis vielä koulussa ja luokallani on yksi tyttö, joka vihaa mua ilman syytä. Kun näimme ensimmäisen kerran (en oo ikinä ennen nähnyt häntä enkä usko, että hän tuntee mua ennestään) niin hän katsoi mua tosi vihaisesti ja pitkään sanomatta mitään. Kun huomasin tytön ilmeen esitin vain etten olisi huomaavinanikaan. Tämän jälkeen kaikissa tilanteissa esim. tunneilla tää ignooraa mut täysin (huomioi kyllä kaikkia muita) ja yrittää saada mun kaverit itselleen. Tällä tytöllä ei vaikuta olevan paljon kavereita ja nään hänet usein yksin. Ei mullakaan ole niin paljon kavereita joten en usko sen olevan syy vihaamiseen. Tää tyttö on muutenkin aika erikoinen ja uskon, että muutkin on huomanneet sen. Siksi hän varmaan onkin melko yksinäinen yrityksistään huolimatta. Välillä hän jopa mielistelee muita saadakseen heistä ystäviään.
Jos poistumme luokasta yhtä aikaa hän yrittää kiilata mut aina, eikä tee samaa muille. Jos on ryhmä-tai paritöitä niin hän yrittää kaikkensa ettei joutuisi mun kanssa samaan ryhmään/pariksi. Kaikki muut oppilaat kyllä kelpaa. Oon oikeasti miettinyt mikä mussa on vikana, että sen pitää just mua kohtaan olla tuollainen. Oon ollu aina mukava sille ja käyttäydyn ihan normaalisti. Jotain mussa kuitenkin on mikä ärsyttää sitä. Onko teillä kokemusta tällaisesta ja osaatteko sanoa miksi joku muutenkaan alkaa vihata toista ilman järkevää syytä?