Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkini irtosi kesken kaiken!

Karvat-on
17.04.2016 |

Nyt pliis hyviä neuvoja mulle, että pääsen yli tästä häpeästä! Pieni alustus asiaan. Mulla on ikää 33 vuotta ja kaikki tämän ikäiset tietää, minkälainen alapään karvoituksen muoti on ollut meidän teini-iästä saakka - karvattomuus.

Mäkin aloitin tämän trendin mukaiset toimenpiteen nuorena, aluksi höylällä, kun tuli ikää ja oli mahdollisuus, kävin vahauksissa ja lopulta karvat oli vain pieniä haituja ja nypin ne itse pois.

Tässähän ei olisi mitään ongelmaa, ellei nyt olisi käynyt niin, että tapasin elämäni miehen, siis Miehen! Meillä on ikäeroa noin 20 vuotta. Ja on sanomattakin selvää, ettei kaikki miehet tykkää pikkutytön näköisistä naisista down there.

Ennen kuin suhteemme oli edennyt intiimiksi, niin hankin merkinin, eli häpytupeen, majavaperuukin, miksi sitä nyt haluaakaan kutsua. Tähän saakka olen käyttänyt sitä ihan ilman ongelmia, siis viime yöhön saakka.

Meno oli aika rajua, mutta rakastavaa, niin kuin meillä on tapana olla. Mutta kesken kaiken, takaapäin asennossa näin, kun karvamattoni repsotti! Yritin painaa sitä kädelläni paikoilleen, mutta liima ei enää tarttunut. Siis muuhun kuin mun käteen repien loputkin irti alapäästäni. Siinä mä sitten olin nelinkontin karvamatto kädessäni.

Vaihdettiin asentoa ja mies näki mitä oli tapahtunut. Kynitty kana alakerrassa ja pala mattoa mun kädessä. En kestä tätä häpeää! Se akti loppui nimittäin siihen. Mies oli silminnähden järkyttynyt, kävi vessassa ja keräili tavaroitaan ja lähti. Olen laittanut viestiä yöllä ja yrittänyt soittaa, tuloksetta. Auttakaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä!!!

Vierailija
2/11 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä!!!

Suunnillen sitä, että kaikki eivät syty posliinista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan itken ja tästä ei tule mitään! Ap

Vierailija
4/11 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää ole varmaan totta.Siis onko jotain tekomajavia siis olemassa ja jos on niin kuka niitä käyttää. Siis ei tää ole todellista.

Vierailija
5/11 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä akoilla ongelmat. Voi hyvä Jeesus.

Vierailija
6/11 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se vähän tämän tyylinen ?

https://c1.staticflickr.com/9/8118/8642958019_134a907f75_b.jpg

Voisiko siihen ajatella tilapäisesti kotikissaa ?

Vierailija
7/11 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ollut hauska juttu. Ei edes hymyilyttänyt.

Vierailija
8/11 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se vähän tämän tyylinen ?

https://c1.staticflickr.com/9/8118/8642958019_134a907f75_b.jpg

Voisiko siihen ajatella tilapäisesti kotikissaa ?

Ei ollut yhtä tuuhea kuin toi. Sellainen vähän siistimpi, leveämpi kuin kiitorata, muttei kuitenkaan kovin puskamainen.

Ja muille, naurakaa vaan, mua ei naurata. Miksi miehet on niin pinnallisia!

Vierailija
9/11 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naurut, kiitos. :-D

Ehkä voisit selittää miehelle, että merkinisi on oikeasti pyhäinjäännös, vaikkapa Pyhän Pietarin parta, ja sillä on sinulle suuri arvo amulettina. Koska rakastat miestä niin paljon, haluat käyttää onnenkaluasi intiimeimpinä hetkinänne.

Vierailija
10/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinnostamaan, mistä tommosen voi ostaa/tilata? Onko aidon näköinen?

Vierailija
11/11 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olit 33 ja ikäeroa 20 vuotta, kaveri oli joku 13 vanha. Oliko oppilaasi?