Söin 200g tummaa suklaata
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon painat?
Miten se tähän liittyy? Jos ihminen syö suklaalevyn tarkottaako se automaattisesti että on läski!?
Vittu vastaa kysymykseen läski!!!!!
Muiden paino ei ole sun asia, dorka.
LOL tyyppi on läski
Joo siis LOL ihQ daa!!1 Dorka.
tyypin ihopoimut haisee tänne asti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon painat?
Miten se tähän liittyy? Jos ihminen syö suklaalevyn tarkottaako se automaattisesti että on läski!?
Vittu vastaa kysymykseen läski!!!!!
Muiden paino ei ole sun asia, dorka.
LOL tyyppi on läski
Joo siis LOL ihQ daa!!1 Dorka.
tyypin ihopoimut haisee tänne asti :D
Siitähän sä tykkäät!
mässähtänyt mieli kirjoitti:
Ai että kun oliskin tummaa suklaata. Söin jo viikonlopun herkut (Fazer vaalea maitosuklaalevy ja kaksoispakkaus Doris-keksejä). Nyt on jotenkin mässähtänyt olo. Olen hoikka, mutta mieli on maassa. Haluaisin lisää nannaa, koska se on ainoa maallinen iloni. :(
Sinulla on oikeus siihen, että valtio tuo sinulle lisää nannaa. Ei ketään kansalaista saa syrjiä ominaisuuden (nannattaminen, mielialan mässähtäneisyys, ihonväri, vammaisuus, seksuaalinen suuntaus...) perusteella. Jos nannattaa niin nannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty syömään tummaa suklaata noin paljoa. Jos joskus syön sitä liikaa, sydän alkaa hakata kauheasti.
Sydän...? Miksiköhän???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty syömään tummaa suklaata noin paljoa. Jos joskus syön sitä liikaa, sydän alkaa hakata kauheasti.
Sydän...? Miksiköhän???
Missä ihmeen umpiossa te elätte?? Ette ymmärrä, että valkosuklaa ei ole suklaata ja kysytte, miten liika tumma suklaa vaikuttaa sydämen hakkaamiseen.
No tästähän tuli oikein mukava ketju