Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen allerginen sähkölle.

Vierailija
17.04.2016 |

Saan hengen ahdistusta ja huimausta. Lisäksi minulla magneetti allergia en voi olla magneetti kenttien lähellä.

Voin kyllä käyttä tietokonetta jos se on ladattu ja irti seinästä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö allergia todettiin pelkäksi päänsisäiseksi jutuksi.

Näitä ihmisiä joilla se muka oli niin testailtiin. Vietiin alueille joissa oli sähköä ja joissa ei ollut. He eivät tieneet milloin oikeasti olivat sähkön lähellä ja alkoivat saada oireita ihan miten sattua. Monikaan ei saanut oireita kun oli sähköalueella, kun taas oireita tuli kun eivät olleet alueella, mutta luulivat olevansa.

Vierailija
2/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt ehdottomasti muuttaa vaikka kuuhun, että pääset pois magneetti kentästä. Lisäksi voisit treenata tätä trollausta, aika väsynyt yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päävika tai trolli.  Miten voit elää maapallolla kun täällä on magneettikenttää niin hitokseen ja omasta takaa?  Rupea miettimään sitä, kun maapallon magneettikenttä vaihtaa napaisuuttaan, siis pohjois- ja etelänapa vaihtavat paikkaansa.  Siinä voi jo mennäkin nuppi sekaisin allergisilta.

Vierailija
4/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät että läppärissä on magneettikenttä silloinkin kun se ei ole verkkoon kytketty. Suosittelen psykiatrilla käyntiä.

Vierailija
5/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se morsetti.

Vierailija
6/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköallergia on ihan todettu ilmiö. Itsellänikin tulee oireita esim. suurten muuntajien, valtavien sähköpylväiden ja vanhojen kuvaputkitelevisioiden läheisyydessä. Nämä jotka väittää huuhaaksi eivät ole itse kokeneet samaa, joten on helppo huudella.

Vierailija
7/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköallergia on ihan todettu ilmiö. Itsellänikin tulee oireita esim. suurten muuntajien, valtavien sähköpylväiden ja vanhojen kuvaputkitelevisioiden läheisyydessä. Nämä jotka väittää huuhaaksi eivät ole itse kokeneet samaa, joten on helppo huudella.

Miksi näitä "oireita" ei saada aikaiseksi sokkotesteissä?

Vierailija
8/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköallergia on todettu huuhaaksi ja se siitä.

Oireesi johtuvat siis jostain muusta.

Vierailija
9/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huuhaata. Itselläni oli vittumaisia oireita wlan-purkin säteilystä,kun se oli sohvan päädyssä olevalla pöydällä alle puolen metrin etäisyydellä päästäni, kun tuntitolkulla iltaisin makoilin sohvalla. Pahimpia olivat älyttömät sykkeennousut, verenpaineenheittelyt, hermostunut olo jatkuvasti jne. Sitten kun viimein älysin yhdistää oireet säteilyyn ja laitoin wlanin pois päältä, oireet loppuivat kuin seinään.

Nm. aivokasvainta odotellessa

Vierailija
10/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on todettu ilmiö. Mutta oireiden yhteyttä sähköön ei ole kyetty todistamaan. Niitä oireita kun tulee silloinkin, kun oireileva kuvittelee olevansa altistunut sähkölle.

Vierailija
11/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko linkkiä tähän sokkotutkimukseen? Itse muistan kyllä viimeisimpiä juttuja aiheesta lukeneena, että olisi ihan oikea ilmiö ja olemassa. Sähköallergia siis.

Vierailija
12/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko linkkiä tähän sokkotutkimukseen? Itse muistan kyllä viimeisimpiä juttuja aiheesta lukeneena, että olisi ihan oikea ilmiö ja olemassa. Sähköallergia siis.

Naulan kantaan. Täällä trollit alapeukuttaa ja väheksyy, mutta minkäs teet, kun ei ole asiasta omakohtaisia kokemuksia. Vähän sama kuin väittäisi Alzheimeria luulotaudiksi.

Vierailija
13/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan. Täällä trollit alapeukuttaa ja väheksyy, mutta minkäs teet, kun ei ole asiasta omakohtaisia kokemuksia. Vähän sama kuin väittäisi Alzheimeria luulotaudiksi.

Asia on debunkattu jossakin viime vuoden Skeptikko-lehden numerossa. Asiasta ei jäänyt mitään epäselvää: huuhaata.

Vierailija
14/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos linkkiä johonkin juttuun joka todistaa tämän ilmiön todelliseksi?

Vierailija
15/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voisi elää maapallolla, jos olisit magneettikentille allerginen. Maata kun ympäröi magneettikenttä. Ja en kyllä usko sähköallergiaankaan. Sähköistä latausta ilmenee jo ihan luonnossakin. Ei kylläkään yleensä niin voimakkaana, kuin ihmisten rakentamista sähkön lähteistä, mutta kuitenkin. Paitsi tietty poislukien ukonilma. Siinä voikin olla suurempi sähkölataus, kuin tavallisissa sähkölaitteissa. Sun sähköallergia kumoutuu myös jo senkin vuoksi, että pystyt käyttämään läppäriä. Kyllä sekin on sähköisesti varautunut, vaikkei olisikaan kytketty seinään.

Vierailija
16/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sähköallerginen saada oireita kännykästä joka on näkyvillä ja olla saamatta oireita siitä kun se on esim. laukussa?

Vierailija
17/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu on allerginen kodinkoneille mutta telkkaria ja tietokonetta pystyy kumma kyllä käyttämään. Mies joutuu hoitamaan kotityöt. Menisköhän toi meillä läpi :p

Vierailija
19/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai "sähköallergia" on vähän samantapainen sairaus tai vaiva, kuin vaikka keliakia. - jos ajattelee tilannetta, vaikka ruokapulan-aikaisesssa Suomessa, niin hyvin harva olisi varmaankaan voinut sanoa, että kuulkaa mä en voi muuten sitten syödä tuota, tuota enkä tuota, kun niissä on tuota vehnää ja tai ruista, niin että samalla olisi tullut leimanneeksi itsensä hulluksi.  Sitä kun olisi kiltisti tullut syödä ja olla mussuttamatta, koska ei ollut vaihtoehtoja. - Vielä nykyäänkin (pieni)osa pitää keliakiaa, jonain keksittynä juttuna tai mielenvikaisuutena. 

-   Sähköä on toki verraten hyvin tarjolla, mutta jos kerrot, että saat siitä "epämiellyttäviä oireita"  niin johan sitä saa kuulla olevansa olla vähintäänkin hullu. - Näin siitä huolimatta, että kuka osaa oikeasti kertoa, mitä sähkö itseasiassa on? mitä oikeastaan ovat ne pienet hiukkaset tai elektronit? - Voimmeko pilkkoa ne ja erottaa niiden ainesosia samalla tavalla kuin, vaikkapa viljan jyviä?  - Tai ellei sähkö saa yksin oireita aikaan niin mitä mahtaa olla siinä,  että huomaan esimerkiksi silmieni kuivuvan jos tai kun istun ja työskentelen pitkään tietokonepäätteen äärellä. Sen sijaan samanlaista oiretta en muista saaneeni kun olen lukenut paperista kirjaa ja kirjoittanut käsin paperille, enkä tietokoneen ruudulle. 

Vierailija
20/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain oireita vanhoista isoista tietokoneen näytöistä.

Kasvot alkoivat punottaa niitä tuijottaessa. Nykyisistä littanista ei tule mitään oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä