Asioita, joita tapahtuu vain elokuvissa - kerrotaan ärsyttäviä elokuvakliseitä
Tiedetään, että näitä keskusteluja on paljon mutta aina löytyy jotain uutta :)
Kommentit (6827)
Aika useasti elokuvissa näkee poliisien jahtaavan jotakuta ja tietysti vaarantaen siviilejä. Todellisuudessa poliiseilla on enemmän järkeä.
Poliisit ryntäävät sisään huoneeseen jossa olettavat olevan rikollisen. Joka nurkka tarkistetaan valaisemalla taskulampuilla sen sijaan että napsautettaisiin valo päälle katkaisijasta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei runkkaa :-)
Jos "ne" on poisleikattu elokuvasta ? ;-)
Vierailija kirjoitti:
Poliisit ryntäävät sisään huoneeseen jossa olettavat olevan rikollisen. Joka nurkka tarkistetaan valaisemalla taskulampuilla sen sijaan että napsautettaisiin valo päälle katkaisijasta.
Sitten on vielä ne poliisit jotka lähtevät sooloilee ja tietysti ilman turvavarusteita. Raskaammin varustautuneet poliisit sitten kulkevat yhdessä ja nämä suojattomat poliisit ovat yksin edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saippuasarjassa lapset kasvavat suunnilleen 5 v/vuosi, mutta aikuiset pysyvät saman näköisinä, ja heidän suhdekuvionsa junnaavat paikallaan. Yhtäkkiä 30-v nainen onkin 20-vuotiaan pojan äiti, mutta ei ole vanhentunut yhtään.
Tämä!
Joskus lapset kasvavat nopeamminkin, koska käsikirjoittajat eivät kerta kaikkiaan keksi pikkulapsuuden ja varhaisaikuisuuden välille mitään juonen kannalta kiinnostavaa seurattavaa, vaan nappulasta kasvaa tosi nopeasti seurusteluikäinen nuori mies tai nainen. Oma äiti näyttää tasan yhtä nuorelta edelleen ja kamppailee ihan samojen asioiden kanssa kuin jälkikasvun ollessa pikkulapsi.
Kauniit ja Rohkeat just näin ja Salkkarit ainakin osittain ;-)
Puhelimessa sovitaan, että tavataan, mutta ei missä ja koska. Jotenkin vaan osaavat mennä samaan aikaan ja paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Bändin treenikämppä on aina autotalli, ainakin aluksi.
Eiköhän tämä ole todellisuudessakin aika yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oman kokemuksen mukaan ei kyllä ole. Kaikki enemmän ja vähemmän amatöörit harrastelijat mitä minäkin tiedän treenaavat jossain muualla. Plus kuinka monella on kaupungissa asuvalla oma autotalli? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oman kokemuksen mukaan ei kyllä ole. Kaikki enemmän ja vähemmän amatöörit harrastelijat mitä minäkin tiedän treenaavat jossain muualla. Plus kuinka monella on kaupungissa asuvalla oma autotalli? :D
Onko kokemuksesi Suomesta vai Yhdysvalloista? Minun käsittääkseni ne elokuvat sijoittuvat usein juuri sellaisiin amerikkalaisiin pientaloalueisiin, joissa jokaisella on iso autotalli, ja joissa niitä autotalleja on oikeassakin elämässä usein tapana käyttää kaikkeen muuhun kuin auton säilyttämiseen.
Päähenkilöä jahdataan ja hän pakenee kunnes tulee jyrkänteen/kallion/vuoren/patoaltaan tms. sellaisen korkean paikan reunalle ja vaihtoehtona on antautuminen tai hyppääminen alhaalla virtaavaan veteen. Hän hyppää aina hetken mietittyään (ja selviää hengissä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksesi Suomesta vai Yhdysvalloista? Minun käsittääkseni ne elokuvat sijoittuvat usein juuri sellaisiin amerikkalaisiin pientaloalueisiin, joissa jokaisella on iso autotalli, ja joissa niitä autotalleja on oikeassakin elämässä usein tapana käyttää kaikkeen muuhun kuin auton säilyttämiseen.
Mun iskä soitti bändissä vanhempiensa autotallissa, kun oli teini. On Suomessakin näitä autotallibändejä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessa sovitaan, että tavataan, mutta ei missä ja koska. Jotenkin vaan osaavat mennä samaan aikaan ja paikkaan.
Treffeistä sovitaan sanomalla "haen sinut kahdeksalta".
Luulisi että ekoilla treffeillä pitäisi ainakin kysyä ensin, missä toinen asuu.
Vierailija kirjoitti:
Päähenkilöä jahdataan ja hän pakenee kunnes tulee jyrkänteen/kallion/vuoren/patoaltaan tms. sellaisen korkean paikan reunalle ja vaihtoehtona on antautuminen tai hyppääminen alhaalla virtaavaan veteen. Hän hyppää aina hetken mietittyään (ja selviää hengissä).
Olis hauska, kun joskus antautuis, eikä hyppäisi :D
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on pitkät ja paksut hiukset ja aina kivat vaatteet, vaikka töihin lähdetään aina myöhässä ja kiireessä takki auki leuhottaen.
Naisilla on muutenkin takki auki, talvellakin. Paksu takki, mutta kun vetoketju on auki, niin paita näkyy alta. Joku heppoinen kaulaliina kaulan ympärillä, iso kaula-aukko ja puolet rinnasta paljaana. Pipo ja hanskat on kuitenkin vedetty tiukasti päälle.
Ihmiset seisovat rankkasateessa juttelemassa/suutelemassa, eivätkä juokse ensin suojaan.
miesbaarissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen baarissa kiinnostuu sinne yksin tulleesta miehestä eikä pidä luuserina
Anteeksi, mutta ihan pakko kysyä: nainenko ei siis yleensä kiinnostu baariin yksin tulleesta miehestä yleensä oikeessa elämässä, ja pitää tätä luuserina.
Olen mies 29v enkä ole aikoihin käynyt baarissa, viimeksi joskus 19-20vuotiaana kävin baarissa.
Mutta siis asiaan. Eli jos menen yksin baariin ja nainen huomaa minun tulevan drinkille hän ei voisi kiinnostua minusta ja pitää luuserina koska...?
Ajattelin juuri lähipäivinä käydä pitkästä aikaa baarissa oluella tms, mutta empä taida mennä ;)
Olen tämän asian ihan oikealta naiselta selvittanyt aikoinaan, ja hän sanoi, että jos mies käy yksin baarissa, ei miehellä ole siis kavereita, joten nainen ei kiinnostu hänestä. En ole koskaan saanut baarissa seuraa, jos olen mennyt sinne yksin.
Vierailija kirjoitti:
miesbaarissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta ihan pakko kysyä: nainenko ei siis yleensä kiinnostu baariin yksin tulleesta miehestä yleensä oikeessa elämässä, ja pitää tätä luuserina.
Olen mies 29v enkä ole aikoihin käynyt baarissa, viimeksi joskus 19-20vuotiaana kävin baarissa.
Mutta siis asiaan. Eli jos menen yksin baariin ja nainen huomaa minun tulevan drinkille hän ei voisi kiinnostua minusta ja pitää luuserina koska...?
Ajattelin juuri lähipäivinä käydä pitkästä aikaa baarissa oluella tms, mutta empä taida mennä ;)Olen tämän asian ihan oikealta naiselta selvittanyt aikoinaan, ja hän sanoi, että jos mies käy yksin baarissa, ei miehellä ole siis kavereita, joten nainen ei kiinnostu hänestä. En ole koskaan saanut baarissa seuraa, jos olen mennyt sinne yksin.
Ei oikein kuulu ketjun aiheeseen, mutta minä olen saanut, useinkin.
Vierailija kirjoitti:
miesbaarissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin juuri lähipäivinä käydä pitkästä aikaa baarissa oluella tms, mutta empä taida mennä ;)Olen tämän asian ihan oikealta naiselta selvittanyt aikoinaan, ja hän sanoi, että jos mies käy yksin baarissa, ei miehellä ole siis kavereita, joten nainen ei kiinnostu hänestä. En ole koskaan saanut baarissa seuraa, jos olen mennyt sinne yksin.
Miehellä pitää olla kavereita, mutta heidän kanssaan ei saa olla tekemisissä, kun seurustelee tämän prinsessan kanssa, paitsi jos he ovat sellaisia tyyppejä ( rikkaita, julkkiksia), joiden seuralla voi ylpeillä tai joiden kaveruudesta on hyötyä..
Mies (päähenkilö, sankari) juoksee naisen kanssa karkuun jotakin ja nainen kompastuu aina. Sitten mies tulee ja ottaa kädestä kiinni ja kiskoo naisen mukanaan.