Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita tapahtuu vain elokuvissa - kerrotaan ärsyttäviä elokuvakliseitä

Vierailija
17.04.2016 |

Tiedetään, että näitä keskusteluja on paljon mutta aina löytyy jotain uutta :)

Kommentit (6827)

Vierailija
5281/6827 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (päähenkilö, sankari) juoksee naisen kanssa karkuun jotakin ja nainen kompastuu aina. Sitten mies tulee ja ottaa kädestä kiinni ja kiskoo naisen mukanaan.

Vierailija
5282/6827 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useasti elokuvissa näkee poliisien jahtaavan jotakuta ja tietysti vaarantaen siviilejä. Todellisuudessa poliiseilla on enemmän järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5283/6827 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei runkkaa :-)

Vierailija
5284/6827 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit ryntäävät sisään huoneeseen jossa olettavat olevan rikollisen. Joka nurkka tarkistetaan valaisemalla taskulampuilla sen sijaan että napsautettaisiin valo päälle katkaisijasta.

Vierailija
5285/6827 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei runkkaa :-)

Jos "ne" on poisleikattu elokuvasta ? ;-)

Vierailija
5286/6827 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisit ryntäävät sisään huoneeseen jossa olettavat olevan rikollisen. Joka nurkka tarkistetaan valaisemalla taskulampuilla sen sijaan että napsautettaisiin valo päälle katkaisijasta.

Sitten on vielä ne poliisit jotka lähtevät sooloilee ja tietysti ilman turvavarusteita. Raskaammin varustautuneet poliisit sitten kulkevat yhdessä ja nämä suojattomat poliisit ovat yksin edellä.

Vierailija
5287/6827 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saippuasarjassa lapset kasvavat suunnilleen 5 v/vuosi, mutta aikuiset pysyvät saman näköisinä, ja heidän suhdekuvionsa junnaavat paikallaan. Yhtäkkiä 30-v nainen onkin 20-vuotiaan pojan äiti, mutta ei ole vanhentunut yhtään.

Tämä!

Joskus lapset kasvavat nopeamminkin, koska käsikirjoittajat eivät kerta kaikkiaan keksi pikkulapsuuden ja varhaisaikuisuuden välille mitään juonen kannalta kiinnostavaa seurattavaa, vaan nappulasta kasvaa tosi nopeasti seurusteluikäinen nuori mies tai nainen. Oma äiti näyttää tasan yhtä nuorelta edelleen ja kamppailee ihan samojen asioiden kanssa kuin jälkikasvun ollessa pikkulapsi.

Kauniit ja Rohkeat just näin ja Salkkarit ainakin osittain ;-)

Vierailija
5288/6827 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa sovitaan, että tavataan, mutta ei missä ja koska. Jotenkin vaan osaavat mennä samaan aikaan ja paikkaan.

Vierailija
5289/6827 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bändin treenikämppä on aina autotalli, ainakin aluksi.

Eiköhän tämä ole todellisuudessakin aika yleistä.

Vierailija
5290/6827 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oman kokemuksen mukaan ei kyllä ole. Kaikki enemmän ja vähemmän amatöörit harrastelijat mitä minäkin tiedän treenaavat jossain muualla. Plus kuinka monella on kaupungissa asuvalla oma autotalli? :D

Vierailija
5291/6827 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oman kokemuksen mukaan ei kyllä ole. Kaikki enemmän ja vähemmän amatöörit harrastelijat mitä minäkin tiedän treenaavat jossain muualla. Plus kuinka monella on kaupungissa asuvalla oma autotalli? :D

Onko kokemuksesi Suomesta vai Yhdysvalloista? Minun käsittääkseni ne elokuvat sijoittuvat usein juuri sellaisiin amerikkalaisiin pientaloalueisiin, joissa jokaisella on iso autotalli, ja joissa niitä autotalleja on oikeassakin elämässä usein tapana käyttää kaikkeen muuhun kuin auton säilyttämiseen.

Vierailija
5292/6827 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähenkilöä jahdataan ja hän pakenee kunnes tulee jyrkänteen/kallion/vuoren/patoaltaan tms. sellaisen korkean paikan reunalle ja vaihtoehtona on antautuminen tai hyppääminen alhaalla virtaavaan veteen. Hän hyppää aina hetken mietittyään (ja selviää hengissä).

Vierailija
5293/6827 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemuksesi Suomesta vai Yhdysvalloista? Minun käsittääkseni ne elokuvat sijoittuvat usein juuri sellaisiin amerikkalaisiin pientaloalueisiin, joissa jokaisella on iso autotalli, ja joissa niitä autotalleja on oikeassakin elämässä usein tapana käyttää kaikkeen muuhun kuin auton säilyttämiseen.

Mun iskä soitti bändissä vanhempiensa autotallissa, kun oli teini. On Suomessakin näitä autotallibändejä.

Eri

Vierailija
5294/6827 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessa sovitaan, että tavataan, mutta ei missä ja koska. Jotenkin vaan osaavat mennä samaan aikaan ja paikkaan.

Treffeistä sovitaan sanomalla "haen sinut kahdeksalta".

Luulisi että ekoilla treffeillä pitäisi ainakin kysyä ensin, missä toinen asuu. 

Vierailija
5295/6827 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päähenkilöä jahdataan ja hän pakenee kunnes tulee jyrkänteen/kallion/vuoren/patoaltaan tms. sellaisen korkean paikan reunalle ja vaihtoehtona on antautuminen tai hyppääminen alhaalla virtaavaan veteen. Hän hyppää aina hetken mietittyään (ja selviää hengissä).

Olis hauska, kun joskus antautuis, eikä hyppäisi :D

Vierailija
5296/6827 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on pitkät ja paksut hiukset ja aina kivat vaatteet, vaikka töihin lähdetään aina myöhässä ja kiireessä takki auki leuhottaen.

Naisilla on muutenkin takki auki, talvellakin. Paksu takki, mutta kun vetoketju on auki, niin paita näkyy alta. Joku heppoinen kaulaliina kaulan ympärillä, iso kaula-aukko ja puolet rinnasta paljaana. Pipo ja hanskat on kuitenkin vedetty tiukasti päälle. 

Vierailija
5297/6827 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset seisovat rankkasateessa juttelemassa/suutelemassa, eivätkä juokse ensin suojaan. 

Vierailija
5298/6827 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesbaarissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen baarissa kiinnostuu sinne yksin tulleesta miehestä eikä pidä luuserina

Anteeksi, mutta ihan pakko kysyä: nainenko ei siis yleensä kiinnostu baariin yksin tulleesta miehestä yleensä oikeessa elämässä, ja pitää tätä luuserina.

Olen mies 29v enkä ole aikoihin käynyt baarissa, viimeksi joskus 19-20vuotiaana kävin baarissa.
Mutta siis asiaan. Eli jos menen yksin baariin ja nainen huomaa minun tulevan drinkille hän ei voisi kiinnostua minusta ja pitää luuserina koska...?
Ajattelin juuri lähipäivinä käydä pitkästä aikaa baarissa oluella tms, mutta empä taida mennä ;)

Olen tämän asian ihan oikealta naiselta selvittanyt aikoinaan, ja hän sanoi, että jos mies käy yksin baarissa, ei miehellä ole siis kavereita, joten nainen ei kiinnostu hänestä. En ole koskaan saanut baarissa seuraa, jos olen mennyt sinne yksin.

Vierailija
5299/6827 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesbaarissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta ihan pakko kysyä: nainenko ei siis yleensä kiinnostu baariin yksin tulleesta miehestä yleensä oikeessa elämässä, ja pitää tätä luuserina.
Olen mies 29v enkä ole aikoihin käynyt baarissa, viimeksi joskus 19-20vuotiaana kävin baarissa.
Mutta siis asiaan. Eli jos menen yksin baariin ja nainen huomaa minun tulevan drinkille hän ei voisi kiinnostua minusta ja pitää luuserina koska...?
Ajattelin juuri lähipäivinä käydä pitkästä aikaa baarissa oluella tms, mutta empä taida mennä ;)

Olen tämän asian ihan oikealta naiselta selvittanyt aikoinaan, ja hän sanoi, että jos mies käy yksin baarissa, ei miehellä ole siis kavereita, joten nainen ei kiinnostu hänestä. En ole koskaan saanut baarissa seuraa, jos olen mennyt sinne yksin.

Ei oikein kuulu ketjun aiheeseen, mutta minä olen saanut, useinkin.

Vierailija
5300/6827 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesbaarissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla kavereita, mutta heidän kanssaan ei saa olla tekemisissä, kun seurustelee tämän prinsessan kanssa, paitsi jos he ovat sellaisia tyyppejä ( rikkaita, julkkiksia), joiden seuralla voi ylpeillä tai joiden kaveruudesta on hyötyä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi