Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita tapahtuu vain elokuvissa - kerrotaan ärsyttäviä elokuvakliseitä

Vierailija
17.04.2016 |

Tiedetään, että näitä keskusteluja on paljon mutta aina löytyy jotain uutta :)

Kommentit (6827)

Vierailija
3641/6827 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku on nukkumassa, yölamppu on aina jätetty palamaan tai kuu paistaa suoraan nukkujan naamaan (jotta katsojat näkisivät nukkuvan). Kuka muka oikeasti pystyy nukkumaan valot päällä?

Minä pystyn, mutta olen kyllä huomannut, että sitä ihmetellään. En laita verhoja kiinni yöksi, vaan päinvastoin avaan ne. Kaikkein ihaninta on mielestäni nukkua päikkäreitä niin, että aurinko porottaa naamaan. Saan siitä mielikuvan, että olen ihanalla trooppisella saarella. Olen muutenkin sellainen, että voin nukkua ihan missä vaan, esim. matkustaessa lentokoneessa tai junassa. Ei häiritse valot eikä äänet. 

Vierailija
3642/6827 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessan ovi on aina auki, jos siellä ei ole joku sisällä. 

Luulisi, että on kurjaa katsella pönttöä ja lavuaaria koko ajan. 

Ehkä niillä ei ole yhtä pieni koti kuin sinulla, eikä pönttö siten näy kaikkialle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/6827 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka oikeasti pystyy nukkumaan valot päällä?

Nukahtaahan ihmiset olohuoneen sohvillekin, tv mölisemässä ja vilkkumassa vieressä. 

Vierailija
3644/6827 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gilmore Girlsissä pikkukylä rakastaa Lorelaita ja Rorya.

Oikeasti amerikkalaisessa pikkukunnassa paheksuttaisiin 16-vuotiasta sinkkuäitiä ja hänen lastaan, pitkälle aikuisikään asti. Siellä ollaan todella konservatiivisia. 

Eikä olla joka osavaltiossa. 

Vierailija
3645/6827 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitään hengissä, kun ollaan tulivuoressa sen purkaantumis hetkellä. Ne kaasut aika äkkiä tuuperruttaisi ihmiset.

Esim.

- LOTR

- Matka maan keskipisteeseen

Vierailija
3646/6827 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaa on vain nörteillä. Mitä nörtimpi, sitä astmampi.

Vierailija
3647/6827 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessan ovi on aina auki, jos siellä ei ole joku sisällä. 

Luulisi, että on kurjaa katsella pönttöä ja lavuaaria koko ajan. 

Ehkä niillä ei ole yhtä pieni koti kuin sinulla, eikä pönttö siten näy kaikkialle. 

No kyllä esim. Firma-elokuvassakin oli vessan ovi auki, vaikka se oli suoraan keittiönpöydän vieressä. 

Vierailija
3648/6827 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikastuneen rikollisen ainut haave on muuttaa kuumalle rannalle kännäämään.

Horror minulle, inhoan hellettä, päihteitä enhalua.

Vierailija
3649/6827 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun kaunein ja suosituin tyttö ihastuu vaatimattomaan nörttipoikaan, joka ei saa suutaan auki kun tyttö on lähellä. 

Nörttipojat ovat fiksuja, syvällisiä ja kilttejä. Suositut lihaskimput taas tyhmiä, pinnallisia ja ilkeitä. 

Vierailija
3650/6827 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku on nukkumassa, yölamppu on aina jätetty palamaan tai kuu paistaa suoraan nukkujan naamaan (jotta katsojat näkisivät nukkuvan). Kuka muka oikeasti pystyy nukkumaan valot päällä?

Minä pystyn, mutta olen kyllä huomannut, että sitä ihmetellään. En laita verhoja kiinni yöksi, vaan päinvastoin avaan ne. Kaikkein ihaninta on mielestäni nukkua päikkäreitä niin, että aurinko porottaa naamaan. Saan siitä mielikuvan, että olen ihanalla trooppisella saarella. Olen muutenkin sellainen, että voin nukkua ihan missä vaan, esim. matkustaessa lentokoneessa tai junassa. Ei häiritse valot eikä äänet. 

Aika harvinaista tuo kuitenkin on. TV:ssä kaikki nukkuvat järjestään verhot auki. Ei onnistuisi minulta ainakaan kesäaikaan.

Vierailija
3651/6827 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiaikuiset, jotka selittää elämän isoja perusasioita naama peruslukemilla elämässään seinään ajaneille aikuisille (erityisesti jenkkileffoissa)

Vierailija
3652/6827 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahikset ovat vain pahiksia ilman minkäänlaista tarkoitus perää sille.

Vierailija
3653/6827 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa ei kylläkään olla messissä, jos joku alkaa laulaa yhtäkkiä kadulla.

Vierailija
3654/6827 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikaa on ilmassa kirjaimmellisesti.

Vierailija
3655/6827 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa ulkolaisissa mustavalkoelokuvissa niin koti- kuin ulkolaisissakin kun ajetaa autoa ns. kamera konepellillä ja takana pyörii aina looppina joku maisema. Studiossa toki kuvattuja ja onhan erikoisteosteet tuolloin olleet ihan toista luokkaa. 

Tämä klisee on niin parodiaksi päätynyt ainakin joihinkin Leslie Nielsenin komedioihin. Milloin ajaa jossain sotatantereella ja milloin töytäissyt noissa jonkun pyöräilijän kumoon.  

Vierailija
3656/6827 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulun kaunein ja suosituin tyttö ihastuu vaatimattomaan nörttipoikaan, joka ei saa suutaan auki kun tyttö on lähellä. 

Nörttipojat ovat fiksuja, syvällisiä ja kilttejä. Suositut lihaskimput taas tyhmiä, pinnallisia ja ilkeitä. 

Ja toisin päin, suosittu ja komea ihastuu tavistyttöön.

Ei tapahdu tosielämässä.

Vierailija
3657/6827 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun nuo pojat elokuvissa kasvavat, nörteistä tulee hyvätuloisia menestyjiä tai ainakin keskiluokkaisia, ei koskaan tietokoneella jumittavia syrjäytyjiä, jotka suoltavat vihapuhetta nettipalstoilla silloin kun eivät pelaa. Lihaskimput taas päätyvät johonkin huoltoasemalle töihin ja muistelevat lukioajan urheilumenestystä, joistakin tulee ammattilaisurheilijoita. Siten ei tietenkään käy, että hyväitsetuntoisina tyyppeinä pärjäisivät missään muussa kuin urheilussa.

Vierailija
3658/6827 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juostaan räjähdystä pakoon. räjähteiden palonopeus on 5-9km/sekunti joten nopeita ovat näyttelijät juoksemaan.

Vierailija
3659/6827 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kiskaisee miestä ensin kravaatista ja tyrkkään tämän sitten sängyn päälle selälleen ja hyppää hajareisin päälle riisumaan miestä, vaatteet katoavat kummaltakin kuin itsestään salamannopeasti.

Jep ja joo, tämmöstähän se meilläkin aina.

Vierailija
3660/6827 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuman ja kiihkeän seksisession alkaessa mies nostaa naisen tarvittaessa vaikkapa vasten seinää tai keittiösaarekkeelle, joskus jopa vasten portaita ottaa hänet eikä naista satu ollenkaan (History of violence), koska himo.

Tai sitten mies kääntää naisen selinmakuulta ympäri tarttumalla tätä sidotuista jaloista (joku niistä Fifty shades- osista), ja nainen vain inahtaa, tuskin sitäkään.

Jotenkin nämä tuli mun mieleen.

Itse kyllä huutaisin tuskasta .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän