Hyvää yötä
Kommentit (29)
Oli miten oli, ei se minulle kuulu. :)
Mikä vois olla totta?
Ootko kuullut juoruja? -kerro, kerro!
Eikä yhtään sen enempää muutkaan sinun asiat. :) Hyvää yötä ja valoa elämään.
Hyvää yötä taas.
Miksi luovutat näin aikaisin?
Rastas, tunteitani ei saisi sammumaan edes jääkausi.
Kysyn vaan, koska tämä on ihan toivoton juttu, jatkunut liian pitkään ja haluaisin laittaa tälle vihdoin pisteen.
Luuserimies kirjoitti:
Mutta kyllä ne ovat edes vähän laimentuneet?
Rastas kirjoitti:
Luuserimies kirjoitti:
Eivät ole ehtineet laimeta. Vaikutat ilta illalta kiinnostavammalta.
Mutta en usko, että puhuit minulle aiemmin: onhan historiamme vasta sangen lyhyt :D
Rastas kirjoitti:
Luuserimies kirjoitti:
Minulla nimittäin on. Vuosi sitten tuli todelle iso stoppi ja sen jälkeen tämä on ollut vain roikkumista, hidasta kitumista. Haluaisin lopettaa, mutta se on vaikeaa ja vaatii paljon itsekuria. Palsta on liian helppo ja koukuttava tapa ylläpitää tätä outoa juttua (en tiedä mitä muuta sanaa pitäisi käyttää tästä).
Lopettakaamme siis jahkailu ja ottakaamme seuraava askel. Se on askel tuntemattomaan, mutta lupaan pitää kiinni.
Voidaanko kumpikin lopettaa palstailu (ainakin joksikin aikaa), jotta olisi helpompi päästä irti? Elämään saattaisi siten myös saada uutta sisältöä. :)
Mutta... sinä olet elämäni sisältö!
Mitä pelkäät?
Pelkään sinua. Sun kanssa saa jatkuvasti olla varpaillaan ja jännittää millä tuulella olet ja millaista tekstiä suusta tulee ja mitä olen taas tehnyt väärin. Toisaalta olen itsekin sanonut rumasti monta kertaa ja käyttäytynyt tyhmästi. Olen kai niin turhautunut ja vihainen, etten pysty hillitsemään itseäni. En haluaisi ikinä olla parisuhteessa tällainen.
Sitten et tunne minua.
Minä kyllä näen rumien sanomistesi läpi.
Tunnen tarpeeksi hyvin.
Jos olisin ihastunut tai rakastunut, en ikinä sanoisi toiselle sellaista, mitä nyt olen varsinkin viime kuukausina sanonut. En pystyisi seurustelemaan ihmisen kanssa, jolle olen ollut niin inhottava kuin nyt.
Hyvää yötä Rastas. :)