Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kasvattaa pakara- ja reisilihaksia ja samalla syödä vain vähän?

Vierailija
16.04.2016 |

Haluan paksuntaa reisilihaksiani painotreenillä. Tähän mennessä reiteni ovat lähinnä kiinteytyneet ja OHENTUNEET. Ovat kyllä koventuneet, kun koskettaa, edistymistä on lihaksissa tapahtunut. Johtuuko ohentuminen siitä, että syön liian vähän? Olen lukenut, että ns. spot reduce ei toimi, mutta minulla ilmeisesti toimii, kun reisitreenin jatkuessa reiteni on ohentuneet. Täytyy ruveta lihastreenaamaan vatsalihaksia niin saan tosi hoikan uuman!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai reidet hoikentuu, jos niitä olet treenannut.

Vierailija
2/7 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kasvattaa, pienentää rasvaa ympäriltä. Lue ihmisen biologian perusteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta kai reidet hoikentuu, jos niitä olet treenannut.

Entinen pt:ni väitti kiven kovaa, että treenaamalla jotain tiettyä kohtaa kehossa se ei hoikistu. En koskaan uskonut häntä. Enkä usko vieläkään-

Vierailija
4/7 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun treenaamisen aloittaa, lihas voi pikkuisen kasvaa vaikka söisikin "vain vähän". Pidemmän päälle ei sitten kasvakaan. Lue täältä: 

https://lihastohtori.wordpress.com/2012/08/15/lihaskasvun_yrkkisaannot/

Vierailija
5/7 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, todennäköisesti sulla on rasvaa lähtenyt muualtakin, mutta koska olet keskittynyt suurennuslasilla reisiisi, et huomaa laihtumista muualta. Tai sitten sulla lähtee rasva ekana reisistä, sekin on yksilöllistä mistä lähtee missä määrin, ja olisit päässyt samaan lopputulokseen dieetillä ilman liikuntaakin.

Vierailija
6/7 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi kasvattaa, pienentää rasvaa ympäriltä. Lue ihmisen biologian perusteet.

Kyllä voi kasvattaa, tekemällä isolla vastuksella treeniä. Luuletko että kehonrakentajat on syntyneet isoina?

Ap:lle: ohentuminen johtuu rasvakudoksen vähentymisestä. Olet syönyt liian vähän? Lihasmassa ei ole vielä lähtenyt kasvuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset tarvitsevat energiaa - lähinnä proteiinia - kasvaakseen. Jos syöt liian vähän, aineenvaihduntasi ei toimi kunnolla eikä kehitystä tapahdu. Kun lihakset kasvavat, rasva palaa helpommin ja kroppa kiinteytyy nopeammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi