Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko miehesi nuolevan sinua seksissä vaikka miehesi ei nautikaan siitä?

Vierailija
16.04.2016 |

Jos haluat ja miehesi suostuu, niin tiesitkö, että miehesi koittaa vain siinä ostaa kanssasi pari (tai seksi)suhteen? Koska jokaisen pitäisi harrastaa kumppaninsa nuolemista vain jos itse tahtoo. Näin palstan naisten mukaan. Koska seksi parisuhteessa jos ei nauti seksistä eikä halua sitä on kuulemma parisuhteen ostamista itselleen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluan!!

Vierailija
2/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään jos toinen ei siitä nauti. Jos hän ei haluaisi sinne sormiakaan tunkea niin sitten menisi vähän hankalaksi meidän yhteiselo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ap sun ensimmäinen kerta internetissä?

Vierailija
4/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas melkoisen sekavaa tekstiä. Mutta en haluaisi.

Vierailija
5/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä nuoltavana olosta, joudun kieltämään. Valittaa siitäkin, huoh!

Vierailija
6/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua siinä mielessä, että vaatisin sitä. Mutta jos mies itse haluaa antaa suuseksiä siksi, että haluaa minun nauttivan, niin en tietenkään kieltäydy. Ja sama päinvastoin, luonnollisesti.

Vierailija
7/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haluan, myös silloin, kun mua pierettää ihan sikana.

Vierailija
8/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nainen haluaisi tollasta! Yök!

Olen kristitty nainen parisuhteessa eikä tulisi tuollainen syntinen seksi mieleenkään!

Vierailija
9/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä, joka ei nuole.

Vierailija
10/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitten mäkään en ota suihin. Ei se mulle mitään anna, teen sen miehen nautinnoksi.

Vierailija
11/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä nuoltavana olosta, joudun kieltämään. Valittaa siitäkin, huoh!

Sama. No ei nyt varsinaisesti valita, mutta haluaisi kyllä nuolla. Minä en vain siitä nauti. Menee fiilikset.

Vierailija
12/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää ap sun ensimmäinen kerta internetissä?

Kuinka niin? Tuolla toisessa ketjussa minulle sanottiin, että koska harrastin seksiä vaikka en nauttinut sitä, mutta koin sen velvollisuudeksi parisuhteessa enkä löytänyt miehiä joille suhde ilman seksiä olisi ollut mieluisa niin ostin kuulemma parisuhten.

ap

Vierailija
13/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nainen haluaisi tollasta! Yök!

Olen kristitty nainen parisuhteessa eikä tulisi tuollainen syntinen seksi mieleenkään!

, Äläs nyt pilaa kristittyjen mainetta omalla ahdasmielisellä tulkinnallasi. Meillä nuollaan puolin ja toisin, vaikka kristittyjä ollaankin. Ei seksissä puolison kanssa ole mitään syntistä. Luepa laulujen laulu Raamatusta, se on kuule aikamoista seksin ilosanoman hehkuttamista. :)

Vierailija
14/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että mies tekee sitä kun ei kerran tykkää siitä, eikä ole tehnytkään 15 vuoteen. Ikävä kyllä hän ei suhtaudu samalla tavalla suuseksiin omalla kohdallaan. Tietää kuinka paljon inhoan sitä mutta silti haluaa minun sitä tekevän.

Vierailija
15/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettinen kysymys, koska silloin meidän seksimieltymykset olisivat niin erilaisia, ettemme edes olisi parisuhteessa.

Vierailija
16/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan miehen nuolla, koska hän haluaa, vaikka itse en siitä juurikaan saa mitään.

Vierailija
17/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan. Ja vaadin edes muutaman kerran vuodessa. Ei miehen erektio siitä laske, joten ei se niin kamalaa voi olla. Jos oma mies ei nuolisi, hankkisin sitten nuolijan kodin ulkopuolelta .

Vierailija
18/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mies nuolee naisessa? En ymmärrä. Voiko naista nuolla, en o tullu ajatelleeks.

Vierailija
19/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluan, kun nautin. Mutta en ikinä pyydä tai vaadi erikseen (antakoon jos antaa), kun arvaan ettei se ole miehen lempipuuhaa (harvoin antaa).

Yhtälailla minäkin saatan joskus hänelle antaa, vaikkei se ole minun lempipuuhaakaan. Mies selkeesti nauttii niissä tilanteissa kun saa ja haluan silloin tällöin tuottaa hänelle nautintoa. Sama siis varmaan toisinkin päin. Tietty, kun on joskus antanut niin on joskus saanut. Yhtä antamista ja saamista koko suhde muutenkin. Muttei niistä mitään kirjaa pidetä... tai jos pidettäis, ni omasta mielestäni minä annan enemmän, mut se on ollut ihan mun oma valintani ja that's fine :D

Vierailija
20/26 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aika monen mies siis ostaa luvan olla parisuhteessa, jos sitä minua toisessa ketjussa opettanutta naista uskottaisiin.

ap