Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvältä näyttämisen ero, miehet vs naiset

Vierailija
16.04.2016 |

Miehillä se on hiukan vaativampaa. Todiste: http://i3.asn.im/Amount-of-work-required-to-look-good-_tsrs.jpg

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä kuka tahansa keksiä mitä tahansa väitteitä, jos niillä ei tarvi olla mitään todellisuuspohjaa... Jos nyt käytetään esimerkkinä tuota antamaasi kuvaparia, niin tuo nainen on mm:

- tiukka ruokavalio

- karvojen vahaus 3-4vkon välein (kallista ja tuskallista)

- kampaaja kuukausittain (kallista)

- kosmetiikkaa vuodessa satojen/tuhansien eurojen edestä (kallista)

- aktiivinen liikuntaharrastus monta kertaa viikossa

Älä viitsi. Tuo on nuori nainen, normaali ruokavalio(=1500kcal/pv) ja kroppa näyttää tolta. Ei tarvi liikkua yhtään. Eikä sillä mitään meikkiä kropassa ole. Tässä kun ei puhuttu nyt naamasta tai hiuksista, vaan kropasta.

Tiedätkös, minä olen ollut nuori nainen, kuten myös kaikki ystäväni ja iso osa sukulaisistanikin. Myös tyttäreni ovat nuoria naisia, samoin heidän kaverinsa. Minä tiedän ihan tasan tarkkaan sekä omasta, että muiden kokemuksesta, miltä nuoren naisen vartalo näyttää missäkin tilanteessa. Joillakin harvoilla onnekkailla tuollainen kroppa on luonnostaan, mutta valtaosan pitää tehdä reilusti töitä tuollaisen saadakseen.

Surullista ja toisaalta naurettavaakin, kun miehet kerta toisensa jälkeen uskottelevat itselleen pitävänsä luonnollisen kauniista naisista ja kuvittelevat, että nuo naiset näyttävät tuolta automaattisesti, ilman minkäänlaista vaivannäköä. Jopa rankasti silotellut ja korjaillut kuvat menevät täydestä, koska miehillä ei tunnu olevan minkäänlaista käsitystä siitä, miltä näyttää nainen, joka ei ole itseään puunannut kuntoon ja kuinka paljon vaivaa kaikista niistä söpöistä pikkujutuista todellisuudessa on.

Vierailija
22/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää ämmät oikein tajua, mikä ero noissa vartaloissa ja niihin pääsemisessä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nää ämmät oikein tajua, mikä ero noissa vartaloissa ja niihin pääsemisessä on. 

Ei... muuten vain asun tuollaisen kropan omaavan miehen kanssa. Kysymys ei ole siitä, etteikö naiset ymmärtäisi että tuo kroppa vaatii työtä, vaan siitä, että te kuvittelette, että tuo nainen vain ei syö kuin porsas joka päivä... Tuohon kroppaankin on liikuttu aika paljon ja syöty aika vähän. Liikunnalla saa vähän lisäkaloreita. 

Vierailija
24/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kroppa vaatii hyvin vähän verrattuna tuon miehen kroppaan. Tuolla naisella ei ole yhtään lihaksia. Mies taas on treenannut 6 krt viikossa vuosien ajan että saa tollaisen kropan. Tuo nainen syö normaalisti ja liikkuu ehkä vähän, mutta se ei ole mitään verrattuna siihen mitä mies on tehnyt.

Vierailija
25/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Nainen ei saa rintoja millään ruokavaliolla jos on lauta luonnostaan

2) Mahdollista selluliittia ei saa välttämättä pois vain ruokavaliolla ja aerobisella liikunnalla

3) Millään ruokavaliolla tai liikunnalla EI voi muuttaa kehotyyppiä

= valtaosa naisista ei koskaan voisi näyttää kuvan naiselta. Ei, vaikka kuinka liikkuisi ja söisi. Ja loppujenkin, jotka kykenevät näyttämään kuvan naiselta tulee syödä jatkuvasti tietyn verran, että paino pysyy samana.

Vierailija
26/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo mies ole minusta mitenkään viehättävä.

Pidän ihan normaalivartaloisesta miehestä, jolla on vähän mahaa. Salilla rehkivät miehet eivät vastaa minun ihanteitani.

Et tietenkään "pidä", koska et voi sellaista koskaan saada. Aivan varmaan yökkiset jos mies ottaisi paidan pois ja tuo paljastuisi ja alkaisit valittaa että hyi, miksei sulla vois olla vähän mahaa

Oletko koskaan kuullut siitä, että ihmisillä on eri maku vastakkaisen sukupuolen ulkonäön suhteen? Jos sinä et pidä punaisista hiuksista naisella, tarkoittaako sekin, että sinä et vaan saa punapäätä?

En näe mitään hienoa vartaloaan treenaavassa ihmisessä. Ei viehätä minua henkisellä eikä fyysisellä tasolla. Tunnen vetoa itseni kaltaiseen ihmiseen, jonka kanssa sielunmaailmamme kohtaavat ja jonka ulkonäkö on sopiva omaan ulkonäkööni. Jokainen voi treenata, jos haluaa. Minä en sitä tee, koska en halua. En halua näyttää fitness-mimmiltä enkä halua lihaskimppua elämänkumppanikseni. Haluan olla minä, omilla aivoilla ajatteleva yksilö, jolla on omanlaisensa arvot ja ihanteet. Henkinen kasvu on huomattavasti mielenkiintoisempaa ja tärkeämpää sekä itsessäni että siinä ihmisessä, jonka olen valinnut.

Ap

Vierailija
27/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän ihan normaalivartaloisesta miehestä, jolla on vähän mahaa. Salilla rehkivät miehet eivät vastaa minun ihanteitani.

Et tietenkään "pidä", koska et voi sellaista koskaan saada. Aivan varmaan yökkiset jos mies ottaisi paidan pois ja tuo paljastuisi ja alkaisit valittaa että hyi, miksei sulla vois olla vähän mahaa

Oletko koskaan kuullut siitä, että ihmisillä on eri maku vastakkaisen sukupuolen ulkonäön suhteen? Jos sinä et pidä punaisista hiuksista naisella, tarkoittaako sekin, että sinä et vaan saa punapäätä?

En näe mitään hienoa vartaloaan treenaavassa ihmisessä. Ei viehätä minua henkisellä eikä fyysisellä tasolla. Tunnen vetoa itseni kaltaiseen ihmiseen, jonka kanssa sielunmaailmamme kohtaavat ja jonka ulkonäkö on sopiva omaan ulkonäkööni. Jokainen voi treenata, jos haluaa. Minä en sitä tee, koska en halua. En halua näyttää fitness-mimmiltä enkä halua lihaskimppua elämänkumppanikseni. Haluan olla minä, omilla aivoilla ajatteleva yksilö, jolla on omanlaisensa arvot ja ihanteet. Henkinen kasvu on huomattavasti mielenkiintoisempaa ja tärkeämpää sekä itsessäni että siinä ihmisessä, jonka olen valinnut.

Ap

Anteeksi, ap tuli vahingossa, kun kirjoitin sen viime viestiin.

Vierailija
28/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei saisi tuon näköistä vaikka kuinka laihtuisin ja treenaisin. Minulla on kumikas ja korkea lantio (ei tule tuollaista kaunista lantio-vyötärö-kaarta) ja todella leveä rintakehä. Molemmat asioita joita ei voi muuttaa treenillä, eikä luultavasti edes kirurgin veitsellä. Olen siis nytkin ihan normaalipainoinen ja treenaan tällähetkellä 4 kertaa viikossa. Joskus ollut todella hoikkakin, suunnilleen tuon tytön painossa. Oikeastaan lantioni näyttää rumrmmalta laihana kun ei ole rasvaa pehmentämässä muotoja.

T. nainen jonka pitäisi näyttää todella kuumalta, koska en syö kuin sika

Vierailija
29/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikein paistaa läpi se millainen ihminen olet, ei kukaan muu tuollaista soopaa puhu. Tuon miehen kroppa ei näytä sun mielestä rumalta tai huonolta. Tiedät että et ole samaa tasoa, joten tyydyt "pitämään" itsesi näköisistä punkeroista. Pidät laiskoista pönäköistä koska itse olet sellainen. Jos saisit tuollaisen kropan kun tuolla naisella sekunnissa tekemättä mitään, tietysti ottaisit sen. Aivan varmasti.

Vierailija
30/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei saisi tuon näköistä vaikka kuinka laihtuisin ja treenaisin. Minulla on kumikas ja korkea lantio (ei tule tuollaista kaunista lantio-vyötärö-kaarta) ja todella leveä rintakehä. Molemmat asioita joita ei voi muuttaa treenillä, eikä luultavasti edes kirurgin veitsellä. Olen siis nytkin ihan normaalipainoinen ja treenaan tällähetkellä 4 kertaa viikossa. Joskus ollut todella hoikkakin, suunnilleen tuon tytön painossa. Oikeastaan lantioni näyttää rumrmmalta laihana kun ei ole rasvaa pehmentämässä muotoja.

Kuka on sanonut että näyttäisit yksi yhteen samalta kun tuo kroppa. Kuitenkin tekemättä mitään näytät paremmalta kun mies, joka ei myöskään tee mitään. Yleinen kauneusihanne naiselle on hoikka. Sama miehelle on lihaksikas. Tästä on kyse.

31/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikein paistaa läpi se millainen ihminen olet, ei kukaan muu tuollaista soopaa puhu. Tuon miehen kroppa ei näytä sun mielestä rumalta tai huonolta. Tiedät että et ole samaa tasoa, joten tyydyt "pitämään" itsesi näköisistä punkeroista. Pidät laiskoista pönäköistä koska itse olet sellainen. Jos saisit tuollaisen kropan kun tuolla naisella sekunnissa tekemättä mitään, tietysti ottaisit sen. Aivan varmasti.

Miksi oletat, että joku haluaisi tuon naisen kropan jos sen "saisi"? En sitten mistään hinnasta vaihtaisi omaani tuohon.

Vierailija
32/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mutta mun mielestä tuo kuvan mies ei todellakaan ole hyvännäköinen. Lihakset on ihan kivoja, mutta ei tuolla tavalla yksityiskohtaisesti esiteltynä. Rasvaa päälle, tuo on vähän niin kuin anatomian oppikirjan havainnekuva.

Vierailija
33/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on sanonut että näyttäisit yksi yhteen samalta kun tuo kroppa. Kuitenkin tekemättä mitään näytät paremmalta kun mies, joka ei myöskään tee mitään. Yleinen kauneusihanne naiselle on hoikka. Sama miehelle on lihaksikas. Tästä on kyse.

Kun edelleenkään nainen ei näytä kuvan naiselta ja hyvältä vaikka olisi hoikka. Hoikalla naisella voi olla selluliittia, löysää, takapuoli roikkuu ja se on litteä, lihaksia ei ole nimeksikään ja vartalo on kuin pienellä pojalla. Tähän päälle ettei ole rintoja.

Huono provo jälleen kerran.

Vierailija
34/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... naisethan ei esim. laittaudu päivittäin enemmän kuin miehet. Suihkussakäyntikin on ihan sama homma kummallekin. Ei voi kukaan tosissaan ajatella noin.

Vierailija
35/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Hetero-)naiset ovat kuule paljon suvaitsevampia miesvartalon suhteen kuin nuoret homomiehet :-)

Jos tarkoitetaan seksin saamista, niin tuo ei voi kyllä pitää paikkaansa. Ja suurin osa reaalielämän nuorista homomiehistä ei ole mitään muodikkaita komistuksia kuten teinisarjoissa.

Ohis

Hyvää syntymäpäivää 😃

Vierailija
36/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika irtaallaan todellisuudesta on tämän ketjun aloittaja, ensinnäkin, hoikkana pysyminen vaatii itsekuria ja työtä, kuten kropan pitäminen kiinteänä. Toisekseen, kaikki naiset eivät näytä tuolta vaikka hoikkia ja normaalipainoisia olisivatkin, koska kroppaan vaikuttaa myös luustonrakenne ja geenit määräävät aika pitkälti sitä, mihin kohtaan se rasva siinä kropassa sijoittuu. Ainiin, eipä unohdeta kasvonpiirteitä, eli vaikka kroppa olisikin kuosissa, niin ei miehille kelpaa sellainen nainen joka ei ole kasvoistaan kaunis. Suurin osa naisista ei näytä tuon linkin kuvassa olevalta naiselta.

Vierailija
37/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan miehellä on hyvännäköiset kasvot. Kroppa on turhan treenattu - ja öljyinen :D - minun makuuni. 

Hipporuokailu on Suomessa enemmän miesten, kuin naisten ongelma. Terkkuja terassipossumiehille!

Vierailija
38/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika irtaallaan todellisuudesta on tämän ketjun aloittaja, ensinnäkin, hoikkana pysyminen vaatii itsekuria ja työtä, kuten kropan pitäminen kiinteänä. Toisekseen, kaikki naiset eivät näytä tuolta vaikka hoikkia ja normaalipainoisia olisivatkin, koska kroppaan vaikuttaa myös luustonrakenne ja geenit määräävät aika pitkälti sitä, mihin kohtaan se rasva siinä kropassa sijoittuu. Ainiin, eipä unohdeta kasvonpiirteitä, eli vaikka kroppa olisikin kuosissa, niin ei miehille kelpaa sellainen nainen joka ei ole kasvoistaan kaunis. Suurin osa naisista ei näytä tuon linkin kuvassa olevalta naiselta.

Hoikkana pysyminen ei vaadi mitään itsekuria ja työtä, syö vaan normaalisti. Se vaan tuntuu punkeroille olevan joku maailman suurin mahdottomuus.

Vierailija
39/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän kuvan naiselta ja syön joka päivä hesburgerissa tai pizzan tai jotain sellaista. Rakastan myös leivoksia ja suklaata. Mutta en syö kuin pari kertaa päivässä koska usein unohdan syödä. No okei, en näytä kuvan naiselta naamasta mutta kropasta. Ja en ole tyytyväinen kroppaani. Haluaisin enemmän lihaksia mutta olen liian mukavuudenhaluinen.

Vierailija
40/43 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs naama.

Miehet:

- käy parturissa 1-2 kk välein, ellei sinulle sovi ylikasvanut malli tai pitkä tukka

- voit laittaa joskus kosteusvoidetta ja putsata korvat.

Naiset:

- aloita meikkaamisen opettelu yläasteella. Hyviä tuloksia saat yleensä kun olet kokeillut ja nolannut itsesi välillä 1-2 vuotta.

- tai maksa kalliit hinnat kalleista tuotteista ammattilaiselle. Maksa n. 50€/50 ml. Toki myös markettituotteilla ja ilman ammattilaisten neuvoja onnistuu, mutta se on vaikeampaa

- nypi kulmat tai nypitytä

- jos olet kalpea kuin lakana, hanki itseruskettavaa tai käy solariumissa

- jos sinulla ei ole ripsiä, hommaa pidennykset.

- jos ei hiuksia, hiustenpidennykset

- vaikka ed. mainitut olisi luonnostaan hyvät, näyttää ne julkkisten ym hyvin laitettujen mutta luonnollisten tuuhennusten rinnalla ohuille ja tyngille

- meikkaa se naama joka päivä

- ryppyvoiteet, kosteusvoiteet, kuorinnat, piikit ryppyihin, huulentäytteet.. Miehille nämä ei tule yleensä mieleenkään

- korut suositeltavia