Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilta mennyt maku koko palstasta?

Vierailija
16.04.2016 |

Olin ennen aktiivinenkin palstailija, mutta nyt kun palstan taso on selkeästi laskenut niin käyn täällä harvoin. Lopetan luultavasti täällä käymisen kokonaan. Muita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei pelkkä sensuuri ole vaikuttanut, myös ihmiset on jotenkin hirveän paljon negatiivisempia ja ilkeämpiä. Ja jotenkin tyhmempiä ja huumorintajuttomampia. Ainahan toki ilkeilyä on ollut, mutta aiemmin se oli jotenkin verhotumpaa tai piikit oli edes jollain tavoin perusteltu. Nyt ihmiset argumentoi tyyliin "olet tyhmä" (rivommin sanakääntein), eikä sitten muuta. Ja myös ihan asiallisiin ketjuihin. Ja minusta kehitys alkoi noin reilu vuosi sitten kun tämä yksi aihe räjähti täälläkin. Samoin inhotti viime kesänä kun lapsiin sekaantujat sai mellastaa palstalla yökaudet, vaikka kuinka ilmoitti asiattomiksi ketjuja, ne saivat olla ihan rauhassa koko yön. Sitten  tulikin rekisteröintipakko, minkä joutuivat sitten lieventämään koskemaan vain yöaikaa. Mutta joo, ei ole palsta entisensä. Milloin viimeksi olette esim. törmänneet loistavaan huumoriketjuun, joka ei ole nostettu vuosien takaa?  

Tämän olen minäkin huomannut. Turhaan ei puhuta siitä miten tunnelma koko yhteiskunnassa on muuttunut negatiivisemmaksi. Se näkyy täälläkin.

Vierailija
22/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt itseeni, koska roikun täällä. Tuntuu että olen vähä-älyinen kun luen näitä toisten ihmissuhdejuttuja ja en kehitä itseäni ja tee jotain hyödyllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua rassaa eniten noi vakiohullut, kånkenit, ryö-kahjo ja aika monta muutakin yhtä samaa jankkaajaa löytyy. Eivät millään tajua, että ns. vitsinsä vanhenee.

Toiseksi eniten tietysti yletön sensuuri yhdessä aiheessa.

Ilman sensuuria tämä palsta oli kovaa vauhtia muuttumassa mv ilotulitukseksi, ideologiset jankkaajat olivat täydessä vauhdissa. Mistä ne tämän palstan oikein löytivät?

Vierailija
24/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset aiheet painuu pohjalle ja pimentoon alle aikayksikön. Tyhjänpäiväiset tv-ketjut nousee päivittäin kärkeen ja muut hömppäaiheet. Mistä on kysymys?

Vierailija
25/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksi-Pirkka kirjoitti:

Mitä, jos tekisit itse laadukkaita aloituksia ja pitäisit ne ketjut siisteinä, vain asiakeskusteluina? Saisit sellaisen keskusteluketjun kuin itse haluat. Vaikka yksityisen omakeskustelun (kysyt ja vastaat itse), jos sellainen tuntuu miellyttävän.

Poistuminen on sallittua, kunhan sen tekee tyylillä ja hiljaa. Ilman rummutusta. Kaikki lähtee ihmisestä itsestään.

Millä sen pitää siistinä, kun en ole mode?

Vierailija
26/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kadonnut täältä ihan asiallisiakin ketjuja, siis sellaisia "paras makaronilaatikon ohje" tyylisiä, hyvin arkisia ketjuja. Roikun täällä niin paljon että kerkeän nähdä ne paskemmatkin ketjut, ja niiden katoaminen ei kyllä harmita, ihan hyvä vaan. Mutta tuo sensuuri on ihan älytöntä, ei se ole edes sensuuria enää. Modet varmaan heittää noppaa ja poistaa ketjuja sen perusteella.

Vierailija
27/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin viimeksi olette esim. törmänneet loistavaan huumoriketjuun, joka ei ole nostettu vuosien takaa?  

Vesikastanjaketju oli ihan hauska, vaikkei siinä mitään erityistä sanailoittelua olekaan. On se kuitenkin  mielestäni hyvä esimerkki positiivisesta ketjusta.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2532442/mika_kiinalaisessa_ruoassa_banaa…

Vierailija
28/30 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivataankohan nykyteinipoikien osallistumista oikein millään keskustelupalstalla?

Vierailija
29/30 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamut pilanneet tämänkin palstan. Ennen invaasiota asiat oli paremmin, mamut ei tunkenu joka keskusteluun. Toivottavasti mamut lähetetään sinne mistä tulivatkin, niin voi taas keskustella palstalla.

Vierailija
30/30 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee jotain kehittävää, mene vaikka röihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi