Millainen on ihastuneen miehen katse?
Nainen, mitä kaikkea miehen katse kertoo?
Mies, mitä miten katsot kun olet ihastunut?
Kommentit (18)
Täysin tyhjä katse, koska kaikki veri ja elämä on kovassa kalussa.
Enpä tiedä, miltä se ulkopuolisesta näyttää. Katseeni vangitsevat peppu, kamelinvarvas, tissivako, kulmakarvat, silmät, hymy ja erityisesti hymykuopat. Kun pääsen pysyvämpään katsekontaktiin ja keskusteluun, katson silmiä ja kulmakarvoja sekä hymyä. Harvinaista herkkua ovat Aikuisen naisen hymykuopat. Niistä en saa silmiäni irti.
Kyllä sen naisena huomaa, miten ihastunut mies katsoo... sivustakin, nyyh
Omasta mielestäni minä toljotan kaikkia ihan samalla tavalla silmiin, mutta pelkäänpä, että naiset omituisina velhoina kuitenkin näkevät siinä jonkin eron.
Mikään ei kestä salassa.
Ihmisten on tarkoitus lisääntyä joten kyllä kiihottumisen tulisi näkyä.
Onko ruskeasilmäiset naiset uskollisia?
Mistä kertoo, jos mies (johtaja työpaikallani) aina kohdatessamme skannaa minut päästä varpaisiin? Ja tervehtii toki hymyillen myös, mutta se nyt tietysti kuuluu jo peruskäytöstapoihin. Pukeudun naisellisesti ja olen varmaan useimpien mielestä ihan nätti.
Katson vähän sinne päin enkä ikinä pitkään silmiin. Luultavasti tunteiden peittämisen vuoksi näytän pikemminkin vihamieliseltä kuin ihastuneelta. 😊
Ihastuneen miehen silmät ovat puolen à puolentoista tuuman tapilla. Muita indisioita: ihanoitunut ja irvistystä muistuttava ilme, pää etukenossa, nenästä ja korvista nousee sinistä savua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kertoo, jos mies (johtaja työpaikallani) aina kohdatessamme skannaa minut päästä varpaisiin? Ja tervehtii toki hymyillen myös, mutta se nyt tietysti kuuluu jo peruskäytöstapoihin. Pukeudun naisellisesti ja olen varmaan useimpien mielestä ihan nätti.
No mitäs luulet?
Lasittunut humalaisen katse, joka katoaa auringon noustessa, humalan haihtuessa ja meikin levitessä.
Oman mieheni kun tapasin 42 vvuotta sitten, hänen silmänsä po-rau.tui-vat omiini niin sumeina ja ihanina, että pystyn helposti sen muistamaan! Menimme heti silloin sänkyyn, vaikka asuinkin silloin toisen kanssa, kaikki hävisi sillä sumealla hetkellä, ja asiat ovat yhä niin, molemmein puolin. Olemme olleet tosi onnekkaita, kun yhä olemme kiihkeitä toisiimme.
Silmänsä ovat yhä ihan yhtä ihanat.
Sänkyynvetävät silmät ehdottomasti oltava.
Vierailija kirjoitti:
Onko ruskeasilmäiset naiset uskollisia?
Ei ole. Mikä pettäen alkaa, se pettäen loppuu. Senhän sinä tiedätkin.
Paskaa pää täynnä. Onko luomia naamassa ja ruskea kauhee pitkä isoäitimummofleda?
Tonnin seteli -tuijotus. Youtubessa "kummeli tonnin seteli".
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on jotain vastenmielistä silloin.
Kun mies tarkastelee naista varpienkärjistä hitaasti katsettaan liu'uttaen hiuksiin, on tarkastelu ihailua, seksuaalista himoa.
katse on maassa kun tietää ettei tuotakaan saa
Sellainen, josta näkee kuinka kovasti mies pohtii sitä, minkälainen anus minkainkalla on.