Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö että Mikael Gabriel huijasi toimeentulotukea

Vierailija
16.04.2016 |

Niin. Vuosina 2010-2011 nosti perusteettomasti toimeentulotukea lisäksi tuomio löytyy myös kannabiksen hallussa pidosta.. että semmonen esikuva suomen nuorisolle. https://fi.wikipedia.org/wiki/Mikael_Gabriel

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostiko se niillä sen hulpean luksustalon? ;D

Vierailija
2/6 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sillä on klarnan osamaksutilillä hommatut bemarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se rötöstellyt paljon muutakin 12-vuotiaasta lähtien. Sen vuoksihan äitinsä teki MG:stä lastensuojeluilmoituksen ja poika siirrettiin Helsingistä jonnekin Kainuuseen tai mihin olikaan laitokseen. Esikuvana nuorisolle MG on juuri siinä, että vaikka tenivuodet ja varhaisaikuisuus menisikin ihan ketuilleen, niin toivoa ei pidä heittää vaan elämä voi kääntyä hyväksikin.

Vierailija
4/6 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään tiedetään.. Sehän on jauhanu julkisuudessa omasta rankasta nuoruudesta. Muistan tän..tais olla 14-15 ja oli pölliny kaverin faijan auton avaimet ja ajanu sillä autolla seinää. Ei mikää fiksu tyyppi!

Vierailija
5/6 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ku MG ei ollu vielä julkkis niin se yritti mua baarissa iskee..tuli antaa oman numeronsa mulle. Mä en huolinu sitä kun se on niin pieni ja laiha. Jos haluatte tietää,miks muistan tän niin ollaa nuoruudessa hengattu samoissa porukoissa.

Vierailija
6/6 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se rötöstellyt paljon muutakin 12-vuotiaasta lähtien. Sen vuoksihan äitinsä teki MG:stä lastensuojeluilmoituksen ja poika siirrettiin Helsingistä jonnekin Kainuuseen tai mihin olikaan laitokseen. Esikuvana nuorisolle MG on juuri siinä, että vaikka tenivuodet ja varhaisaikuisuus menisikin ihan ketuilleen, niin toivoa ei pidä heittää vaan elämä voi kääntyä hyväksikin.

hyrynsalmelle kauas jumalanselän taa