Oletko pannut serkkuasi?
Kerro myös kotipaikkakuntasi.
Kommentit (17)
En. Mutta olen Suonenjoelta kotoisin ja tunnen sieltä yhden serkkupariskunnan.
En ole pannut, mutta pieninä leikittiin aina sellasia eroottissävytteisiä leikkejä serkkupojan kanssa. Hinkuteltiin toisiamme.. :D Olimme n. 6-8- vuotiaita.. Pikkusen sairasta :D - Häme
Tunnen yhden serkkupariskunnan Keski-Suomesta. Kova tarve heillä on puolustella oikeuksiaan, mutta eivät missään tapauksessa suo sitä muille. Esimerkiksi vastustavat jyrkästi homoavioliittoja koska "se on sairasta".
En. Tosin mulla on nättejä serkkutyttöjä, suostuisin heti. Olen vaan aika varma, että mitään vastakaikua ei tulisi ja välit menisivät siinä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:54"]Tunnen yhden serkkupariskunnan Keski-Suomesta. Kova tarve heillä on puolustella oikeuksiaan, mutta eivät missään tapauksessa suo sitä muille. Esimerkiksi vastustavat jyrkästi homoavioliittoja koska "se on sairasta".
[/quote]
No serkkujen kanssa avioidutaan vain joissain sisäsiittoisissa (sic!) lahkoissa, joten siellä myös vastustetaan homoja ja ehkäisyäkin.
Muistan joskus pikkutyttönä ihmettelleeni ääneen kun lehdessä oli juttua jostakin serkkujen avioliitosta. Äitini suuttui minulle silloin totaalisesti ja alkoi kiivasti puolustamaan moisia asioita. Sen jälkeen en ole viitsinyt suutani avata aiheesta yhtään missään.
Ei serkkujen kanssa panna muuta kuin joissakin hihhuliuskontojen järjestetyissä pakkoavioliitoissa. Ehkä se kertoo asian "luonnollisuudesta" jotakin ettei kukaan edes pahimmassa puutteessa käy panemassa serkkuaan.
Hyi, en. Vaikka komeita poikia ovatkin. Hiukan kauempaa pitää jaksaa kumppani hakea.
Suomessa voi mennä tätinsä tai setänsäkin kanssa naimisiin. Ihanaa...<3
En ole, mutta serkku on kyllä ehdotellut. Jkl