Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kaunis nainen kestä komeaa miestä?

Vierailija
16.04.2016 |

Taas yksi erittäin komea mies meni naimisiin hyvin vaatimattoman, jopa juntin näköisen naisen kanssa. Naisesta tulee mieleen lähinnä tuleva pubiruusu... vielä se ei ihan pubiruusu ole kun ikää on vasta about 30. Kuvaavaa on, että nainen oli häissään oranssi :/
Mies on hyvin komea. Aluksi kuvista luulisi ettei ole suomalainen lainkaan (pituus ja ruumiinrakenne kuitenkin paljastaa suomalaiseksi: pitkä ja harteikas). Umpisuomalainen nimeä myöten.

Näitä tuntuu olevan aika paljon. Silmiin pistävän komealla miehellä on taviksen näköinen nainen. Tietysti vastapainoksi monella hottisnaisella on mies kuin peruna.

Onko niin, että kaunis nainen ei halua jakaa huomiota miehen kanssa? Tai jopa niin, ettei komea mieskään halua jäädä naisensa varjoon (kaikki tietävät, että naisetkin tarkkailevat enemmän kaunista naista kuin komeaa miestä).

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole ihan tutkittukin juttu että ihminen valitsee kumppanikseen itsensä tasoisen tai jopa "huonomman". Molemmat parisuhteessa eivät voi ottaa huonompaa, ainakaan ulkonäöllisesti, joten jomman kumman täytyy "tyytyä" parempaan :D Kai se liittyy jotenkin siihen että pelkää tulevansa petetyksi ja toisaalta siihen, että haluaa olla perheen pää.

Ja kumppanilta odotetaan muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäköä, joten kenties toisessa osapuolessa on jotain muita ominaisuuksia: rikkaampi, viisaampi, ahkerampi tms.

Täh? "Ihmiset ottavat puolisoikseen oman tasoisen tai huonomman, tai sitten paremman" :D nojoo...

Vierailija
22/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset kun tutkimusten mukaan pettävät todennäköisemmin.

Aivan. Ja tutkimusten mukaan ihan samoin myös komeat miehet tai ns. alfamiehet tai "jännämiehet" pettävät todennäköisemmin.

Itse asiassa ei. Ne tutkimukset mitä mä olen lukenut, on käsitelleet sitä, että enemmän pettävät ei niin hyvännäköiset JA köyhät miehet, kuin hyvännäköiset ja rikkaat. Johtuu siitä, että ruma ja köyhä mies ei saa osakseen niin paljon huomiota kuin paremman näköiset ja on siksi tilaisuuden tullen valmiimpi pettämään. Sama varmaan pätee naisissakin. Jos sitä huomiota ei oo tottunut saamaan ja yht äkkiä sitä saakin, niin äkkiä siinä murtuu.

Rumalla tai köyhällä miehellä yhdenkin naisen saaminen on jo sen verran mahdottoman tehtävän takana, että eivät varmasti petä tai pysty pettämään samalla tavalla kuin kymmenien naisten kanssa pelehtivät jännämiehet. Monet jännikset taas nauttivat naisten antamasta huomiosta ja naisten pyörittämisestä ja siksi jännikset pelehtivät kymmenien naisten kanssa.

Ne jännämiehet ja alfat ovat myös kokeilleet jo kaikkea ja tietävät viehätysvoimansa. Sen kerran, kun rumaa miestä lähestytään, niin takuulla lähtee vaikka vaimo löytyisikin.

Kun kaikkia miehiä ei kiinnosta pettää, jos se oma rakas nainen löytyy rinnalta, vaikka ei olisi ketään muuta naista ollut kertaakaan elämän aikana.

Lisäksi on turha kuvitella, että jonkin tosialfamiehen tai tosijännämiehen saisi muuttumaan perhekeskeiseksi tai luotettavaksi mieheksi. Ei yksinkertaisesti saa. Tässä taannoin eräs naispuoleinen ystäväni erosi 20 vuoden avioliitostaan ja hän sanoi vihjeenä kaikille miehille ja naisille, että yksi suurimmista virheistä, mitä ihminen voi kumppaninsa osalta luulla on se, että hänet voi ihmisenä ns. muuttaa toisenlaiseksi. Hän totesi, että ei ihmistä yksinkertaisesti siitä muutu, millainen hän on pohjimmiltaan ja millainen luonne ja käytös hänellä on syvimmillään. Tosialfat ja tosijännikset ovat ja pysyvät tosialfoina ja tosijänniksinä, eivätkä muuksi muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa, kun mies olisi kaunis... 

Vierailija
24/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole sellaista deittailukulttuuria ja -teollisuutta kuin esim. Jenkeissä

Täällä ei ole pakko pariutua, vaan nainenkin saa ja voi elää yksin

Pienet kaupungit, ei aktiivista ja laajaa sinkkuskeneä

Siinä ilmeisiä syitä "vääräntasoisille" pareille. Itsekin olen yhdessä aivan toisenlaisen ihmisen kanssa kuin haluaisin. Olen tavannut kolme kertaa sielunkumppanini, joka oli myös ulkoisesti kuin vastinparini, mutta kaksi heistä oli liian nuoria ja kolmas liian vanha, elämäntilanteet olivat mahdottomat sovittaa yhteen. Jos olisi toimivat sinkkumarkkinat, varmaan olisin tavannut omanikäisenkin, ja olisimme nyt onnellisesti yhdessä.

Olisiko yksi syy toimimattomille "sinkkumarkkinoille" myös se, että ikään kuin pakon edessä ollaan yhdessä aivan toisenlaisen ihmisen kanssa kuin haluttaisiin? Kirjoitat, ettei ole pakko pariutua ja voi elää yksinkin, mutta itse et kuitenkaan tätä periaatetta noudata?

Vierailija
25/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia ei vaan enää riitä. Osa kauniista naisista pilaa itsensä, joko syömällä, tatuoimalla/reittämällä itsensä, tai fitness-bodaamalla. 

Missä normaalit kauniit naiset ovat?

26/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset kun tutkimusten mukaan pettävät todennäköisemmin.

Aivan. Ja tutkimusten mukaan ihan samoin myös komeat miehet tai ns. alfamiehet tai "jännämiehet" pettävät todennäköisemmin.

Itse asiassa ei. Ne tutkimukset mitä mä olen lukenut, on käsitelleet sitä, että enemmän pettävät ei niin hyvännäköiset JA köyhät miehet, kuin hyvännäköiset ja rikkaat. Johtuu siitä, että ruma ja köyhä mies ei saa osakseen niin paljon huomiota kuin paremman näköiset ja on siksi tilaisuuden tullen valmiimpi pettämään. Sama varmaan pätee naisissakin. Jos sitä huomiota ei oo tottunut saamaan ja yht äkkiä sitä saakin, niin äkkiä siinä murtuu.

Rumalla tai köyhällä miehellä yhdenkin naisen saaminen on jo sen verran mahdottoman tehtävän takana, että eivät varmasti petä tai pysty pettämään samalla tavalla kuin kymmenien naisten kanssa pelehtivät jännämiehet. Monet jännikset taas nauttivat naisten antamasta huomiosta ja naisten pyörittämisestä ja siksi jännikset pelehtivät kymmenien naisten kanssa.

Ne jännämiehet ja alfat ovat myös kokeilleet jo kaikkea ja tietävät viehätysvoimansa. Sen kerran, kun rumaa miestä lähestytään, niin takuulla lähtee vaikka vaimo löytyisikin.

Kun kaikkia miehiä ei kiinnosta pettää, jos se oma rakas nainen löytyy rinnalta, vaikka ei olisi ketään muuta naista ollut kertaakaan elämän aikana.

Lisäksi on turha kuvitella, että jonkin tosialfamiehen tai tosijännämiehen saisi muuttumaan perhekeskeiseksi tai luotettavaksi mieheksi. Ei yksinkertaisesti saa. Tässä taannoin eräs naispuoleinen ystäväni erosi 20 vuoden avioliitostaan ja hän sanoi vihjeenä kaikille miehille ja naisille, että yksi suurimmista virheistä, mitä ihminen voi kumppaninsa osalta luulla on se, että hänet voi ihmisenä ns. muuttaa toisenlaiseksi. Hän totesi, että ei ihmistä yksinkertaisesti siitä muutu, millainen hän on pohjimmiltaan ja millainen luonne ja käytös hänellä on syvimmillään. Tosialfat ja tosijännikset ovat ja pysyvät tosialfoina ja tosijänniksinä, eivätkä muuksi muutu.

Olen hyvin tietoinen tästä. Se on osasyy, miksen lähtenyt kävelemään kun mieheni petti. En minä sokea hänen menneisyydelleen ollut. 

Vierailija
27/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole sellaista deittailukulttuuria ja -teollisuutta kuin esim. Jenkeissä

Täällä ei ole pakko pariutua, vaan nainenkin saa ja voi elää yksin

Pienet kaupungit, ei aktiivista ja laajaa sinkkuskeneä

Siinä ilmeisiä syitä "vääräntasoisille" pareille. Itsekin olen yhdessä aivan toisenlaisen ihmisen kanssa kuin haluaisin. Olen tavannut kolme kertaa sielunkumppanini, joka oli myös ulkoisesti kuin vastinparini, mutta kaksi heistä oli liian nuoria ja kolmas liian vanha, elämäntilanteet olivat mahdottomat sovittaa yhteen. Jos olisi toimivat sinkkumarkkinat, varmaan olisin tavannut omanikäisenkin, ja olisimme nyt onnellisesti yhdessä.

Olisiko yksi syy toimimattomille "sinkkumarkkinoille" myös se, että ikään kuin pakon edessä ollaan yhdessä aivan toisenlaisen ihmisen kanssa kuin haluttaisiin? Kirjoitat, ettei ole pakko pariutua ja voi elää yksinkin, mutta itse et kuitenkaan tätä periaatetta noudata?

Ei se ole mikään "periaate". Se että olen väärässä suhteessa, ja joku toinen ei vaan yksin, juuri osoittaa että kaikkien ei ole pakko olla yhdessä. En minäkään ole suhteessa yhteisön normien pakottamana, vaan omasta mukavuudenhalustani johtuen.

Vierailija
28/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies? Suomalaiset miehet haluavat tavallisen näköisen naisen. Lyhyen, sievän, ohuthiuksisen ja muodottoman. Sellaisen, jota voi nostella miten haluaa ja panna kakkoseen.

Vierailija
29/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies? Suomalaiset miehet haluavat tavallisen näköisen naisen. Lyhyen, sievän, ohuthiuksisen ja muodottoman. Sellaisen, jota voi nostella miten haluaa ja panna kakkoseen.

Ja sinäkö pystyt puhumaan kaikkien suomalaismiesten suulla? Joopa joo..

Vierailija
30/30 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein olennaisin syy taitaa olla se, että on löytynyt ihminen, jonka kanssa on hyvä olla. Itselle sopivaa seuraa. Niinhän sen pitää ollakin. Jokaista ihmistä on yksi kappale, eikä samaa ihmistä saa eri ulkonäköversioina. Tämä osoittaa, etteivät läheskään kaikki ihmiset ole lopulta niin ulkonäkökeskeisiä, vaikka niitäkin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme