Jos sanon, etten voi tämän tyhmemmäksi muuttua niin,
miten se tarkoittaa sitä, että olisin: viisas?
Mahtuuhan siihen väliin iso kirjo muitakin vaihtoehtoja..
Vai meneekö liian vaikeaksi taas.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vai meneekö liian vaikeaksi taas.
Idiootti>Debiili>Imbesilli. Mutta jos pystyit tuon lauseen ilman apua kirjoittamaan, todennäköisesti ÄO:si on yli 35. Argumenttisi on invalidi.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä et sä oot jo valmiiksi niin tyhmä kuin ihmisen on mahdollista olla, eli tosi tyhmä.
Mutta joillakin ihmisillä on vaikeuksia ymmärtää puhetta, ne raukat hämmentyy kaikista vähänkään monimutkaisemmista lauserakenteista.
Oletko tullut huomanneeksi ,että Viisas ei sano muita tyhmiksi? ,koska huomaa olevansa itsekkin epätäydellinen.
Perustelut ensimmäiselle lauseelle kiinnostaisi? :)
Voihan se toki olla, että justiinsa sä olet viisaampi tai jopa: mensa? Mistä mä sen voin tietää..
Tasapainoinen sä et ole, kielenkäytöstä päätellen, mutta niinhän sitä sanotaan, että..
a.p
Voin hyvin kuvitella miten polonen Ap on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä et sä oot jo valmiiksi niin tyhmä kuin ihmisen on mahdollista olla, eli tosi tyhmä.
Mutta joillakin ihmisillä on vaikeuksia ymmärtää puhetta, ne raukat hämmentyy kaikista vähänkään monimutkaisemmista lauserakenteista.
Oletko tullut huomanneeksi ,että Viisas ei sano muita tyhmiksi? ,koska huomaa olevansa itsekkin epätäydellinen.
Pointtihan olikin se että ap on sanonut itseään tyhmäksi ja joku muu ei ole tajunnut mitä hän tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Perustelut ensimmäiselle lauseelle kiinnostaisi? :)
Voihan se toki olla, että justiinsa sä olet viisaampi tai jopa: mensa? Mistä mä sen voin tietää..
Tasapainoinen sä et ole, kielenkäytöstä päätellen, mutta niinhän sitä sanotaan, että..
a.p
Kysyn ystävällisesti ikääsi?
T. huomattavasti tyhmempi
Meni hevosenleikiksi, joten..
Hevoset on muuten söpöjä. Itsekkin olen pari kertaa ratsastanut etelässä..
a.p
Tääl tyhmä! kirjoitti:
Tyhmät ärsyttää viisaita.
Pösillö!
Väännetään nyt vielä rautalangasta:
"En voisi tämän tyhmemmäksi muuttua." = "Olen niin tyhmä kuin kukaan voi olla."
Vertaa:
"Ei voisi vähempää kiinnostaa." = "Ei kiinnosta ollenkaan."
"En voisi enempää jännittää." = "Jännitän ihan kamalasti."
Olen törmännyt netissä sellaisiinkin pöljiin, jotka käsittävät tällaiset lauserakenteet nurinkurisesti. Heille esim. "ei voisi vähempää kiinnostaa" tarkoittaakin sitä, että kiinnostaa tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai meneekö liian vaikeaksi taas.Idiootti>Debiili>Imbesilli. Mutta jos pystyit tuon lauseen ilman apua kirjoittamaan, todennäköisesti ÄO:si on yli 35. Argumenttisi on invalidi.
Muista käyttää turvavyötä, jottet itse invalidisoidu. Se, kun tuntuu susta olevan hyvä pilkkasana..
a.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
a.p
Vierailija kirjoitti:
a.p
Varsinkin A tai P kirjaimella alkavat hepat on niiiin Söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Väännetään nyt vielä rautalangasta:
"En voisi tämän tyhmemmäksi muuttua." = "Olen niin tyhmä kuin kukaan voi olla."
Vertaa:
"Ei voisi vähempää kiinnostaa." = "Ei kiinnosta ollenkaan."
"En voisi enempää jännittää." = "Jännitän ihan kamalasti."
Olen törmännyt netissä sellaisiinkin pöljiin, jotka käsittävät tällaiset lauserakenteet nurinkurisesti. Heille esim. "ei voisi vähempää kiinnostaa" tarkoittaakin sitä, että kiinnostaa tosi paljon.
Olet oikeassa! :D
Pahuksen oikolukija puhelimessa..
Piti sanomani, että "en voi tästä tyhmemmäksi muuttua"..
a.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a.p
Varsinkin A tai P kirjaimella alkavat hepat on niiiin Söpöjä.
Ei kyllä se toinen alkoi L kirjaimella ja toinen G kirjaimella, muistaakseni.. :)
a.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai meneekö liian vaikeaksi taas.Idiootti>Debiili>Imbesilli. Mutta jos pystyit tuon lauseen ilman apua kirjoittamaan, todennäköisesti ÄO:si on yli 35. Argumenttisi on invalidi.
Mä olen infantiili! :D Ameba..
Ja muuten myös kuulemma huumorintajuton.. :D
a.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista käyttää turvavyötä, jottet itse invalidisoidu. Se, kun tuntuu susta olevan hyvä pilkkasana..
a.p
Validi=kelvollinen, pätevä
Invalidi=ei-kelvollinen, pätemätön
Ei tarkoitettu fyysistä invaliditeettia. Miten argumentti voisi olla siinä merkityksessä invalidi. Aloituksesi taitaa pitää paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a.p
Validi=kelvollinen, pätevä
Invalidi=ei-kelvollinen, pätemätön
Ei tarkoitettu fyysistä invaliditeettia. Miten argumentti voisi olla siinä merkityksessä invalidi. Aloituksesi taitaa pitää paikkansa?
Niinhän se pitääkin: On mulla ns. maalaisjärkeä..
Monilla ei sitäkään..
Kertaan: Tyhmän ja viisaan välillä on paaaaaljon vaihtoehtoja. Esim. keskivertoa fiksumpi..
Mutta se, ettei ole tullut ajatelleeksi noita termejä, ei kerro mitään..
a.p
Tyhmän ja viisaan (itse asiassa älykkään) välille mahtuu tosiaan paljon vaihtoehtoja.
Mutta jos ihminen on siinä tilanteessa, että ei voi enää tyhmemmäksi muuttua, hän on saavuttanut absoluuttisen tyhmyyden. Kirjoitustyylistä päätellen ap on todella sen tehnyt. :)