yksin asuvat: montako neliötä asunnossasi?
Kommentit (85)
75 neliötä.
Työhuone pitää olla, teen paljon töitä kotona.
Nyt olen muutaman vuoden asunnut 80 neliöisessä mutta tämä on turhan suuri yhdelle niin muutan piakkoin 30 neliöiseen ja mahdun sinne ihan kotosasti.
Minulla on 60 m2, parvekkeellinen kaksio. En mielelläni asuisi enää tätä pienemmässä asunnossa, mutta kaikkeen toki tottuu.
77 neliötä. Vähän pienemmässä voisin asua, mutta en kovin paljon pienemmässä. Olen freelance-etätyöläinen, joten yksi kolmesta huoneestani on työhuoneena. Toinen on olkkari, kolmas makkari, kaikki tarpeellisia.
29 neliötä. Ihan riittävästi tilaa mulle.
65, mutta voisin asua pikku yksiössäkin. En tarvitse paljon tilaa, eikä minulla ole paljon tavaraa. Vieraat passitan hotelliin muutenkin.
28,5.
25 neliötä on varmaan minimi. Asunnosta pitää löytyä myös uuni, pakastin, suihku ja paikka pyykkikoneelle.
23m2. Hyvin mahtuu, vaikka on koira ja pianokin täällä minun lisäkseni.
56 neliötä, saunallinen ja parvekkeellinen kaksio. Haluaisin vielä yhtä huonetta isomman, että olisi työ-/kirjastohuonekin.
30. Ja 20 neliötäkin vielä varmaan menisi.
Nyt on 32m2, ja olen ihan tyytyväinen. Jos neliöitä olisi yhtään enempää, en oikeastaan tiedä, mitä niillä tekisin. Edellinen asunto oli 22m2, ja mukavasti siinäkin asusti, tuota pienempään en kyllä muuttaisi, eli sanotaan omaksi minimiksi noin 20.
29 neliötä. Näppärä pieni yksiö. Vähän pienempikin kävisi, kunhan asunnossa olisi kunnon suihku, keittokomero ja tilaa pyykinpesukoneelle.
Noin 30neliötä. :( Liian vähän, mutta ei työttömänä köyhänä ole varaa asua isommassa asunnossa. Voi olla ettei ole kohta enää varaa edes tähän ja joudun asunnottomaksi.
Kodissani on 76 neliötä, tarpeellisia jokaikinen. Mietinnässä kerrostalo-osakkeen osto, johon tulossa 75 m2, rakenteilla siis. En vain osaa päättää viihtyisinkö "korkealla". Nykyinen rivitalonpäätyhuoneisto.
Kaksio 45 neliötä. Neliöitä tärkeämpi kriteeri on että kylppärissä on paikka pesukoneelle ja että keittiössä on paikka pienelle pöydälle. Ja että on parveke. Voisin asua aivan hyvin myös yksiössä, jos siinä olisi makuualkovi. Sellaisessa yksiössä en viihtyisi, jossa ei olisi alkovia, jonne saa erillisen nukkumasopen.
57 neliötä nyt, n. 48 neliötä olis minimi..
44 neliötä. Pohjapiirustuksesta riippuen 30-35 neliötä olisi minimi.
Mulla 21 neliöinen hiiren koppi. Tässä kämpässä on kylppäri turhan iso. Asuin ennen tätä asuntoa 42 neliöisessä kaksio, mikä oli mille bueno. Harmi vaa ku oli liian korkea vuokra...
Tällä hetkellä 53m2. Yli 50 pitää olla.