Raskaana toiselle miehelle suhteen aikana
Itsellä ei ole tällainen tilanne, mutta tuli mieleen miten perhe esim. vanhemmat ovat reagoineet asiaan, jos olette pitäneet lapsen? Eikö se ole aika noloa :D
Kommentit (7)
Siis mikä on noloa ja miksi omia asioita pitäisi muille selitellä? En ihan tajua...
Eniten kyllä ihmetyttäisi se, että miksi joku on lähteny ns. Kolmanneksi pyöräksi tuohon hommaan mukaan, oli sitten mies tai nainen. Itse en kyllä ryhtyisi suhteeseen semmosen miehen kanssa, joka odottaa jonkun toisen naisen kanssa lasta. Sekin jo kunnon soppa jos se lapsi on jo syntynyt ennen suhteen alkua, niin mimmonen soppa tulee, kun suhde alkaa ennen lapsen syntymistä..
Vierailija kirjoitti:
Eniten kyllä ihmetyttäisi se, että miksi joku on lähteny ns. Kolmanneksi pyöräksi tuohon hommaan mukaan, oli sitten mies tai nainen. Itse en kyllä ryhtyisi suhteeseen semmosen miehen kanssa, joka odottaa jonkun toisen naisen kanssa lasta. Sekin jo kunnon soppa jos se lapsi on jo syntynyt ennen suhteen alkua, niin mimmonen soppa tulee, kun suhde alkaa ennen lapsen syntymistä..
Itse taas kokisin, että olisi paljon helpompaa kaikille osapuolille, jos mies tulisi suhteeseen ennen lapsen syntymää. Sillä tavalla hän saisi kokea periaatteessa kaiken alusta asti ja kasvattaa lapsen omanaan, vaikkei biologinen isä olekaan.
Jos mies lähtenyt suhteeseen raskaana olevan kanssa niin mikäs siinä. Jos taas raskaana toiselle vanhan suhteen aikana niin miksi se mies haluaisi ylipäätään jatkaa suhdetta? Ja on noloa, kaikkein eniten naisen vanhemmille. Kasvattaneet halvan kiimapillun.
Tarkoitin tosiaan sitä, jos nainen on suhteessa miehen A kanssa, mutta tuleekin raskaaksi miehelle B.
Ap
Joo, tosi noloa saada lapsia.