Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinusta pitänyt tehdä joskus ls-ilmoitus?

Vierailija
15.04.2016 |

Jälkikäteen ajateltuna minusta olisi pitänyt. Koulukiusaamisen sekä rajattoman ja rakkaudettoman kodin takia masennuin teininä. Viiltelin, juopottelin, väärinkäytin lääkkeitä, roikuin yöt kylillä, harrastin puskaseksiä tuntemattomien kanssa, kunnes lopulta 16-vuotiaana menin kihloihin, tulin raskaaksi ja muutin kotoa. Olisi ollut sossutädeillä tekemistä minunkin kohdallani.

Muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meillä kävi poliisitkin pari kertaa äidin juopottelujen takia. Kerran kävivät hakemassa äidin kai putkaan, oltiin 14-15 v. siskon kanssa. Nykyään tuntuu oudolta ajatella, että meistä ei kukaan koskaan kai mitään ilmoitusta tehnyt.

Vierailija
2/5 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehdottomasti pitänyt. Meihin lapsiin kohdistuva henkinen ja fyysinen väkivalta (isän puolelta) ei loppunut ennen kuin täytin 16v. Minä siihen laitoin stopin. Olen vanhin ja nousin vastarintaan. Menemättä liikaa yksityiskohtiin, tein sen juuri samoilla eväillä, joita olin isältäni vuosien saatossa oppinut. Tilanne kärjistyi ja kääntyi häntä itseään vastaan. Sitä niittää, mitä kylvää. 

-N 44

Vierailija
4/5 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todellakin pitänyt tehdä ja tehtiinkin lopulta, mutta liian myöhään. Minut on mm. Alle 2vuotiaana jätetty yksin kotiin kun vanhemmat lähtivät baariin. Asuttiin joen rannassa josta joku naapuri minut löysikin. Toinen tapaus oli kun ei kukaan muistanut hakea minua hoidosta niin hoitotäti kierteli baarit minun kanssa ja jätti minut sinne baariin umpihumalassa olevien vanhempien kanssa. Tämänkaltaisia tapauksia oli paljon, mutta kukaan ei tehnyt mitään ennenkuin olin niin iso, että osasin itse soittaa mummolle joka haki minut pois.Nämä tapahtui 70 luvulla.

Vierailija
5/5 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt ja tehtiinkin mun tietojen mukaan ainakin kolme kertaa. Mihinkään eivät kuitenkaan johtaneet: sossut kävivät ja jälkeenpäin vanhemmat haukkuivat ilmiantajaa. Mikään ei kuitenkaa muuttunut ja muutin pois kotoa 16v. Tapahtui 80-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi