Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on menneisyytesi pelimies nykyään?

Vierailija
18.10.2025 |

Kertokaa teidän kamalimpia pelimieskokemuksia!

Vielä näin keski-iässäkin tunnen itsemyötähäpeää siitä, miten nuorena aikuisena säädin yhden tosi komean pelimiehen kanssa vuosia. Tavattiin yhdessä tapahtumassa, ihastuin tosi kovasti ja tapailtiin lähinnä seksin merkeissä kolmen vuoden aikana säännöllisen epäsäännöllisesti. Välillä pelimies antoi ymmärtää, että olen hänen nainen mutta ei koskaan oikeasti halunnut sitoutua. Surin häntä noiden vuosien aikana tosi paljon.

Lopulta onneksi tapasin mieheni ja lasteni isän ja pystyin irrottautumaan pelimiehestä lopullisesti. Nykyään (somekaveruuden perusteella) pelimies on keski-ikäinen perheenisä eikä onneksi ollenkaan enää komea. :)

Kommentit (17)

1/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin erästä patologista pillunystävää kolmekymppisenä. Myöhemmin sain tietää, että hän jättäytyi pois hyvästä työstään ja yrittää elättää itseään jonain ihmeen spoken word- artistina! Näin YouTubesta jotain hänen materiaaliaan ja se oli äärimmäisen myötähäpeää herättävää. En ymmärrä, millä hän elättää itsensä. Ulkonäkökin on muisto vaan. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain pelimieheltä sukupuolitaudinkin, se suututti ihan järjettömästi. Silti elättelin pitkään, että kyllä se vielä haluaa mun kans vakavaan suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jäävät yleensä lopulta yksin. 

Vierailija
4/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut. Alkoholisoitui ja toinen alkoholisti puukotti kuoliaaksi.

Vierailija
5/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimari, yrityksiä, perheenisä, ok-talo, asuntoja. Ei kiinnosta onneksi, oli sen verran häijy tapaus ja väärä. Käytti vuosia hyväksi.

Vierailija
6/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut. Eipä yllätä.

Vierailija
7/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee tinderissä seuraa, vaikka nykyinen puolisonsa juurl synnytti heille lapsen 😃

Vierailija
8/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvin lihava ja onneton ulkonäön perusteella, paljon stressiä. Ehkä puolison takia. Oli nuorena oikea p-haukka.

Vierailija
9/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain pelimieheltä sukupuolitaudinkin, se suututti ihan järjettömästi. Silti elättelin pitkään, että kyllä se vielä haluaa mun kans vakavaan suhteeseen.

Sama. Mutta en enää itse tuon jälkeen elätellyt toiveita. Kyllä mä muistelin sitä alkuaikaa ihan lämmölläkin, mutta ei se läheskään niin ruusuista ollut. Lähinnä sptaudin jälkeen ällötti koko mies, kuinka ei voi luottaa edes tuon vertaa vaikka itse olin ollut avoin. Onni onnettomuudessa että maku meni mieheen ja päästiin toisistamme eroon.

Vierailija
10/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimari, yrityksiä, perheenisä, ok-talo, asuntoja. Ei kiinnosta onneksi, oli sen verran häijy tapaus ja väärä. Käytti vuosia hyväksi.

Lisään tähän että ehdotin sille yrittämistä joskus. Ja henkilökuntaa. Nyt mietin miten ne jaksavat.

Vierailija
11/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnosta - ei hajuakaan missä menee, miten menee ja mitä tekee.

Vierailija
12/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista edes nimeä. Tuskin ottaisin selvää vaikka muistuisi mieleen. 

Vierailija
13/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lihonut muodottomaksi ja asuu Tukholmassa. Ei koskaan perustanut perhettä ja saanut lapsia.

Vierailija
14/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea mätisäkki, mutta ilmeisesti ei itse ymmärrä ulkonäkötilanteensa radikaalia muutosta, koska googlen kuvahaulla ruutuun lävähtää irstas elostelija mairealla, limaisella hymyllä. Muuten en tiedä miten menee, luultavasti pyrkyröi ja käyttää muita ihmisiä hyväkseen vanhaan tuttuun malliin. Ja tietysti pyörii *piireissä* 🙄

Vierailija
15/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkostasoinen pellehermanni.

Vierailija
16/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli 67-vuotiaana kurkkusyöpään. Kärsi elämänsä loppuajan, kymmenisen vuotta, alkoholidementiasta. Oli siis alkoholisti.

Hänellä oli perhe, jonka joi. Ja hyvä ammatti, jonka joi.

Minkäs teet.

Vierailija
17/17 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoli 67-vuotiaana kurkkusyöpään. Kärsi elämänsä loppuajan, kymmenisen vuotta, alkoholidementiasta. Oli siis alkoholisti.

Hänellä oli perhe, jonka joi. Ja hyvä ammatti, jonka joi.

Minkäs teet.

Oli siis hurmaava persoona, ja perso naisille. Niitä piti olla useita. Olin itse hyvin nuori. Petti estoitta, ja kuvitteli, että jäin kaipaamaan. Enpä lopulta jäänyt.