Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten kauneudesta saa avoimesti puhua, mutta rumuudesta ei

Vierailija
15.04.2016 |

Jos on ruma niin on ruma. Miksi sitä ei saa sanoa. Kauneutta kyllä saa ylistää ja se on jopa suotavaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lasten rumuudesta ei saa puhua? Kaikki asiaa koskevat ketjut poistetaan. Oletan, että tämäkin poistuu tasapuolisuuden nimissä!

Jos on ruma, niin on ruma.

Vierailija
2/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paha mieli :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi haluaisit kellekkään pahan mielen? Tai kyllä musta ainekin tuntuisi pahalle jos mua sanottaisiin rumaksi...

Vierailija
4/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen näyttää ihan pieneltä possulta niin miksi sitä ei saisi sanoa ääneen. Totuus on totuus.

Vierailija
5/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä haukuttiin rumilukseksi jo tänään tällä palstalla. :) Ei tuntunut olevan vaikeuksia sen kommentin heittäjällä.

Vierailija
6/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen näyttää ihan pieneltä possulta niin miksi sitä ei saisi sanoa ääneen. Totuus on totuus.

Miksi se pitää sanoa ääneen? Jos joku näyttää possulta, tietää hän sen luultavasti hyvin itsekin saati sitten saanut kuulla siitä tarpeeksi.

Vierailija
7/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hyödyttää? Vähäjärkiset aina hokee mielellään et "oon vaan rehellinen" mut sit kun niille itselleen sanoo että toihan on ihan vähäjärkisen hommaa niin vetävätkin herneen nenään.

Vierailija
8/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää sanoa ääneen? Jos joku näyttää possulta, tietää hän sen luultavasti hyvin itsekin saati sitten saanut kuulla siitä tarpeeksi.

"Katso kuinka ihania pieniä possuja ja sieltähän se itse emakkokin saapuu

Vierailija
9/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rumaa sanoa naista rumaksi, vaikka tämän ulkonäkö ei itseä sattuisikaan miellyttämään. 

T. mies 50+

Vierailija
10/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saa kehua, mutta ei saa haukkua?

Saako sinun vähäistä älykkyysosamäärääsi kommentoida vapaasti?

Vierailija
11/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä päälle päsmäreitä oikeasti vaivaa. "Olen vain suorasanainen", ei et ole vaan täysin sivistymätön ja sosiaalisesti tyhmä kiusaaja. Rumaksi sanominen ei ole oikeutettua vaan silkkaa kiusaamista, ei kauneuden ylistys ole kiusaamista ja jos joiu on vähemmän kaunis niin sitten kuuluu vain olla sanomatta mitään. Ulkonäkö ku on sellainen asia ettei sille välttämättä paljoakaan voi ja elämä ei mikään missikisa yleisesti ole. Sitten saa atvioida toisen ihmisen ulkonäköä jos se johonkin ulkonäkökisoihin päättää haluta, mutta muytoin se on vain kiusaamista. Kuinka paljon tätä saa sulle tolkuttaa, etkä vieläkään ymmärrä. Mitä olet mieltä, saanko sua siis sanoa nyt ihan helvetin tyhmäksi idiootiksi sitten? Miksi ei vaan voi olla sanomatra yhtään mitään kenenkään ulkonäöstä. Kyllä minä rumaa paitaa mauttomaksi voin sanoa mutten kenenkään kasvoja tai ruumiinrakennetta menisi ikinä haukkumaan, koska en kiusaaja ole toisin kuin ap Joka yrittää täällä nyt keksimällä keksiä verukkeita että saisi kiusaamiselleen hyväksynnän.

Vierailija
12/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaktaisten takia mikään kiusaaminen ei koskaan lopu. Ei ole sua järjellä selkeästikään pilattu.

Vierailija
13/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ehkä vähitellen aika oppia, että sinun mielipiteesi ei ole mikään yleinen totuus ja jumalan sana vaan ihan vain sinun pieni, mitätön mielipiteesi. Ketään ei se kiinnosta, joten pidä kitasi kiinni.

Vierailija
14/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se hyödyttää? Vähäjärkiset aina hokee mielellään et "oon vaan rehellinen" mut sit kun niille itselleen sanoo että toihan on ihan vähäjärkisen hommaa niin vetävätkin herneen nenään.

Kuules kultapieni. En mäkään nyt ihan NOIN suorasanainen ole.. :'D

Vierailija
15/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on oikeassa. kehuessani jotain kaunista naista rumat ottavat itseensä.

Vierailija
16/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimesti puhuen totean, että valtaosa miehistä on rumia. Osa on todella rumia. Monien rumien miesten kannattaisi käyttää hattua, jossa on kasvojen edessä harso.

Vierailija
17/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kai niitä kivempiakin tapoja itseään ylentää kun toisten haukkuminen. Kehu vaikka työsi tuloksia tai kaunista kotiasi. Ai niin, sulla ei varmaan ole muuta mitä kehua kuin ulkonäkösi, joka ei ole itse saavutettu... Ei kun hei, ihan oikeesti, tyypit jotka puhuvat muiden rumuudesta ja läskeistä, ovat aina niitä suurimpia luusereita jotka haluavat kääntää puheenaiheet itsestään pois dissaamalla muita. Voi miten säälittävää se on. Nää on niin nähty ja koettu useat myötähäpeän hetket.

Vierailija
18/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa absoluuttista rumuutta eikä kauneutta. On vain ihmisiä, jotka näkevät eri tavalla.

Vierailija
19/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen, että joidenkin mielestä ruma ja joidenkin kaunis. Hassua, mutta niin se vain on.

Vierailija
20/23 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ap saa haukkua ihmisiä rumaksi, ei kukaan voi tuollaista kieltää, se on sitten eri asia tarvitseeko kenenkään suostua kuuntelemaan mitään.

Esim. kurvissa näkee usein hulluja huutelemassa ihmisille kuset housuissa, ap sopii sinne hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän