Miksi miehellä on yleensä paljon enemmän annettavaa naiselle?
Kuin naisella miehelle. Mies panostaa paljon enemmän naiseen kuin nainen mieheen. Mies tekee harkiten esim deittiprofiilin hyvällä tekstillä, on aloitteellinen juttelemaan ja pyytää treffeille. Mutta mitä tekee nainen. Naisella laiskuus ja sellainen negatiivinen asenne näkyy heti, ei ole kirjoittanut mitään esittelyä itsestään deittiprofiiliin, ei ole koskaan aloitteellinen kirjoittelun suhteen, ei pyydä treffeille. Nainen luulee että se riittää. Mutta fiksu, elämässään menestynyt mies jolla on paljon annettavaa naiselle ohittaa tyhjän naisen aina.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla incelli ole.
Kuka on se incell? Se nainenko? Minulla on vaimo. Ap
Minä (nainen) pyysin miestä treffeille. Eikä missään netissä. Töissä tavattiin. Nyt paukahti 20 vuotta yhdessä täyteen.
Aloitus on Tottakai pelkkä vitsi. Mutta huutonaurua silti.
Kertoo mies, jonka aloituksesta ei saa höykäyksenpöläystäkään selvää :)
t. mies
Jos sulla on vaimo, niin miksi olet katselemassa naisten nettiprofiileja? Ja miksi sinulla on sellainen?
Miehet ulkonäkökeskeisyydellään kannustavat ajattelemaan, ettei deittiprofiilin tekstillä ole mitään merkitystä. Ja saman ulkonäkökeskeisyyden takia yrittävät epätoivoisesti melkein kaikkia naisia, mistä syntyy ylitarjontaa, joka tekee deittisovelluksista turhia. Ja olen itse mies.
Jospa tykkäätkin enemmän miehistä, tulee mieleen sun aloituksesta.
Miksi miehet, miksi naiset -incelin ihmetykset osa 86077948733665686060.
Jos ei ole hetero, eikä koe saavansa naisen kanssa parisuhteesta mitään, ei se ole pakollinen. En minä olisi parisuhteessa ihmisen kanssa, josta ajattelisin noin.
Niinku mitä annettavaa? Miehellä?
Häh???
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on vaimo, niin miksi olet katselemassa naisten nettiprofiileja? Ja miksi sinulla on sellainen?
Vaimoni aikoinaan tinderistä poimin. Mutta sen muutaman kuukauden mitä siellä olin. Näkyvimmin paistoi esille se ettei suurimmalla osalla naisista ole yhtään mitään annettavaa miehelle. Ei vähääkään ole panostettu itsensä esittelyyn. Usein myös oli todella hyvät keskustelut, mutta jos siihen tuli taukoa, ei nainen ollut koskaan se joka teki aloitteen jutun jatkumiseen ja treffeihin, mutta heti oltiin innoissaan kun mies sen teki. Monien miesten kanssa aiheesta juteltu ja kaikki näkevät samoin. Ketään ei kiinnosta tyhjät profiilit joissa pelkästään kuvat. Ne eivät kerro mitään sisimmästä tai siitä onko mitään yhteistä esim kiinnostuksenkohteet.
Miehen on pidettävä nainen turvassa ja miehen annettava naiselle tukea elämässä. Valitettavasti naiset haluaa miehiä jotka pettää, on väkivaltaisia narsisteja ja muuten huonoja kumppaneita. Kiltit miehet ei pääse naisten kanssa seurustelemaan.
Koska tämä lajimme homo sapiens ei sikäli kovin paljoa poikkea pariutumisrituaaliltaan moneen muuhun eliölajiin verrattuna. Koiras on se joka koreilee, tekee soidintanssia ja koittaa hurmata naaraan. Näin se on linnuista mäyriin ja gaselleihin. Jopa ötököillä se menee tuon mallin mukaisesti. Luonto ajaa ihmisen toimimaan luonnon mukaisesti.
Mutta toki luonto näkyy myös muissa jutuissa, kuin vain tuossa asiassa. Se että uros viehättyy monista naaraista ja koittaa usein käydä jakamassa siementään niin paljon kuin vain on mahdollista, niin samalla tavalla luonnon mukaista toki sekin.
Itse olen halunnut olla ja elää naisen rinnalla parisuhteessa, koska en ole vilä kohdannut toistaiseksi yhtään miestä, josta olisi tullut tunne, että hän pystyisi antamaan ja mahdollistamaan niin paljon kuin kumppanini (nainen) on jo antanut ja antanee ja majdollistanee jatkossakin. - Vaan kunpa osaisin antaa ja mahdollistaa hänelle takaisin kun ei parisuhde toimi mielestäni hyvin, jos vain toinen lähinnä antaisi ja toinen on toistuvasti enempi saama puolelle. Mutta ei parisuhde myöskään ole nollasummapeli
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla incelli ole.
Kuka on se incell? Se nainenko? Minulla on vaimo. Ap
No sovitaan niin, että voit pitää incelli mielikuvitusvaimosi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla incelli ole.
Incelli-hullu herännyt iltauniltaan hutkimaan, yleensä huonolla menestyksellä ja osumatarkkuudella.
-eri ei-incelli
Ei sinulla incelli ole.