Miten kerrostalossa asuvat siivoaa?
Olen nyt asunut Jyväskylässä nelisen vuotta ja taidan olla ainoa, joka tamppaa mattoja ulkona kuukauden välein. Imuroin myös yleensä parin viikon välein ihan ihmisten aikoihin. Käsittääkseni imuroinnin äänet kantautuvat lähes jokaiseen seinänaapuriin, jos ympärillä on muuten aivan hiljaista. Kkoskaan en ole kuullut kenenkään muun ihmisen siivoavan kämppäänsä tai tamppaavansa mattoja. En siis kuulostele ja kyttäile yhtään ketään, mutta minullaon muuten tarkka kuulu ja teen töitä kotoa käsin. Onko tämä normaalia että ihmiset asuvat äärimmäisen paskaisesti yksiöissän, vai käyttäävätkö pelkästään sankoa ja moppia? En oikein jaksa uskoa, että moppaavat. Ainoa ääni mikä kuuluu on rappukäytävän jatkuva ovien pauke 24/7. Ja ei seinät eivät voi olla liian äänieristetyjä kun paskantamisääniä kuuluu random aikoina. Eli millaisia vitun sikoja kaupungissa nykyään asuu?
Kommentit (45)
Olipa karkeaa tekstiä siivottomalta henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut samaa. Olen ainut joka hakkaa ulkona mattoja. Sen paukkeen kyllä kuulee. Ulkona olevat pyykkinarut ovat myös tyhjinä, itse kuivatan pyykkini niissä hyvän tuoksun vuoksi.
iHMISET EIVÄT TAJUA, ETTÄ PYYKIN KUIVAAMINEN ulkona on myös energiaN SÄÄSTÖÄ.
Tiedän vaan ihmisen, joka näkee liian suureksi vaivaksi pyykkipoiken laittamisen.
Osaako hän kirjoittaa yhtä virheellistä tekstiä kuin sinä?
Mattoja ei missään nimessä saa tampata, koska maton kuidut ei kestä sellaista. Olen tehnyt työkseni kotisiivousta ja tuo opetettiin meille koulutuksessa.
Osta ap nyt hyvänen aika kunnon imuri, jotta saat mattosi siistiksi hakkaamatta niitä pilalle!
Minä vihaan imurointia ylitse kaiken enkä siis omista imuria, lattiat puhistuu ihan luutullakin ja mattoja minulla ei ole koska en jaksaisi niitä imuroida ikinä :D
Minä en imuroi, koska minulla ei ole imuria. Se taas johtuu siitä, että en voi sietää sitä imurin ääntä. Lakaisen lattiat ja sitten moppaan. Mattoja en tamppaa, koska minulla ei ole mattoja.