Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret tytöt tykkää vanhemmista miehistä

Vierailija
15.04.2016 |

Vanhojen miesten tyyneys ja elämänkokemus on seksikästä. Japanissa on ihan oma alakulttuurinsa näille vanhamiesfaneille.

http://tokyogirlsupdate.com/kare-sen-girls-20160280784.html

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää vanhemmista, jotkut nuoremmista. Jopa naisillakin(!!!) on mieltymyseroja, usko tai älä. 

Vanhemmista miehistä tykkääviä on kuitenkin selkeä vähemmistö. Ehkä yksi nuori nainen tuhannesta tykkää vanhuksista.

Vierailija
22/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen tilastoistakin naisia on enemmän avo ja avioliitoissa 29 ikävuoteen asti. 22 vuotiaissa naisia on tuplasti enemmän avoliitoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Vanhojen miesten''? Jännä miten täällä puhutaan siitä että naiset haluavat vanhemman miehen kuin se olisi joku normi. Tosiasiassa näin ei ole. Tosiasiassa naisilla on mieltymys vain vähän (noin kolme vuotta) vanhempiin miehiin.

''Suomalaisten aviopuolisoiden välinen ikäero on keskimäärin runsaat kolme vuotta. Kyse on useimmiten pareista, joissa mies on muutaman vuoden vaimoa vanhempi. Neljällä viidestä avioparista ikäeroa on enintään viisi vuotta. (Taulukko 1.)''

''Tilastokeskuksen mukaan 20 vuotta tai suurempi ikäero oli Suomessa vuonna 2012 runsaalla 4500 avioparilla, mikä on 0.46 prosenttia kaikista avioliitoista. Yli 30 vuotta ikäeroa löytyy vain 406 avioliitosta.(Taulukko 1.)''

Vierailija
24/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja linkki tosiaan unohtui kun sitä joku kuitenkin kysyy. (23)

http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/tila…

Vierailija
25/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa kuinka katkeria av mammat on kun mainitaan että nuoret tytöt tykkäät vanhemmista miehistä, koetteko sen niin uhkana:D

Kai mä nyt nuorena naisena tiedän mitä ajattelen vanhoista miehistä. Samaa mieltä taitaa olla noin 99% nuorista naisista.

Harmillista että nämä tyhmät provot laukaisevat aina vanhempien miesten haukkumisen.

Vierailija
26/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskiäkäinen mies ja pari kertaa törmännyt nuoreen, itseäni yli 20 vuotta  naiseen, joka on yrittänyt iskeä minua. Itse koin nämä tilanteet kiusallisina.

Ensimmäisellä kerralla olin erään ravintolan tupakkakopissa ja huomasin syrjäsilmällä noin parikymppisen naisen katselen minua. Hetken päästä hän siirtyi lähemmäksi ja sanoi, hei mitä sulle kuuluu. Vastasin, että ihan hyvää kiitos, entä itsellesi. Nainen sanoi, no muuten ihan hyvää, mutta mulla on ollut aika tylsä ilta; keksittäiskö me jotain hauskempaa yhdessä. Sanoin tälle naiselle vaivautuneen kohteliaasti, että olet vähän liian nuori minulle ja lähdin pois tupakkakopista.

Toinen kerta sattui baarissa, missä pöytääni tuli istumaan kaksi nuorta naista, kun olivat ensin pariin otteeseen kävelleet  ohitseni. Oletin, että he istuivat pöytääni viimekädessä suiksi, että baarissa oli paljon väkeä. Vähän ajan päästä huomasin, että toinen naista tuijotti minua koko ajan kuin odottaen, että sanoisin hänelle jotakin. Olo alkoi tuntua todella vaivaantuneelta, kun nainen vain jatkoi tuijottamistaan. Aloin juoda oluttani pois ja suunnitella lähtöä jonnekin muualle, kun nainen yhtäkkiä kysyi vaativalla äänellä, no mikset sä puhu mulle mitään. Sanoin naiselle, siksi koska sinä et kiinnosta minua lainkaan, ja lähdin pois baarista. Jälkeenpäin mietin, mikähän psykopaatti tämäkin nainen oikein oli.

Vierailija
27/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hemmetti, nyt kyllä yrität liikaa... Tuo ojiisan-fetissi on "alakulttuurina" kuule samaa tasoa kuin animepiirretyille runkkaaminen :D

Vierailija
28/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa kuinka katkeria av mammat on kun mainitaan että nuoret tytöt tykkäät vanhemmista miehistä, koetteko sen niin uhkana:D

Kai mä nyt nuorena naisena tiedän mitä ajattelen vanhoista miehistä. Samaa mieltä taitaa olla noin 99% nuorista naisista.

Mut eihän sillä niille vanhoille miehille ole mitään väliä, jos nuoret naiset ei niistä tykkää. Pääasia että miehet saavat persettä.

Vierailija
29/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillista että nämä tyhmät provot laukaisevat aina vanhempien miesten haukkumisen.

Sekö on haukkumista kun kertoo, ettei vanhat miehet kiinnosta pätkääkään?

Vierailija
30/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, mutta lähes kaikki kaverit pitää mun miesmakua ällönä tai outona. Lisäksi mulla on vaatimuksia sille vanhemalle miehelle: materiapröystäily on yööök, materialla mun ostaminen vasta onkin yök, 'isi'-seksipuheet on yök, huonokuntoinen, mutta itsensä oranssiksi ruskettanut ja trendikäästi pukeutuva mies on yök. Sellainen läskipappalook on yök.

Pidän vanhemmasta miehestä, joka on älykäs, jonka kanssa voi puhua syvällisesti ja jolla on sellainen ohjaavainen ja opettavainen ote sängyn puolella, ei kuitenkaan mikään väkivaltainen: "nyt nain sinua pikkul*tka nieluun", koska hyi. Lisäksi mulla on ikäraja 42v, eli isän ikäiset on on jo yök.

N21

Vierailija
31/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä oman ikäistä huolisi, joskus näitä noin viiden vuoden heitolla olevien miesten kanssa on tullut tapailtua ja kevyesti suhteiltua, mutta elämänkumppaniksi ja parisuhteeseen, juu ei kiitos. Jostain syystä yli kymmenen vuotta vanhempien miesten kanssa sujuu niin paljon paremmin seksi, yhdessä puuhastelu, keskustelut ja oikeastaan ihan kaikki. Voihan toki olla, että vääriin miehiin olen törmännyt näissä oman ikäisissä, mutta eipä nämä "nuoret" oikein edes kiihota, tulee jotain sisarusjuttuja mieleen, pidän siis jotenkin omalla kohdalla outona, jos seurustelin oman ikäisen kanssa. Juu, minua ei ole hyväksi käytetty ja isä suhteeni on ollut kunnossa aina, joku päänsisäinen outous vaan, miksi ei nuoret miehet saa kiihottumaan. Toki mulle on tärkeää, että oli mies minkä ikäinen tahansa, on hän mun silmissä kiinnostava, hyvännäköinen ja saa syttymään. Sama arvomaailma vaan tuppaa yleensä kohtaamaan, kuin myös puheen aiheet ja kiinnostukset vanhempien miesten kanssa. 

Vierailija
32/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö on haukkumista kun kertoo, ettei vanhat miehet kiinnosta pätkääkään?

Puhuit sitten kaikkien naisten puolesta ja totesit että 99 prosenttia on kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
33/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ulkonäkö huononee hitaammin kuin naisten, ja lisääntyvä karisma ja tyyli vielä parantavat sitä. Ei tässä kuitenkaan mistään vanhuksista puhuta, mutta 20 ja 35 v. Miesten tasossa ei ole juuri eroa.

Vierailija
34/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ulkonäkö huononee hitaammin kuin naisten, ja lisääntyvä karisma ja tyyli vielä parantavat sitä. Ei tässä kuitenkaan mistään vanhuksista puhuta, mutta 20 ja 35 v. Miesten tasossa ei ole juuri eroa.

20v ja 35v miehen ulkonäössä on huomattava ero ja sen nuoremman hyväksi.

Vierailija
35/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen enempää kun 20v ja 35v naisten eroissa. Yksi 'yök' on kanssa ne vanhat miehet jotka eivät ymmärrä ikäänsä. Mä tykkään vanhemmista miehistä ihan syystä, en sen vuoksi, että se 38v käyttäytyy ja puhutun kun 25v ja kuvittelee siksi olevansa ihan samanlainen kun nuorena.

se aiemmin kirjoittanut N21

Vierailija
36/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tod ole. 20-vuotias näyttää pikkupojalta. 35 taas alkaa jo olemaan aikuinen mies kaikin puolin. 20-vuotiaat ovat liioittelevia kehareita.

Vierailija
37/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus: ei ole

Vastaavan ikäisissä naisissa kyllä hirvittävä

Vierailija
38/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää aihe kyllä jo aika nähty. Sama henkilökö näitä postaa?

Joku niin vanha, ettei hän muista aiempia viestejään. :D

Oma kommenttini viestiin: yök.

Vierailija
39/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kuuliaisuus kasvaa vanhetessaan, ja lisääntyvä varallisuus ja tasaiset tulot vielä parantavat sitä. Ei tässä kuitenkaan mistään vanhuksista puhuta, mutta 20 ja 35 v. on jo varallisuudessa selvä ero.

Vierailija
40/74 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus: ei ole

Vastaavan ikäisissä naisissa kyllä hirvittävä

35-vuotias aikuinen nainen on kyllä paljon kiihottavampi, kuin joku 20-vuotias kikatteleva hempukka.