Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko ennemmin 10 kiloa ylipainoinen vai alipainoinen?

Vierailija
15.04.2016 |

Perusteluja. Lisätään vielä, ettet ruokavaliolla saisi jatkossa painoasi muutettua kumpaankaan suuntaan, vaan pysyisit ikuisesti saman painoisena.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko, että BMI:n alarajasta vielä 10 kiloa pois? Kyllä kolmosella tai nelosella alkavissa painolukemissa alkaisi jo sairaalapaikkakin löytyä...

Vierailija
2/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa alipainoisena olisin sairas (tiedän kokemuksesta).10 kiloa ylipainoisena voin hyvin. Siis mielummin ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, koska 37kg kuulostaisi melko huolestuttavalta.

Vierailija
4/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ylipainoinen. Se on tosi pieni ylipaino. Antaa juuri sopivasti muotoja.

Vierailija
5/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg ylipaino olisi ihan täydellinen näin miehelle jos bmi:tä katsoo. Lihakset kun vaikuttavat siihen aika paljon ja ero 80-90kg välillä ei ole kovinkaan suuri. Alipaino taas lähes poikkeuksetta meinaa miehelle, ettei niitä lihaksia ole.

Vierailija
6/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin normaalipainoinen :-) oletko hullu?

Vierailija
7/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin suunnilleen sen verran ylipainoinen toisen raskauden jälkeen, ja vaikka en kyllä tykännyt yhtään siitä, miltä se näytti, ei se kyllä vaikuttanut elämään muuten mitenkään. 10 kg alipainoa olisi kehon toiminnan kannalta aika tuhoisaa. Esim. hormonitoiminta olisi aivan sekaisin ja siitä seuraisi sitten luuston haurastuminen.

Vierailija
8/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. En kumpaankaan. Alipaino on lähes yhtä vaarallista kuin ylipaino ja sen seuraksena esim. Kuukautiskiero häiriintyy ja lapsen saanti ei ole helppoa. Eiköhän se nyt vaan ole fiksua olla normaalipainoinen ja terve.

Vierailija
9/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg ylipainonen. Oon pitkä ja raskasrakenteinen. Joskus bmi oli 21.7 ja olin aika hirveen näkönen.

Vierailija
10/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen. Kummastakin on kokemusta ja paljon paremmin viihdyin 41-kiloisena kuin ylipainoisena. Enkä edes näyttänyt sairaalta.

Vierailija
11/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg alipainoisena painaisin kai n.34kg (vaikean alipainon raja 162-senttiselle on alle 42kg), joten olisin varmaan aika heikossa hapessa.

10kg ylipainoisena taas painaisin n.75kg, ja se on 30kg enemmän mitä nyt painan :D Silti ottaisin sen, koska haluan kuitenkin pysyä hengissä.

Vierailija
12/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esimerkiksi 170cm naisella paino olisi tuolloin 43-44kg TAI 82-83kg.

Vierailija
13/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällä hetkellä ton 10 kiloa alipainoinen, en mitenkään heikossa hapessa tai kuoleman kielissä vaan päinvastoin oikeastaan ehkä terveempi kuin pitkään aikaan ja näytän hyvältä. Että tää joo, kiitos.

Vierailija
14/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys. En kumpaankaan. Alipaino on lähes yhtä vaarallista kuin ylipaino ja sen seuraksena esim. Kuukautiskiero häiriintyy ja lapsen saanti ei ole helppoa. Eiköhän se nyt vaan ole fiksua olla normaalipainoinen ja terve.

Missä niin on kerrottu, että jokin näistä on terveempi kuin muut.😚.

Vierailija
15/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen. Ulkonäön puolesta ehdottomasti näin päin, varsinkin, jos tässä kuvitteellisessa leikissä se ei vaikuttaisi terveyteen.

Vierailija
16/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen. Olen nyt 20 kiloa ylipainoinen ja olen ollut ylipainoinen koko ikäni. Todellakin haluaisin mieluummin olla hyväksytty yhteiskunnassa liian laihana kuin ikuisesti olla tällainen halveksittu ja ylenkatsottu idiootti. Vain painon takia. 

Vierailija
17/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alipaino on Paljon vaarallisempaa kuin ylipaino, jos ihan kiloja verrataan. Eli aloittajan kysymyksessä ehdottomasti ylipaino. Vaikka en sitä tietenkään haluaisi.

Vierailija
18/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaikea kysymys... Mulla on normaalipainoisenakin huono itsetunto mun kropasta, en varmaan kestäisi elämää ylipainoisena. Eli alipainoisena kuolisin siihen alipainoon ja ylipainoisena hyppäisin sillalta. Kiva ajatusleikki hei

Vierailija
19/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ylipaino mieluumin. Hoikka mies ei kiinnosta naisia.

Vierailija
20/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoi on aina ollut suunnilleenkin normaalipainon alarajoilla, mutta luulen että olisin mieluummin 10 kg yli- kuin alipainoinen. Oloni nimittäin alkaa olla heikko jo 48-kiloisena ja 10 kg alipainoa tarkoittaisi n. 38,5 kg:n painoa. Lihavana myös siihen ruokavalioon kuuluisi suklaata ja muuta nautinnollista, joista en ikinä luopuisi. :D