Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko ennemmin 10 kiloa ylipainoinen vai alipainoinen?

Vierailija
15.04.2016 |

Perusteluja. Lisätään vielä, ettet ruokavaliolla saisi jatkossa painoasi muutettua kumpaankaan suuntaan, vaan pysyisit ikuisesti saman painoisena.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kilon ylipaino ei ole yhtään mitään, suurin osa näyttää silmään ihan normaaleilta. Alipaino taas on vaarallista ja rumaa.

Vierailija
62/64 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, koska alle 50 kiloisena huomasin jo että monesti huimasi ja heikotti, vaikka olin vielä bmi:n mukaan hyvin normaalipainon rajoissa. Ylipaino on paljon pienempi paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin typerä kysymys. 

Joku läski femu taas pyrkii manipuloimaan.

Vierailija
64/64 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja normaalipainoni alaraja olisi nähtävästi 64 kg. Olen aikuisena alimmillaan painanut 66 kg, enkä todellakaan ollut silloin mitenkään erityisen laiha. Esim. 6-pack ei erottunut ollenkaan, vaikka harrastin aktiivisesti kestävyysurheilua. Ihan hyvin olisi ollut varaa pudottaa vielä 12 kg. Nyt painan 78-79 kg, ja näytän varsinkin kuvissa lievästi pulskalta, vaikka olenkin numeroiden perusteella normaalipainoinen. 10 kg ylipainoisena olisin 96 ja puoli kiloa, mikä kuulostaa järkyttävältä. Eli ehdottomasti valitsisin tuon 10 kg alipainon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi