Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko ennemmin 10 kiloa ylipainoinen vai alipainoinen?

Vierailija
15.04.2016 |

Perusteluja. Lisätään vielä, ettet ruokavaliolla saisi jatkossa painoasi muutettua kumpaankaan suuntaan, vaan pysyisit ikuisesti saman painoisena.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ylipaino mieluumin. Hoikka mies ei kiinnosta naisia.

Minä ja moni muu ei siis olla naisia, kun tykätään enemmän hoikista miehistä.

Vierailija
22/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä 172/47, ja vaikka tavoitteenani onkin saada muutama lisäkilo, tuntuisi se +30kg ehkä turhan suurelta erolta nykyiseen. Joten varmaan omalla kohdallani valitsisin alipainon ja nipistäisin tästä vielä pari kiloa... Vaikka rehellisesti sanottuna pidänkin kyllä valtaosaa "muhkeammista" ihmisistä kauniimpina ja elinvoimaisemman näköisinä. Hankala valinta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa alipainoisena olisin sairaalloisen alipainoinen, bmi 14. Joten ilman muuta olen mieluummin sen 10 kg ylipainon puolella kuten nyt olen. Olisin terveempi ja näyttäisin paremmalta. 😊

Vierailija
24/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoina siis 38kg tai 79kg. No ei kauhean hankala valinta 😂 Veikkaisin, että 38-kiloisena saattaisin olla jo aika kuolemakunnossa.

Vierailija
25/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen ehdottomasti, painaisin silloin 46 kg.

Vierailija
26/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen. Näyttäisin kyllä aivan hirveältä näin 178-senttisenä jos olisin 48-kiloinen, mutta en kestäisi olla ylipainoinen.

Olen joskus ollut painoindeksissä 22, ja se tuntui todella tuhdilta enkä meinannut löytää esim. housuja mistään. Kertyy reisiin niin paljon, että farkkukoko oli silloin 36 tuumaa. Nyt BMI:ssä 19 ja risat farkkukoko on 31 tuumaa. Vyötäröllä on niin paljon löysää että saisin nytkin muutaman kilon tiputtaa helposti.

Vierailija
27/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen. Tyttäreni on 21v., 170cm ja painaa 45 kg ja näyttää ihan ok:lta. En haluaisi olla ylipainoinen. Nyt olen ihan normaalipainoinen.

Vierailija
28/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kymmenen kiloa ylipainoisena. Olen ollut pitkälle parikymppiseksi asti tosi laiha (44kg/165), ja se oli kauheaa. En lihonut niin millään. Näytin ihan keskitysleirivangilta, ei tullut mieleenkään harrastaa seksiä, kun olo oli epäseksikäs ja ruma.

Vierailija
29/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen. Olen kokenut oikeastaan molemmat. Alipainoisena olisin niin luikun ja sairaan näköinen, mutta yli 10kg - normaalista/itselleni sopivimmasta painosta - en oikeastaan edes ole niin lihava. Näytän melkein samalta, tissit ja peppu vain isompi, vatsalihakset ei erotu ja naamasta näytän pöhöttyneemmältä. Että voisin kyllä paljon mieluummin elää +10kg loppuikäni kuin alipainoisena, tissittömänä ja lihaksettomana luikkuna :)

Vierailija
30/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alipainoinen. Tyttäreni on 21v., 170cm ja painaa 45 kg ja näyttää ihan ok:lta. En haluaisi olla ylipainoinen. Nyt olen ihan normaalipainoinen.

Oletko tosissasi? Tyttäresi on kammottavan laiha, bmi 15,6 eli merkittävä alipaino. Sairaaloisen alipainon raja (14,9) on vain kahden kilon päässä. Onko tuo anoreksiaa vai mistä on kyse?

Toivottavasti et kannusta häntä tuollaiseen, koska anorektikko ei paljon yllytystä tarvitse laihduttaakseen itsensä kuoliaaksi.

Vierailija
31/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alipainoinen. Kummastakin on kokemusta ja paljon paremmin viihdyin 41-kiloisena kuin ylipainoisena. Enkä edes näyttänyt sairaalta.

Näyttää on eri asia kuin on...

Vierailija
32/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen. On tarpeeksi kokemusta alipainon aiheuttamista vakavista terveysongelmista.

Vierailija
33/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? Tyttäresi on kammottavan laiha, bmi 15,6 eli merkittävä alipaino. Sairaaloisen alipainon raja (14,9) on vain kahden kilon päässä. Onko tuo anoreksiaa vai mistä on kyse?

Toivottavasti et kannusta häntä tuollaiseen, koska anorektikko ei paljon yllytystä tarvitse laihduttaakseen itsensä kuoliaaksi.

Tyttäreni on aina ollut laiha. Lapsenakin oli tosi ruipelo. Miehen suvussa on paljon laihoja, tulee varmaan geenit sieltä.

Vierailija
34/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt normaalipainon ylärajalla, ja olin tukevarakenteisena ja lyhyenä, persjalkaisena tappina niin järkyttävän ison ja epäterveen näköinen, että olen nyt laihduttanut BMI 22:een. Tavoitteena tiputtaa ainakin 5kg lisää, mielummin 7-10, vieläkin on aika iso olo. Olen ennen ollut alipainon rajoilla ja silloin olen tuntenut itseni siroksi ja kauniiksi. Jo ylipainon rajalla minulla oli hirveitä itsetunto-ongelmia, kehoni tuntui löllyvältä ja epämukavalta, vaatteet eivät istuneet. En halua edes kuvitella, miltä 10kg siihen päälle tuntuisi. Ottaisin alipainon, ihan mielelläni vielä.

Siitä olen kyllä vaikka ssss:n kanssa eri mieltä, että minusta jotkut lihovat tosi kauniisti. Muodot kerääntyvät tisseihin ja perseeseen ja saavat ihmisen näyttämään terveeltä ja naisellisen kurvikkaalta. Valitettavasti en itse kuulu näihin, vaan lihon naamasta, alleista ja vatsasta. Tisseihin ei kerry mitään, eikä niistä onneksi lähde myöskään laihtuessa mitään, jää edes jotakin. Näillä geeneillä ei vaan kannata lihoa.

Vierailija
35/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen. On tarpeeksi kokemusta alipainon aiheuttamista vakavista terveysongelmista.

Alapeukuttajan mielestä mm. sydänpysähdys, munuaisvika ja osteoporoosi eivät ole vakavia terveysongelmia.

Vierailija
36/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on muuten terve, niin joku 5-10 kilon ylipaino ei haittaa. Tosin mistä se sitten lasketaan, onkin jo toinen juttu. Mikä siis on "normaalipaino"? Ja lasketaanko se av-mammojen listojen mukaan vai terveydenhoitoalan listojen mukaan. Niissähän on huomattavan suuri välys. Moni nainen välttäisi osteoporoosin uhan, jos olisivat keränneet itseensä hiukan muutakin kuin nahan luiden päälle.

Olin parikymppisenä silmämääräisesti selvästi alipainoinen, lähes anorektinen, kun yritin elää niin vähällä rahalla kuin mahdollista ensimmäisen opiskeluvuoden. En silloin pitänyt itseäni liian laihana (tyypillistä!), mutta kun näin jälkeen päin katselen vanhoja valokuvia, niin suorastaan puistattaa, millainen luuranko olin. Vaaka näytti kyllä ihan siedettäviä lukemia (52-54 kg / 168 cm), mutta minulla on aika vankat luut, sanokoot av-mammat mitä tahansa. Mainituissa kuvissa esim. polvet ovat julmetun suuret luumöykyt. 

Jokin aika sitten kaaduin pahasti, mutta vankat luut kestivät, vaikka tärsky oli kova. Onni oli se, että en ole enää vuosiin ollut tuollainen nälkäkurki kuin opiskelujen alkuvaiheessa.

Vierailija
37/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen ilman muuta. Mulle ns. normipaino olisi varmaan 55kg (165cm), nyt olen 60kg, eli vähän ylipainoinen, mutta tuntuu ihan hyvältä olo ja näytänkin ihan hoikahkolta. 

eli jos pitää valita 45kg tai 65kg, olen mieluummin tuon 65. Mieluiten olisin 55, mutta sitä tuskin enää saavutan, koska pidän elämän nautinnoista ja nuoruuden aineenvaihdunta ei palaa. 

Vierailija
38/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin aika laiha, 183/74 olin sillon. Tällä hetkellä olen 183/85 ja puhuin serkun tyttöystävälle, että vaatteet jäänyt vähän pieneksi. On tullu vähä painoa lisää. Serkun tyttöystävä sanoi, että hyvä että on tullu painoa lisää, kun olet vähä ruipelo.

M 27

Vierailija
39/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin luuranko jos bmin mukaan laskettaisiin se alipaino, joten valitsisin ylipainon. 

Vierailija
40/64 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Tiedoksi jokaiselle ylipainon valinneellle, lihavuus ei pue ketään.

10kg alipainoa ei ole vaarallista, ihme denialismia taas. Valitsen alipainon.

Kyllä mies näyttää paremmalta lievällä ylipainolla, kuin alipainoisena.

N 23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi