Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jessus! Näinkin voi käydä, varokaa vaan...

Vierailija
21.02.2006 |

Ollaan asuttu miehen ja lasten kanssa tässä nykyisessä asunnossa 6 kk. Esikoinen on 1v 9 kk ja nuorempi vasta 3 kk.

Pidemmän aikaa ollaan ihmetelty, kun tavarat ei löydy omalta paikaltaan tai aina jotain on hukassa. Pari kertaa kun kotiin ollaan tultu, on keittiössa tms. ikkuna ollut raollaan, ja asunnossa tosi kylmä. Aina on esikoinen saanut haukut päälleen, että on kiivennyt avaamaan ikkunan (meillä siis sellainen kahva vaan ikkunassa jota pitää kääntää, ei ole tiukka, esikoinen varmasti saa sen auki jos haluaa).

Joskus on tuntunut että jääkaapista on kadonnut ruokia, tai tavaroita on löytynyt hassuista paikoista (esim. sukkia kirjahyllystä). No, lapsiperheessähän yleensä syytetään lapsia, tai omaa totaalista väsymystä tyyliin " varmaan sitten söin sen marjarahkan jääkaapista jo" tai " ehkä mä vaan laskin ne sukat kädestäni tuonne kirjahyllyn päälle" , vaikka jotenkin kuitenkin tajuaa ettei se niin voi olla...

Noh, eilen tultiin kotiin, ja yllätettiin naapurin valittava kyylä-mummo meidän keittiöstä! Voi jumaliste tämä eukko repesi! Syntyi lievä käsirysy, kun yritin estää mummoa lähtemästä yhtään mihinkään meidän keittiöstä. Lopulta uhkasin veitsellä julmana " s**tana nyt pysyt siinä" . Soitin poliisit.

Mummolla sitten oli avain meidän kämppään!!! Tässä meidän kämpässä on asunut ennen meitä mummon kaveri, jonka vara-avain hällä oli. Asutaan vuokra-asunnossa eikä vuokranantaja tietenkään ollut lukkoja vaihtanut... No nyt menee sitten nekin vaihtoon! Voi että ketuttaa!!!

Jotenkin tuntuu tosi kammottavalle, että se eukko on täällä penkonut meidän tavaroita, katsellut valokuvia, syönyt meidän ruokia, siirrellyt tavaroita ja aukonut ikkunoita. Ja vittu soikoon kaiken tämän on tehnyt mahdolliseksi se, että meillä on niin säännöllinen päivärytmi, että aina tiettyyn aikaan ollaan oltu ulkona lasten kanssa, ja ma ja ti aamuisin kerhossa!

Voi vittu että mua vituttaa!!! Eukko on tehnyt kaiken ihan kiusallaan, kun on tympiintynyt meiltä kuuluneisiin ääniin. Siis 8-21 välillä kuuluneisiin lasten ääniin. Monta kertaa on käynyt valittamassa ja lähetellyt lappusia, eikä meiltä edes ole kuulunut mitään erityistä mökää, itkua tietty jonkinverran ja esikoisen kiukkuamista, mutta ei todellakaan normaalia enempää!

Lukekaa huomenna iltasanomista, mä sanoin miehelle että aion tehdä tästä asiasta julkisen ja häpäistä sen eukon, niin että kaikki sen sukulaiset ja tuttavatkin tietää millainen sekopää kyylä se on.

Vituttaa aivan sairaasti!!!!!!!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ei onneksi voi käydä noin. Eiköhän koirat pidä siitä huolen etteivät kutsumattomat vieraat sisällä vieraile, ainakaan huomaamatta.

Vierailija
22/31 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useat kuvaavat, että aivan kuin asunto olisi raiskattu, kunsiellä on ollut murtautuja.

Voi harmi. Aika karsea tilanne :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskinpa ap veitsellä uhkakaili matamia, ennemminkin havainnollisesti kuvasi sitä vihaa ...

Vierailija
24/31 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppiipahan tavoille!

Vierailija
25/31 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä sillä osoitellut mummoa enkä muutenkaan uhannut että " mä tapan sut tällä veitsellä" , vaan se ehkä oli vaan siinä kädessä mulla itselläni jonkinmoisena turvana. Oli se säikähdys mullekin. Mies sitten onneksi tosiaan oli mukana kun kotiin tultiin, ja meni ulko-oven eteen seisomaan, iso mies kun on, niin ei mummo sitä saanut siitä kammettua eikä siis pois päässyt meidän asunnosta.

Vierailija
26/31 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta en mä sillä osoitellut mummoa enkä muutenkaan uhannut että " mä tapan sut tällä veitsellä" , vaan se ehkä oli vaan siinä kädessä mulla itselläni jonkinmoisena turvana. Oli se säikähdys mullekin. Mies sitten onneksi tosiaan oli mukana kun kotiin tultiin, ja meni ulko-oven eteen seisomaan, iso mies kun on, niin ei mummo sitä saanut siitä kammettua eikä siis pois päässyt meidän asunnosta.

Vierailija
27/31 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on

Yksityisyyden, rauhan ja kunnian loukkaamisesta

1 § (9.6.2000/531)

Kotirauhan rikkominen

Joka oikeudettomasti

1) tunkeutuu taikka menee salaa tai toista harhauttaen kotirauhan suojaamaan paikkaan taikka kätkeytyy tai jää sellaiseen paikkaan taikka

2) rikkoo toisen kotirauhaa metelöimällä, heittämällä esineitä, soittamalla puheluita tai muulla vastaavalla tavalla,

on tuomittava kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Vierailija
28/31 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että naapurilla ei pitänyt olla avainta, mutta kas kummaa, kun tulin yllättäen kaksi tuntia normaalia aikaisemmin töistä, naapuri istuin keittiön pöydän ääressä palotarkastajan kanssa. Olivat päättäneet tarkastaa meidänkin talon, kun tarkastaja kerran sattui olemaan naapurustossa. Mulle tai mun miehelle eivät sitten keksineet soittaa, vaikka nainen oli jopa samassa työpaikassa kuin mies.

Vierailija
29/31 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin saanu hirmu raivarit.

Vierailija
30/31 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasi, että asunnossa oltiin kotona oli häipynyt tosi nopeesti. Lukot meni heti vaihtoon. Kaveri ei meinannut aluksi uskaltaa olla yksin kotonaan lukkojen vaihdonkaan jälkeen kun säikähti niin paljon...

Vierailija
31/31 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä ikäinen ihminen tä mummo on?