Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pyytää numeroa vaikka ei aio käyttää sitä

Vierailija
15.04.2016 |

Miehen logiikka?
Meinasin kyllä sanoa, että voin lähtee ihan ilman sen numeron antamistakin ,mutta annoinpa kuitenkin. En vaan ymmärrä. Ei mua ainakaan kiinnosta minkään miehen numero, joka ei yhtään mua kiinnosta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa miettinyt samaa. Voisihan sitä aikuisina ihmisinä vaan todeta, että kiitti ja hyvää jatkoa, jos ei jatkoa seuraa. Ihme teeskentelyä se numeron pyytäminen joskus.

Vierailija
2/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmettelen kans. Saisiko jonkun miehen vastaamaan tähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on helpompi liueta paikalta / jos on useampi kierroksessa niin laittaa mietintään. Mutta munatonta hommaahan tuo on, sanoisi suoraan jos ei kiinnosta.

Mies, 44 v.

Vierailija
4/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on puhelinmyyjä

Vierailija
5/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus olen antanut numeroni miehelle, josta en ole kiinnostunut, koska ajattelen että saatan tarvita joskus seuraa johonkin jos ketään muuta ei ole, tai kyytiä jonnekin, tai sitten syynä on se, että minua ehkä kiinnostaa ihan vähän ja en jaksa olla tiukkana "en anna numeroa" mikä aiheuttaa joissain miehissä ikävän reaktion. Tiedän, että se on munatonta ja off topic, koska olen nainen, mutta monilla miehillä varmaan joku näistä samoista syistä. Koetan parantaa tapani :)

Vierailija
6/6 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus olen antanut numeroni miehelle, josta en ole kiinnostunut, koska ajattelen että saatan tarvita joskus seuraa johonkin jos ketään muuta ei ole, tai kyytiä jonnekin, tai sitten syynä on se, että minua ehkä kiinnostaa ihan vähän ja en jaksa olla tiukkana "en anna numeroa" mikä aiheuttaa joissain miehissä ikävän reaktion. Tiedän, että se on munatonta ja off topic, koska olen nainen, mutta monilla miehillä varmaan joku näistä samoista syistä. Koetan parantaa tapani :)

Niin olet antanut numerosi epäkiinnostavalle miehelle, kun hän on sitä kysynyt, mutta et itse ole ensimmäisenä sitä numeroa kysynyt.. Kyllä mäkin numeroni voin antaa pyydettäessä, vaikkakin se tilanne on aina niin outo, kun molemmat tietää ettei koskaan enää nää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä