Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 24-v ja minulla on häiriintynyt isäpuoli.

Vierailija
15.04.2016 |

Jouduin muuttamaan takaisin äidin luo pariksi kuukaudeksi kun asuntoni meni minusta riippumattomista syistä kokonaan remonttiin rakennusvirheen vuoksi. Tämä äidin lapsuudenkotini on puoliksi minun omistuksessani, ja isäpuoleni asuu täällä ilmaiseksi. Mitä muuten asumiseen tulee niin on äidin kanssa sovittu että hän maksaa asunnon juoksevat kulut kun tässä asuu, nyt maksetaan puoliksi kun asutaan tässä kaikki. Isäpuolelle tää ei kuitenkaan tunnu sopivan.
Joka ikinen aamu se tulee herättämään mut viimeistään klo 7, ja ilmoittaa että hänen kodissaansääntö on tällainen. Mä joudun tekemään KAIKKI kotityöt, edes vessaa ei äiti ja hän puhdista jäljistänsä! Ei siedä laiskottelua. No kivat sulle, vaan mä teen vittu töitä yömyöhään ja mun on pakko nukkua joskus. Hänhän ei töissä käy, ja käyttää mua kyttäillen päivänsä. jos lähtee johonkin, niin yleensä ottaa mun auton ja luonnollisesti luvatta. Saattaa ottaa avaimet sillä välin kun olen suihkussa. Mun täytyy kantaa niitä avaimia joka paikkaan, ettei se vie autoni. Ja hänenhän ei titty tarvitse tankata tai mitään.
Äiti luonnollisesti lässyttää että pitäisi jaksaa ja sitä miestä nyt vaan ärsyttää että joudun olemaan kotona. Eeh, kai minullakin on nyt oikeuteni omassa kodissani asua! Vai alanko periä heiltä vuokraa? Onneksi pääsen ensikuussa täältä pois.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosiaan häiriintyneeltä ja mun mielestä äitisi putäisi laittaa tuo ukko aisoihin. Millä oikeudella mies sinua komentelee!?

Vierailija
2/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sentään ole seksuaalisesti häirinnyt sua - pliisupojut siitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta että mulla keittäis sinun asemassa! Raivo nousi jo kun luin juttusi - pistä se ukonketale aisoihin ja patista töihin!

Vierailija
4/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumankauta että mulla keittäis sinun asemassa! Raivo nousi jo kun luin juttusi - pistä se ukonketale aisoihin ja patista töihin!

On eläkkeellä selkänsä vuoksi. Sehän tietty aina kipeytyy silloin kun jotain pitäisi tehdä. En mä saa noille mitään tehtyä. Tekis mieli pistää oma osuus myyntiin tästä murjusta.

Ap

Vierailija
5/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaan kuule isäpuolesi vuokrasopimuksen tekoon.

Vierailija
6/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla jakamaton kuolinpesä? Senkun vaadit sen myyntiin, ja kun poru nousee, printtaat ton alkuperäisen viestisi kahtena kappaleena ja annat kummallekkin kääkälle oman kopion.

Vierailija
7/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kestää se kuukausi ja pistä välit poikki sen jälkeen kokonaan. 

Vierailija
8/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton luvattomasta käyttöönotosta voit soittaa poliisille. Älä anna pompottaa itseäsi.

Vierailija
9/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mikä on sinun ei kuulu millekään isäpuolelle. Pidä puolesi.

Vierailija
10/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää hyväkseen sinua ja varmaan äitiäsikin.  Ärsyttääkö miestä vielä äitisi ja sinun suhde? 

Vierailija
11/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti sentään!

Seuraavan kerran, kun tulee herättämään sua, suutu sille ja sano, että SUN talossa on sellainen sääntö, että työssä käyvät saavat nukkua ihan niin kauan kuin haluavat. Jos ei usko, niin laita ovi sun makkarin oveen.

Etkä todellakaan tee kotitöitä kenenkään käskystä!!!

Ja pidä ne auton avaimet aina sulla! Otat suihkuunkin mukaan.

Todella käsittämättömän pöyristyttävää käytöstä.

Vierailija
12/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että hänen "kodinsääntönsä" eivät päde sinuun, vaan hän saa ihan omassa rauhassaan yksikseen  noudattaa omia sääntöjään.

Vierailija
13/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos äidilläsi on lesken oikeudella hallintaoikeus kotiinsa, ei sinullakaan ole siellä mitään sanavaltaa, vaikka omistaisitkin puolet.

Isäpuolesi kuulostaa kyllä todella häiriintyneeltä, ratkaisun avaimet ovat nyt äidilläsi. Ja autoasi kellään ei tietenkään ole oikeutta luvatta käyttää.

Vierailija
14/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksat puolet käyttökuluista?

Teitä asuu siellä kolme

Vierailija
15/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän äitisi antaa hänen isotella pellemäisesti (ja esittää isäntää, mikä rooli varmasti houkuttelee alemmuudentuntoista, joka ei omista asuntoa ekä pysty osallistumaan talouden menoihin)? Onpa äitisi alistunut, mutta hän saa sitten katsella hölmöilyä jatkossakin, kun sinä et ole enää ukkosenjohdattimena. Teet vain normaalit jutut, jotka sovit äitisi kanssa, ja heräät silloin kun sinulle sopii. Jos käy käsiksi vähänkään, uhkaat ilmoittaa poliisille. Yksi putkayö voi kummasti rauhoittaa.

Vierailija
16/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ukko kehtaa? Onko se hieman hidasälyinen? Ei ole hoksannut että loisii toisten nurkissa? Siis pistää kyllä vihaksi tuollainen. Älä ole ap kynnysmatto, nyt joku roti tuohon hommaan. Teet sille selväksi että talo on puoleksi sinun omistama. Ja että sinä nukut niin kuin parhaimmaksi näet. Tuollaiset öykärit öykäröi tasan niin kauan kun niiden antaa öykäröidä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän