Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva veljen kihlattu syö aivan väärin

Vierailija
15.04.2016 |

Kyllä, on juonut esim. Toisen veljeni häissä sen lasin skumppaa (mikä ei ehkä ole se hirvein juttu)

Syö lisäksi sushia, juustoja, juustonaksuja yms. Lisäksi tuorejuustot ja graavilohi maistuu. En voi ymmärtää.

Olen koittanut sanoa, mutta vähättelee vain tyyliin " ei se pieni määrä nyt haittaa. :)"

On todella nuori äidiksi (23-vuotias), eli ehkä ei ymmärrä. Miten saisin hänet ymmärtämään?

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa juustonaksuissa?

Vierailija
2/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tyttöystävä saa neuvolasta ne ravintosuositukset. Älä puutu muiden asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 23-vuotias ole aika tavallinen ikä hankkia lapsia...?

Vierailija
4/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap:lla on ikää?

Vierailija
5/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v tosi nuori? Haloo on tosiaan jo ihan aikuinen. Ja mitä ihmettä sinä kyttäät toisen syömisiä ja juomisia? Tyttöraukka mihin p....aan in kätensä pistänyt kun on tuommoisem kyylän sukuun joutunut.

Vierailija
6/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syöt väärin.

Vierailija
7/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että ehkä sinunkin äitisi ja mummosi ovat syöneet raskaana ollessaan juustoja, pastöroimatonta maitoa, kalaa ...

Ilmanko sinusta tuollainen tulikin. Tai minusta, kun äidilläni oli 23-vuotiaana jo 3 lasta, eikä kukaan häntä siihen liian nuorena pitänyt.

Vierailija
8/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen raakana ja lähdössä Japaniin. Todellakin aion reissussa syödä susia niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
9/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen raakana ja lähdössä Japaniin. Todellakin aion reissussa syödä susia niin paljon kuin sielu sietää.

Raakana :D

Vierailija
10/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa kateelliselta. Typykkä vasta 23 ja jo perheen saanut. Ap puutteessa elävä kerrostalokyylä, joka täyttää paskaa eloaan muiden arvostelemisella.

Vierailija
11/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, mitenköhän ne Japanissa pärjää...siellä kun sushi ja raaka kala on ihan normaalia ruokaa myös raskaanaoleville. Suomessa elintarvikehygienia on muutenkin ihan mailman huippua, joten suurin osa noista raskausajan suosituksista on aikamoista hätävarjelun liioittelua 

Vierailija
12/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ensimmäistä kertaa raskaana VASTA 20-VUOTIAS. Ja join tilamaitoa, älyttömät määrät kahvia, söin SALMIAKKIA JA JUUSTONAKSUJA. Olisit varmaan tehnyt lasun mun vanhemmista, kun melkein lapsi raskaana ja vanhemmat ei pidä siitä huolta.

Vierailija
13/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuumipakatun graavikalan listeriariski on todellinen. Jotkut sekoittaa sen altistusrajoituksiin. Itse varmaan sanoisin tuosta, koska haitat sikiölle on merkittävät.

Vierailija
14/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi on rasvainen kala jonka rasvat ovat hyväksi vauvan kehitykselle. Kuten myös stressaamaton tyytyväinen äiti, jota hyvin syövä kummin kaiman siskon miehen serkkusi varmasti on.

Että mene nyt ihmeessä pilaamaan kaikki ja hönkimään niskaan niistä äärimmäisen pienistä riskeistä joita noihin ruoka-aineisiin liittyy.

P.S: ne kieltää neuvolassa rooibos-teenkin, että jos se on mielestäsi järkevää niin et ehkä itse ole ihan järkevä.

(Rooibosta vetänyt koko Afrikan mantere ilman negatiivisia kokemuksia, ja täällä vähän varmuuden vuoksi sekoillaan.)

Vierailija
15/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin ensimmäistä kertaa raskaana VASTA 20-VUOTIAS. Ja join tilamaitoa, älyttömät määrät kahvia, söin SALMIAKKIA JA JUUSTONAKSUJA. Olisit varmaan tehnyt lasun mun vanhemmista, kun melkein lapsi raskaana ja vanhemmat ei pidä siitä huolta.

Meidän naapuri joi myös tilamaitoa ollessaan raskaana, sai listerian ja lapsi kuoli kohtuun. Tämä tapahtui 90-luvulla. He olivat vielä tarkkoja maidon säilyvyydestä :(

Vierailija
16/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein se syö, kunhan ei vedä viinaa tupakkaa ja aineita kaksin käsin niin eiköhän kaikki ole hyvin, ylihysteriaa on ne suositukset.

Vierailija
17/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syö aivan väärin." Oletko sä päivästä toiseen vahtimassa sitä, että mitä se sun käly syö vai miten osaat sanoa noin? Tuskin se nyt pelkällä sushilla, graavikalalla ja skumpalla elää.

Vierailija
18/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmisten asennetta. Jos rooibos ja inkivääri on rajoitettu, ei se tarkoita että kaikki kiellot olisi hassuja. minusta nämä pitää tutkia ja miettiä yksitellen. jos ei jaksa niin noudattaa sitten kaikkia. En ikimaailmassa joisi tilamaitoa tai söisi vakuumipakattua graavikalaa, tuoreesta graavattua syön. salmiakkia voin ihan hyvin syödä jos on matala verenpaine, tuorejuustoista voin ihan hyvin syödä Valion tekemiä, maksatuotteita satunnaisesti jne. paljon olen törmännyt tähän että vaikka salmiakkia ja vakuumikalaa pidetään yhtä vaarallisina.

Vierailija
19/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuolle vauvalle tapahtuu jotain äidin syömisten takia niin kaipa se seuraavan kohdalla on sitten varovaisempi. Jos haluaa ottaa riskejä niin eihän sille ulkopuolinen mitään voi.

Vierailija
20/128 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole turhan tarkka mutta tota listeriaa kyllä välttelin (vakuumipakattu kala, pastötoimattomasta maidosta valmistetut tuotteet). Olisi aika ikävää jos listeria olisi osunut kohdalle ja sillä olisi saanut vaurioita/kuollut.

Eri asia tuotteet joissa ei varmaan haittaa ole jos saa pieniä määriä kuten alkoholi, maksa ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi