Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnesspäiväkirjat alkoivat.

Vierailija
14.04.2016 |

Huh mitä mimmejä!Kun katsoo tota omaa eukkoa sohvalta, niin tekisi mieli työntää muija ja 25 liikakiloa tosta partsilta alas.Tosin menisi varmaan asfaltista läpi ja kaukolämpöputki menisi poikki.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Karalahdella iski silmiinpistävä ahdistus Dubaissa, kun ei päässyt treenamaan kolmeen ja puoleen päivään...!

Vierailija
22/36 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskistä pääset eroon ottamalla eron, mikset toimi jo? Esim. Helsingin Mayor's on hyvä paikka bongailla noita bikini fitness -kissoja, siitä vain pokaamaan uutta rouvaa.

Toimivat aivot ovat iso osa naisen seksikkyyttä ja noilla fitness kissoilla on aika monta kertaa yläkerta vähän jäässä, varsinkin jos on jotain kemiaa käytetty.

Höpö höpö. Ainakin Janni Hussi vaikutti fiksulta ja järkevältä, sen lisäksi että on niin kuuma että ottaa pumpusta. Tiedän ihan yhtä lailla tyhmiä ja lihavia naisia ja miehiä. Ei se ei-urheilullisuus tee kenestäkään syvällistä ja älykästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyden häiriöstä tv-sarja.

Wau.

Vierailija
24/36 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh mitä mimmejä!Kun katsoo tota omaa eukkoa sohvalta, niin tekisi mieli työntää muija ja 25 liikakiloa tosta partsilta alas.Tosin menisi varmaan asfaltista läpi ja kaukolämpöputki menisi poikki.

Oletkos itse kovinkin salskea?

Vierailija
25/36 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos itse kovinkin salskea?

Liittyy asiaan miten?

Vierailija
26/36 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna Karalahdella iski silmiinpistävä ahdistus Dubaissa, kun ei päässyt treenamaan kolmeen ja puoleen päivään...!

No ei toi nyt mikään ihme olen. En ole itse tosiaan mikään fitness-ihminen. Tavisliikkuja, jolla 3-4 liikuntakertaa viikossa salia tai juoksua. Kyllä mulla ainakin tulee hinku kova liikkumaan, jos ei ole kolmeen päivään ehtinyt.

Vierailija
27/36 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi ja dan on suloisia, janni luonnonkaunis ei tarvi kiloa pakkelia 😊

Vierailija
28/36 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö muita Eevin räkäinen nauru?

Vierailija
29/36 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo Janni on varsin ihana tapaus. Maanläheinen ja vaikuttaa ystävälliseltä tyypiltä.

Nannasta ja Eevistä mulle tulee mieleen koulukiusaajat, en tiä miks. Ei pitäis arvostella kirjaa kansien perusteella. Varmaan ihan mukavia tyyppejä hekin, mut joku heissä mättää.

Oonasta en osaa vielä sanoa mitään.

Vierailija
30/36 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannan oikea nimi on Johanna.

Vierailija
31/36 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö muita Eevin räkäinen nauru?

Ei. On just mukavan rempseä.

Vierailija
32/36 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä pitäis nähdä uusintana? Ei ainakaan katsomossa ollu ku ensimmäisen kauden jaksoja:o

Vierailija
33/36 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere murahteli taas sohvalla ja pipo päässä.

Vierailija
34/36 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nannan oikea nimi on Johanna.

Ihan itse itsensä esitteli nanna karalahtena joten on varmasti sopivaa käyttää hänestä sitä nimeä.

Asiasta toiseen mua jotenki säälittää nanna nykyään, nuori elämänintoinen nainen ja tuommoinen murahteleva vanha ukonretale siippana.

Janni on upea luonnonkaunis ja maanläheinen nainen.

Eevi ja Dan ovat niin söpöjä yhdessä, toivon ettei Eevi enää vie pidemmälle tuota lihasten kasvatustaan ettei menetä naisellisuuttaan.

Tää tankotanssija jonka nimeä en muista vaikutti oikein positiivisen elämänasenteen omaavalta ja hienoa ettei ole alkanut muokkaamaan itsestään mitään kumihuulibarbia.

Vierailija
35/36 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere murahteli taas sohvalla ja pipo päässä.

Mä niin odotan että Toosa-tv ottaa nämä käsittelyyn :D

Vierailija
36/36 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona Kivelä on huippu!

Niin elämäniloinen ja positiivinen ihminen 😊

Elämä ei pyöri ulkonäön ja kropan ympärillä.. Tankoilu on ns."elämä",mutta tekee ja kokeilee siinä sivussa paljon muutakin.. Eikä ota itseään liian vakavasti 😄

Toivottavasti pääsen joskus näkemään livenä!

Toivottavasti olen itse tankotanssissa joskus edes yhden tuhannesosan siitä mitä Oona 👍 suosittelen kaikkia lajia kokeilemaan! Lihasvoima,notkeus ja koordinaatiokyky kasvaa huomaamatta kun tekeminen on vaan niin hauskaa 😊

Aloittamisessa ei ole mitään väliä minkä kuntoinen tai kokoinen on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän