Fitnesspäiväkirjat alkoivat.
Huh mitä mimmejä!Kun katsoo tota omaa eukkoa sohvalta, niin tekisi mieli työntää muija ja 25 liikakiloa tosta partsilta alas.Tosin menisi varmaan asfaltista läpi ja kaukolämpöputki menisi poikki.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskistä pääset eroon ottamalla eron, mikset toimi jo? Esim. Helsingin Mayor's on hyvä paikka bongailla noita bikini fitness -kissoja, siitä vain pokaamaan uutta rouvaa.
Toimivat aivot ovat iso osa naisen seksikkyyttä ja noilla fitness kissoilla on aika monta kertaa yläkerta vähän jäässä, varsinkin jos on jotain kemiaa käytetty.
Höpö höpö. Ainakin Janni Hussi vaikutti fiksulta ja järkevältä, sen lisäksi että on niin kuuma että ottaa pumpusta. Tiedän ihan yhtä lailla tyhmiä ja lihavia naisia ja miehiä. Ei se ei-urheilullisuus tee kenestäkään syvällistä ja älykästä.
Mielenterveyden häiriöstä tv-sarja.
Wau.
Vierailija kirjoitti:
Huh mitä mimmejä!Kun katsoo tota omaa eukkoa sohvalta, niin tekisi mieli työntää muija ja 25 liikakiloa tosta partsilta alas.Tosin menisi varmaan asfaltista läpi ja kaukolämpöputki menisi poikki.
Oletkos itse kovinkin salskea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkos itse kovinkin salskea?
Liittyy asiaan miten?
Vierailija kirjoitti:
Johanna Karalahdella iski silmiinpistävä ahdistus Dubaissa, kun ei päässyt treenamaan kolmeen ja puoleen päivään...!
No ei toi nyt mikään ihme olen. En ole itse tosiaan mikään fitness-ihminen. Tavisliikkuja, jolla 3-4 liikuntakertaa viikossa salia tai juoksua. Kyllä mulla ainakin tulee hinku kova liikkumaan, jos ei ole kolmeen päivään ehtinyt.
Eevi ja dan on suloisia, janni luonnonkaunis ei tarvi kiloa pakkelia 😊
Häiritseekö muita Eevin räkäinen nauru?
Kyllähän tuo Janni on varsin ihana tapaus. Maanläheinen ja vaikuttaa ystävälliseltä tyypiltä.
Nannasta ja Eevistä mulle tulee mieleen koulukiusaajat, en tiä miks. Ei pitäis arvostella kirjaa kansien perusteella. Varmaan ihan mukavia tyyppejä hekin, mut joku heissä mättää.
Oonasta en osaa vielä sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö muita Eevin räkäinen nauru?
Ei. On just mukavan rempseä.
Mistä tämä pitäis nähdä uusintana? Ei ainakaan katsomossa ollu ku ensimmäisen kauden jaksoja:o
Jere murahteli taas sohvalla ja pipo päässä.
Vierailija kirjoitti:
Nannan oikea nimi on Johanna.
Ihan itse itsensä esitteli nanna karalahtena joten on varmasti sopivaa käyttää hänestä sitä nimeä.
Asiasta toiseen mua jotenki säälittää nanna nykyään, nuori elämänintoinen nainen ja tuommoinen murahteleva vanha ukonretale siippana.
Janni on upea luonnonkaunis ja maanläheinen nainen.
Eevi ja Dan ovat niin söpöjä yhdessä, toivon ettei Eevi enää vie pidemmälle tuota lihasten kasvatustaan ettei menetä naisellisuuttaan.
Tää tankotanssija jonka nimeä en muista vaikutti oikein positiivisen elämänasenteen omaavalta ja hienoa ettei ole alkanut muokkaamaan itsestään mitään kumihuulibarbia.
Vierailija kirjoitti:
Jere murahteli taas sohvalla ja pipo päässä.
Mä niin odotan että Toosa-tv ottaa nämä käsittelyyn :D
Oona Kivelä on huippu!
Niin elämäniloinen ja positiivinen ihminen 😊
Elämä ei pyöri ulkonäön ja kropan ympärillä.. Tankoilu on ns."elämä",mutta tekee ja kokeilee siinä sivussa paljon muutakin.. Eikä ota itseään liian vakavasti 😄
Toivottavasti pääsen joskus näkemään livenä!
Toivottavasti olen itse tankotanssissa joskus edes yhden tuhannesosan siitä mitä Oona 👍 suosittelen kaikkia lajia kokeilemaan! Lihasvoima,notkeus ja koordinaatiokyky kasvaa huomaamatta kun tekeminen on vaan niin hauskaa 😊
Aloittamisessa ei ole mitään väliä minkä kuntoinen tai kokoinen on!
Johanna Karalahdella iski silmiinpistävä ahdistus Dubaissa, kun ei päässyt treenamaan kolmeen ja puoleen päivään...!