Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kiinnostunut

apuaapua
14.04.2016 |

Ollaan tavattu työpaikalla, ja tuntuu että jonkinmoista kipinää on ollut alusta asti, mutta en tiedä... Oon näissä niin huono.. Mies on luonteeltaan melko ujo, on kahden kesken aivan erinlainen kuin isossa porukassa, en tiedä johtuuko se siitä ujoudesta vai mistä. Pyrkii välillä hakemaan katsekontaktia kovastikkin ja hymyilee, välillä ei mitään? Pyrkii jutuillaan selvästi siihen että saa minut nauramaan ja melkoista läppää heitetäänkin. Kuuli kerran keskustelun jossa kaverini kysyi minulta yhdestä miehestä ja siitä onko mies ottanut minuun yhteyttä, työkaverin närkästymisen huomasi helposti ja oli jostain syystä vihaisen oloinen vaikkei kyse ollut mistään.. Ei olla siis yhteyksissä muuten kuin työn kautta enkä uskalla kyllä aloitettakaan tehdä jos tää on vaan jotain mun mielikuvitusta....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistähän me tiedetään??

Vierailija
2/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaa vittusi sille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

avaa vittusi sille

Mee takas sinne Ylilaudalle.

Vierailija
4/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

avaa vittusi sille

Mee takas sinne Ylilaudalle.

Mee sä takas mutsis kohtuun ja kuole sinne.

Vierailija
5/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Voi olla tai sitten ei ole.

Vierailija
6/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan mies varattu? Itse olen korviani myöten ihastunut varattuun mieheen ja itsekin olen varattu. Tämän varatun miehen käytös on aivan käsittämätöntä. Välillä vaikuttaa olevan todella ihastunut ja välillä taas välttelee katsettani ja on muutenkin kylmä. Hänkin vaikuttaa mustasukkaiselta, eikä itse koskaan puhu vaimostaan seurassani. En ikinä alkaisi mihinkään varatun kanssa, mutta minusta olisi ihanaa tietää kuvittelenko vaan vai onko tällä miehellä samoja tunteita minua kohtaan, kun minulla häntä kohtaan..

Vierailija
7/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan mies varattu? Itse olen korviani myöten ihastunut varattuun mieheen ja itsekin olen varattu. Tämän varatun miehen käytös on aivan käsittämätöntä. Välillä vaikuttaa olevan todella ihastunut ja välillä taas välttelee katsettani ja on muutenkin kylmä. Hänkin vaikuttaa mustasukkaiselta, eikä itse koskaan puhu vaimostaan seurassani. En ikinä alkaisi mihinkään varatun kanssa, mutta minusta olisi ihanaa tietää kuvittelenko vaan vai onko tällä miehellä samoja tunteita minua kohtaan, kun minulla häntä kohtaan..

Vierailija
8/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hättäile. Kiinnostunut mies kyllä ottaa huomiosi tavalla tai toisella.

Vierailija
9/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök joku lassukka joka ei uskalla ottaa naista lupia kyselemättä miehekkään ronskein ottein kopiokoneen päällä kahvitauolla. Ei jatkoon tuollaiselle nössykälle.

Vierailija
10/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä aluksi on sillä lapsia? Onko varattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän