Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pureminen naidessa

Vierailija
14.04.2016 |

Onko täällä muita jotka purevat tai ovat tulleet purruksi seksin aikana? Miksi purette? Tykkäättekö naiset jos teitä näykitään esim. olkapäästä tai niskasta? Omalle kohdalle sattuneet naiset ovat purreet mua hieman lujempaakin välillä, mutta se ei haittaa. Nautin siitä, kunhan paikat ei mene verille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua purtu kaksi viikkoa sitten ja mustelmat näkyy käsivarressa vieläkin. Tekee kuulemma niin hyvää orgasmin aikana

Vierailija
2/5 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun frendi puri mun dickin off

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen nainen puree mua aina orkun lähetessä korvaan. Tekee helvetin kipeetä. Kai se haluu vähän satuttaa. No, mä läiskin sitä avokämmenellä perseelle oikein olan takaa sitte, kun panen sitä takaapäin ja loppuhuipennus on käsillä, joten eiköhän toi tasapeli ole loppupeleissä.

Vierailija
4/5 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on intohimoisen hyvän seksin merkki. 

Vierailija
5/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä naisystävälläni oli tapana purra meikäläistä rintalihaksiin saadessaan orgasmin, samalla hän veti kynsillä yläselkääni pitkät naarmut...sattui toki se 15 sekuntia minkä kesti, mutta aina tiesi tehneensä miehen työn. Hän varoittelikin etukäteen olevansa tuota laatua, puri joko itseään ranteeseen kun nuolin häntä tai sitten lähetyssaarnaajassa tuota toista. Doggystylessä hän ryttäsi rystyset valkoisena lakanat kun saadessaan kynsi lakanoita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi