Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukousaihe uskovaisille

Vierailija
14.04.2016 |

Minulla on sairaalassa nukutuksessa tehtävä toimenpide 21.4 mutta minulla on nyt hieman flunssaa. Siihen toimenpiteeseen ei flunssassa saa mennä. Voisitteko rukoilla sen puolesta, että tämä flunssa menisi ohi siihen mennessä. Muuten toimenpidettä joudutaan siirtämään. Kiitos muistamisesta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai rukoilen. :)

T. uskovainen.

Vierailija
2/34 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[asianomistaja] Asiassa ja on asioissa miten puhua auttava Jumala sydäntemme seuranneena ja seurattuna "kontrolli" mitä en voi olla suhteen anna meille meidän joka päiväinen leipämme ... Seppo Johannes Ensio/Taimi ... millainen on maailmamme mistä en voi unelmoida paremmasta en tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän maailman kieliä vain kokemisen ja laaja alaisen olemassa olevan kokoisena ja pyydän - paremmasta en tiedä - johdatusta - rukoilemista

Vierailija
4/34 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet tulevat yhtä vähän Jumalalta kuin Saatanalta. Hirvittää ajatuskin, että minua hoitava lääkäri ajattelisi niin.

Vierailija
5/34 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sairaalassa nukutuksessa tehtävä toimenpide 21.4 mutta minulla on nyt hieman flunssaa. Siihen toimenpiteeseen ei flunssassa saa mennä. Voisitteko rukoilla sen puolesta, että tämä flunssa menisi ohi siihen mennessä. Muuten toimenpidettä joudutaan siirtämään. Kiitos muistamisesta.

Anteeksi, milloin leikkaus on?

Vierailija
6/34 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hirvittäisi? Lääkäri hoitaisi sinua silti samalla tavalla kuin muutkin lääkärit. Sanoisin, että kristityn lääkärin pitäisi vielä ymmärtäväisemmin. Sanotaanhan meille, että "rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi". Olemme kuitenkin kaikki ihmisiä ja kaikilla on tietty esim. ns. huonoja päiviä..

Vierailija kirjoitti:

Sairaudet tulevat yhtä vähän Jumalalta kuin Saatanalta. Hirvittää ajatuskin, että minua hoitava lääkäri ajattelisi niin.

Vierailija
7/34 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan vastustaja on Sielunvihollinen.

Sielunvihollista ei pidä kuunnella koska hänessä on Armoton Valheenhenki.

Hän on tuhansien juonien keksijä.

Vierailija
8/34 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, milloin leikkaus on?

Niin, että milloin?

Vierailija
9/34 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te ymmärrä että tuo kaikki on pelkkää satua?

Vierailija
10/34 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha aloitus. Leikkaus on ollut ja mennyt.

Vierailija
11/34 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kualiksä?

Vierailija
12/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

... rukous suurella kiinnostuksella väestölle järjestyi ja suurella kiinnostuksella virkaväestölle rukous Jeesus puhuttelussa teoissa sanoissa, anonymous! Totta puhuen Herra Sebaot? anonymous

Vierailija
13/34 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimman sovellutuksen Jeesus rukoili; Avuton Hengen vallassa olevan äitini puolesta ja omiensa puolesta?

Vierailija
14/34 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rukoilu tarpeellista ja auttaakko se? Koko Suomen kristikansa on rukoillut kai satoja vuosia joka sunnuntai sadoissa pyhissä paikoissaan järkeä esi- ja virkavallalle. Mikä apu siitä on ollut? Obko kansa tyytyväistä em. vallankäyttäjiin? Minusta ainakin tuntuu, että kansa napisee?

Vierailija
15/34 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrys tilaan ja aikaan ja paikkaan ja iäisyyteen ... puolestani Enkeleitäsi irrottautuminen harhaanjohtavasta johdattelijasta, joka on vain eri kirjallisuus tasoa kuin olen ja pyydän Jeesus minulle ...? Kaikkitietävän auttajana autettavana Jeesus auttamaan äitiäni ...?

Vierailija
16/34 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen/Puhun vastuuntuntoisena, etten anna polkaista minua - aiheena Jeesus polkaisee, nämä Jumalan Voimat mitä lyhyesti yksilökohtaisesti voisi? Mutta osaltani, en polkaisisi? Minua vain koen polkaista, mutta Jeesus on vihamiehille astinlautaa ylempänä, astinlautaa ... Jeesus! Puolestani! Äidin puolesta! Amen!

Vierailija
17/34 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada Euroopassa kokea suhdetta Jeesus etsimäämme liikehdintää sanoisi Jeesus tarkoittamaa/Jeesus sanoissa alueella aramea äidinkieli, teoissa sanoissa parhaimmin mutta hebrean kieli Saulus Tarsolainen sanoi, latinan kieli, suomi kieli minun kieli olisi minulle puhua - vanhenen pian olen?

18/34 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toti

Kuumaan veteen siivutettua turetta inkivääriä, hunajaa, sitruunaa puristettuna , teetä . Anna vetää pari minuuttia ja juo. Huomenna olet terve ... Mitä useampi toti (rommia voi laittaa joukkoon) sitä parempi pikaiseen. 

19/34 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rukoilu tarpeellista ja auttaakko se? Koko Suomen kristikansa on rukoillut kai satoja vuosia joka sunnuntai sadoissa pyhissä paikoissaan järkeä esi- ja virkavallalle. Mikä apu siitä on ollut? Obko kansa tyytyväistä em. vallankäyttäjiin? Minusta ainakin tuntuu, että kansa napisee?

Suomi oli rikas maa aina tuohon 1990 lukuun kunnes sallimme rosvot ryöstämään meidän valtion kassasta rahat etelä Eurooppaan. 

20/34 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te ymmärrä että tuo kaikki on pelkkää satua?

Sinun mielipide

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi