Onko täällä yhtään normaalia naista?
Vai oletteko kaikki jotain katkeroituneita introverttejä?
Kommentit (11)
En usko, että täällä on kukaan normaali. Kyllä mäkin olen outo nainen, mutta en kyllä mitenkään katkera. Sellainen hömelö olen.
On täällä kaksi.
Anneli Patokainen ja sitten Elisa Meller.
Normaali = keskiarvo kaikista naisista, eli on melkoinen muori kyseessä :(
Minkälainen nainen on Apn mielestä normaali? Riippuu ihan siitä, onko täällä yhtäkään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vai oletteko kaikki jotain katkeroituneita introverttejä?
Sanohan sinä nyt ensin, mikä on normaali?
Vierailija kirjoitti:
On täällä kaksi.
Anneli Patokainen ja sitten Elisa Meller.
He ovat rasisteja.
Normaali nainen on sellainen sosiaalinen aikuinen nainen, eikä mikään kissamummo tai erakoitunut miesvihaaja.
Olen varmaankin aika normaali. Painoindeksi 20, yo, amk, vakityö, kolme lasta, asunto, auto, ei lääkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Normaali nainen on sellainen sosiaalinen aikuinen nainen, eikä mikään kissamummo tai erakoitunut miesvihaaja.
Ai, kyllä mun mielestä se kissamummo olisi aika normaali vielä. Mutta tuo erakoitunut miesvihaaja, hmm, ehkä vähän epänormaali, mutta ehkä joissain tapauksissa ymmärrettävä ilmiö. Esim. useat todella huonot parisuhteet hullujen miesten kanssa voivat johtaa tuollaiseen naistyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi minä sovin tuohon kategoriaan. Onko sinulla minulle jotain asiaa, vai halusitko vain tarkistaa, että olen olemassa?
Selitä ''normaali''.