Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinkkuajan "hoidot" laittelevat edelleen viestejä, vaikka olen varattu?

Vierailija
14.04.2016 |

Itselleni ei tulisi mieleenkään lähetellä varatuille ex-säädöille vihjailevia viestejä, vaikka kuinka olisi ollut aikanaan kivaa. Luulevatko ne miehet, että minulta edelleen irtoaa vai mistä on kyse? Olen kyllä kertonut kaikille, että olen varattu ja ollut jo jonkin aikaa.

Miksi miehet tekevät näin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tunnetusti löysä moraalinen horatsu.

Vierailija
2/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on yksinkertaisesti huonompi moraali kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun huonon moraalin takia. Olet vika oljenkorsi ja olet antanut ymmärtää että annat. Kauanko kestää nykyinwn katella sun entistä sooloilua kun erootkaan et pääse. Pidähän taukoa pari vuotta ennen uuta suhdetta.

Vierailija
4/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jospa he vain miettivät, vieläkö olet varattu vai kenties nyt vapaa ja kokeilevat kepillä jäätä. Olisit hei otettu, ne on saanu sulta hyvät kyydit kun edelleen muistavat ;)

Vierailija
5/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellekin laitto yli vuoden jälkeen joku horatsu viestin, että kyllä naisetki sitä tekee.

Vierailija
6/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tunnetusti löysä moraalinen horatsu.

Ja tässä taas huomaamme kuinka oikeasti yhdyssanoilla on merkitystä. Löysä moraalinen horatsu on ihan eri asia (hieman jopa ristiriitainen ajatus) kuin löysämoraalinen horatsu. Ihan kuten hullun hauska seura ei ole sama asia kuin hullunhauska seura. Sinulta varmaan saisi edellistä. (pusipusi)

Vierailija
7/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot antanut helposti ja ennenkin niin miksi ei kokeilisi. Ei sun moraali nyt varmaan hirveen korkea ole, johan toi kertoo jotain, että sulla on lauma "hoitoja", joita kutsut... no hoidoiksi. 

Vierailija
8/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sinä olet jakanut pilluasi pitkin kyliä kuin halpa lutka?

Vierailija
9/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ovat reikää vailla niin muistavat sinut. Aina ennenkin sulta irtosi helposti niin kannattaa yrittää.

Eihän se viesti mitään maksa...joku ex-hoito varmaan innostuu. Eli ei ne vain sua yritä vaan laittavat kaikille mahdollisille vonkausviestin.

Vierailija
10/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole heille mikään kunnioituksen arvoinen asia, joten he olettavat ettet sinäkään kunnioita parisuhdettasi.

Vierailija
11/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nunnat, sinkkuhan saa tehdä mitä tahtoo, ei siinä ole mitään moraalitonta!

Vierailija
12/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailevat viestit "entisille hoidoille" on vähintään typeriä. - Toisaalta itse olen onnistunut pysymään ystävinä lähes kaikkien entisten kumppaneitteni kanssa, mihinkään ihme säätöihin minun ei ole koskaan ollut tarve ryhtyä.  Valittettavasti yksi vanhoista kumppaneistani on päätynyt suhteeseen, jossa hänen siippansa epäilee, etten sanoisi että pelkää jokaista erisukupuolta olevaa, kokien heidät uhkana; eikä ymmärrä lainkaan, että kaksi eri sukupuolta olevaa voivat olla kavereita tai ystäviä. 

Vierailija
13/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet naimisiin, lakkaavat exät ottamasta yhteyttä.

Vierailija
14/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjailevat viestit "entisille hoidoille" on vähintään typeriä. - Toisaalta itse olen onnistunut pysymään ystävinä lähes kaikkien entisten kumppaneitteni kanssa, mihinkään ihme säätöihin minun ei ole koskaan ollut tarve ryhtyä.  Valittettavasti yksi vanhoista kumppaneistani on päätynyt suhteeseen, jossa hänen siippansa epäilee, etten sanoisi että pelkää jokaista erisukupuolta olevaa, kokien heidät uhkana; eikä ymmärrä lainkaan, että kaksi eri sukupuolta olevaa voivat olla kavereita tai ystäviä. 

En kyllä olisi halunnut olla missään tekemisissä mieheni entisten kanssa.  Kuitenkin mielessä se, että tuntevat toisensa niin hyvin kun ovat niinkin olleet.  Vanhasta tottumuksesta kännissä saattaa lipsahtaa jos entiset riidat ovat jo unohtuneet.

Vierailija
15/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun menet naimisiin, lakkaavat exät ottamasta yhteyttä." - Valitettavasti se ei aina ole noin yksinkertaista. - Itseäni tosin harmittaa ystävättäreni puolesta, että millaisen kumppanin kanssa päätyi naimisiin... Ei minun miehekkyyteni nouse tai oloni parane sillä, että hän soittelee minulle edelleen säännöllisen -epäsäännöllisesti. Ei siinä sinänsä mitään. Mutta en vain oikein haluaisi kuunnella kun hän haukkuu minulle puolisonsa. Mitä minun pitäisi miehenä tehdä? No olen kuunnellut ja taas kuunnellut. - Vaikka joskus tekisi mieli ladata ja sanoa, että jätä se sika. - En näe tai käytä aikaani haaveksintaan, että jospa hän jättäisikin miehensä, niin me vosimme sitten vielä joskus olla jotain enemmän. Toivon, että tulevaisuudessakin voimme olla "vain" ystäviä.      

Vierailija
16/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineenpoisto vaan mielessä, joten relax!

Vierailija
17/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin just lähettää viestin yhdelle nyk. naimisissa olevalle ex-panolle, jossa aikoinaan (viimeksi 5 vuotta sitten) oli molemminpuolista vahvaa paloa.

Muotoilen sen näin: Hei herra Penis! Pannaanko?

Vierailija
18/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut yhteyttä entisiin jos nyt ei ole ihan törmätty jossain vahingossa.

Itse syy on selvä: mies ei enää muualta saa.

t. Äijä.

Vierailija
19/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta tuollaisesta. Entiset suhteet ovat entisiä. Nyt olen sinkku ja tapaillut (ilman seksiä) parin miehen kanssa ja mikäli tapaan jonkun potentiaalin seurustelukumppanin, kerron reilusti, että nyt olen suhteessa. Lasteni isä on ainoa, jonka kanssa käytännön syistä pidän yhteyksiä tarvittaessa puhelimitse.

Vierailija
20/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, mahtavia viestejä mammoilta. Ovatkohan jotain 18-vuotiaana naimisiin menneitä uskovaisia, joita harmittaa ettei vähän saanut muita miehiä kokeilla ennen kuin oli pakko naapurin raamatturanen kanssa mennä naimisiin ja alkaa tehtailla lapsia lakanan reiän läpi.