Niin ihanan tyylikäs Susanna Penttilä!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016041421416639_vi.shtml
Voi morjens! Ihan tosi, kui typerä ihmisen täytyy olla että pukee itseään tällasiin riepuihin? Eikö nykypäivänä oikeesti oo mitään muuta tarkotusta, ku se että kunhan näkyy mahdollisimman paljon tissiä ja persettä, hyi olkoon miten halpamaisen näköstä.. Oisin ehkä ite voinu kuvitella pukevani tollasen sillon ku pääsin ekan kerran baariin, kun en tajunnut tyylikkyydestä mitään ikäni vuoksi, mutta että 43 vuotiaana?? Omistaa vielä itse jonku muotiliikkeen, ihan oikeesti nyt hei.
Kommentit (12)
Kun lähenee viittäkymppiä, niin mainosmielessä joutuu yhä useammin ja enemmän vilauttelemaan. Jos ei vilauttele, niin ei lehdet nosta lööppeihin ja ihmiset unohtaa koko muotiliikkeen. Eihän tosin nytkään kukaan tietäisi koko liikkeestä jos ei omistaja säännöllisesti tyrkyttäisi rintojaan näkyville.
Vierailija kirjoitti:
Kroppa on kyllä ihan hemmetin hyvä muuta ei voi sanoa. no okei silarit on feikit mutta muuten. kade olen.
RINNAT on feikit, piti sanoa
Vierailija kirjoitti:
Kroppa on kyllä ihan hemmetin hyvä muuta ei voi sanoa. no okei silarit on feikit mutta muuten. kade olen.
Älä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freudilainen lipsahdus. Huomaatteko, tää kuvatulva muuttaa käsityksemme siitä, mikä on normaalia. Silarit on uusi normi.
Vierailija kirjoitti:
No on joo ikäisekseen todella hyvä, ota kuitenki huomioon kuinka paljon kropassa on feikkiä.. myös perse on feikki jos ei sit muokkaa sitä joka kuvaan. Mut sitä kai se nykypäivänä sit on, ei tarvii tehdä ite mitään ku kirurgi pistää koko naaman ja kropan uusiks.
Vierailija kirjoitti:
Kun lähenee viittäkymppiä, niin mainosmielessä joutuu yhä useammin ja enemmän vilauttelemaan. Jos ei vilauttele, niin ei lehdet nosta lööppeihin ja ihmiset unohtaa koko muotiliikkeen. Eihän tosin nytkään kukaan tietäisi koko liikkeestä jos ei omistaja säännöllisesti tyrkyttäisi rintojaan näkyville.
No onkai tuokin nyt helvetin noloa, että pitää itse esiintyä halvan hutsun näkösenä kuvissa, jotta tulisi kaupalle myyntiä.. Huhhuh. No kukin tyylillään. Mulla ei kyllä noiden kuvien perusteella ole yhtään hinkua ostaa minkäänmoista riepua kyseisestä kaupasta.
Hyvä kroppa! Todella siro ja hyvässä kunnossa! Ehkäpä hän haluaa vähän kohauttaa asuvalinnoillaan. Upeaa että meitä on monenlaisia! Kaunis nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freudilainen lipsahdus. Huomaatteko, tää kuvatulva muuttaa käsityksemme siitä, mikä on normaalia. Silarit on uusi normi.
Okei.. no mutta millaiset on sitten aidot silarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei.. no mutta millaiset on sitten aidot silarit
eh, korjaan EI FEIKIT silarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onkai tuokin nyt helvetin noloa, että pitää itse esiintyä halvan hutsun näkösenä kuvissa, jotta tulisi kaupalle myyntiä.. Huhhuh. No kukin tyylillään. Mulla ei kyllä noiden kuvien perusteella ole yhtään hinkua ostaa minkäänmoista riepua kyseisestä kaupasta.
Nooh, voithan käyttää sitä vaikka pölyrättinä. jos meinaan ei kroppaan mahdu. tai sitten makuukamariin miehen iloksi, kyllä.