Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikkienne ärsyttävät tavat

Vierailija
14.04.2016 |

Kyllä, lemmikit ovat ihania ja rakkaita, mutta ovat ne joskus rasittaviakin.

Oma koirani ei viihdy hetkeäkään yksin ulkona aidatulla pihalla. Sisällä kyllä osaa olla yksin, mutta jos erehdyt jättämään sen oven ulkopuolelle niin alkaa kamala ovea vasten hyppiminen ja piippaaminen. Olisi joskus kätevää työntää koira ulos vaikka siivoamisen ajaksi, koska koiraa epäilyttää imuri, mutta sillä välin se kyllä raaputtaisi ulko-oveen lommon.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Haukkuminen kaikelle turhalle ja tottelemattomuus kun ei lopeta sitä.

-Äänekäs tassujen nuoleminen keskellä yötä (koiran peti on sängyn vieressä)

-Joku menee keittiöön ja avaa jääkaapin oven niin tää kehtaa lähtee mun sylistä makupalat ensimmäisenä mielessä.

Kyseessä 8v chihuahua 

Vierailija
42/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira käy takapihalla kusella varmaan 6 kertaa päivässä, ja siitä huolimatta kuseksii nurkkiin sisällä.

Virtsatietulehdus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lemmikit ovat ihania ja rakkaita, mutta ovat ne joskus rasittaviakin.

Oma koirani ei viihdy hetkeäkään yksin ulkona aidatulla pihalla. Sisällä kyllä osaa olla yksin, mutta jos erehdyt jättämään sen oven ulkopuolelle niin alkaa kamala ovea vasten hyppiminen ja piippaaminen. Olisi joskus kätevää työntää koira ulos vaikka siivoamisen ajaksi, koska koiraa epäilyttää imuri, mutta sillä välin se kyllä raaputtaisi ulko-oveen lommon.

Kissa on välillä ihan mahdottoman huomionkipeä,tunkee perheenjäsenten ja vieraiden syliin paijattavaksi.Se pöllii myös ruokaa ihmisten lautaselta jos hetkeksikin keskittyminen herpaantuu.En ole varma lasketaanko tätä,mutta toinen kissa suhtautuu muhun kauhean ylimielisesti :D 

Vierailija
44/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaks kissaa. Ensimmäisen ärsyttävät tavat:

Syö muovipusseja/nuolee wc-harjaa tms järkevää jos ei saa ruokaa heti sillä sekunnilla

Haluaa nukkua mun kanssa samalla tyynyllä eli käytännössä oma pää ei mahdu tyynylle ollenkaan

Juttelee paljon ja todella kummallisella vinkuvalla äänellä :D

Toisen ärsyttävät tavat:

Syö hihat ja lahkeet mun vaatteista

Kuopii hiekkalootaa niin kovasti että pökäleet lentelee pitkin lattioita.

Kummatkin on kyllä niin ihania ja hassuja että ei pienet huonot tavat haittaa <3

Vierailija
45/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirallani on hyvin ärsyttävä tapa protestoida milloin mitäkin aivastelemalla. Useimmiten saan räät päälleni silloin, kun lopetan rapsuttamisen aiemmin kuin koiralle sopisi.

Vierailija
46/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kultakalt jodlaa aina aamuisin kun itse haluaisin vielä nukkua.

Kissa korjaa aina mun auton automaattivaihdelaatikon ja aina sen jälkeen se vuotaa öljyä. Muuten aina kyllä korjannu hyvin oikuttelevan pakin ym.

Vierailija
47/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rähjää kaikille koirille ulkoiluttaessa.

Meilläkin kävi niin, ettei hoitokoiraa haettu pois. Ei olis kyllä annettukaan. Turkki yhtenä takkulaattana, aliravittu ja arka. Ekan viikon kökötti nurkassa yksinään..

Nyt ollaan luottamus ja rakkaus ansaittu. Hän on hurjan villi, eloisa ja seuranhakuinen. Innoissaan kaikesta.

Ei pahalla rähjää, vaan turhautumistaan. Monta herkkuperää jää nuuhkimatta.

Koiran elämä on uusi maailma mulle. Joka päivä oppimista. Tuota rähjäämistä ei ole kummosesti vielä puututtu siihen.

Vierailija
48/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tulee aamuisin herättämään minut "nälissään" ja menee maukuen istumaan ruokakuppinsa viereen.

Kuivaruokakipossa on reunoilla ruokaa, mutta keskeltä näkyy hieman kipon pohjaa. Kaadan siihen keskelle muutamia kuivaruokaraksua. Kissa alkaa syödä.

Jos tämän jälkeen menen vielä petiin, kissa menee keittiön sälekaihtimille ja räplää niitä voimakkaasti kunnes nousen sängystä.

Vierailija
49/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hamsterini tylsistyy, se alkaa järsiä kaltereita.

Vierailija
50/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissan leipominen. On ihan ok joskus kun leipoo etutassuilla nätisti ja hurisee tyytyväisenä. Joskus taas menee ihme tiloihin ja tamppaa tassuilla hirveällä voimalla pitäen samalla voimakasta kehräysmelua.

Erotettu emosta liian pienenä?

En ole tuo,jonka kissa on hulluna leipioja,mutta luin joskus,että leipominen on kissan tapa osoittaa kiintymystä,eikä sitä voi opettaa siitä pois.Ainoa mitä voi tehdä,on laittaa kissan kynsien ja ihmisen väliin vaikka paksu peitto tai vaate :D Mun kissa on myös himoleipoja,jostain syystä se leipoo ihmisten lisäksi esimerkiksi pehmoleluja.

Lisäksi kissa syö ihan kaiken ruuan johon vain pääsee käsiksi.Kissanruokasäkkiä täytyy pitää piilossa,kun se on ainakin kerran kynsitty auki ja syöty kuivaraksuja suoraan pussista.Joskus toriostokset jäivät hetkeksi esille,kun en ehtinyt heti laittaa kaappiin.Löysin kurkut ja paprikat jyrsittyinä.Liharuoat lähtevät myös äkkiä lautaselta,jos ruokaa ei vahdi silmä kovana.

Vierailija
51/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa juo vettä kaikkialta paitsi omasta kipostaan. Ei auta veden vaihtaminen eikä puhdas kuppi. Parasta on vesi lattiakaivossa tai minun vesilasissa.

Vierailija
52/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaikki kolme tulevat huutamaan kuin hyeenat kun kaivan ruokapurkkia esille ja kun kävelen heidän kupeilleen (ja siinä ilmeisesti kestää liian kauan), kaikki käyvät haukkaamassa mua varpaista koko ajan! :D

Jotkut lampaista kaipaa rapsutuksia ja kun hetkeksi rapsuttelun lopettaa, lammas etusorkalla potkaisee tai kuopaisee mua. Komentavat näin jatkamaan siis.

Vierailija
53/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

66688 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on kaks kissaa ja toinen niistä on tosi kärsimätön. mulla on tilaa vaan yhdelle hiekkalaatikolle ja jos nuorempi kissa menee sinne eka ja vanhempi ois kans menossa, hän ei jaksa otella vaa tekee tarpeet keskelle vessan lattiaa. ennen pidin vessassa mattoaki mut kyllästyin pesee sitä jatkuvasti

Laatikoita pitäisi olla aina yksi per kissa + vielä yksi, eli sulla pitäis olla kolme laatikkoa. Jos ei ole tilaa laatikoille, ei ole tilaa kissoille.

Mistä tuollaisen säännön olet keksinyt? Mulla ainakin kaksi kissaa ovat vuosia jakaneet sovussa yhteisen hiekkalaatikon.Siivoan sen vähintään kerran päivässä.Mikä järki kolmessa hiekkalaatikossa kahdelle kissalle olisi?

Vierailija
54/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohdan vaatteita lattialle, kissa kuskaa ne laatikkoonsa.

Lisäksi tiputtelee käytettyjä astioita lattialle.

Juu meillä on siistiä. Pakko olla. :)

Vierailija
55/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koiralla on monta ärsyttävää tapaa.

Räksyttää kaikille koirille. Räksyttää ihmisille, jotka ovat ilman koiraa ja rupeavat puhumaan mulle.

On niin mustasukkainen, ettei anna minun silitellä muita koiria. Itse menee kyllä muiden koirien omistajien silitettäväksi. Tulee myöskin väliin, jos istutaan tyttäreni kanssa vierekkäin. Ja kaikkea muuta mustasukkaisuus-juttuja tuolla.

Nykäsee pahasti kun näkee elukoita ulkona. Riistavietti. Tahtoo lähinnä ajaa takaa niitä. 

Seuraa kotona joka paikkaan. Aiheuttaa tällä vaaratilanteita, kun makaa takana huomaamattasi. Vessassa istuessa saa tuijotella tuon ruskeisiin silmiin.

Ulkona yrittää päättää reitin. Aina se ei ole minun mieleen. Sitten siinä toljotetaan hetki, ennen kuin saan koiran omaan suuntaani. Olen oppinut, että selän kääntäminen koiralle on nopein keino jatkaa matkaa.

Kun kiellät tulemasta sänkyyn, niiin drama  queen rupeaa huokailemaan ja kolisuttamaan luitaan lattiaan.

Mutta on tuo piski kaikista ärsyttävistä maneereistaan huolimatta hauska. Saa nauraa välillä vedet silmissä sille.

Vierailija
56/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uroskoira aloittaa aina iltaisin nukkumaan mennessä kauhean itsensä siistimisen.. Eli nuolee kusivehkeensä puhtaaksi. Monta minuuttia kestävä sessio äännekkäillä lutkutusefekteillä ja hönkimisellä höystettynä. Joskus ärsyttää, joskus ei voi kuin nauraa niille äänille ja keskittyneelle olemukselleen.

Vierailija
57/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<strong> kirjoitti:

Kissa tulee aamuisin herättämään minut "nälissään" ja menee maukuen istumaan ruokakuppinsa viereen.

Kuivaruokakipossa on reunoilla ruokaa, mutta keskeltä näkyy hieman kipon pohjaa. Kaadan siihen keskelle muutamia kuivaruokaraksua. Kissa alkaa syödä.

Jos tämän jälkeen menen vielä petiin, kissa menee keittiön sälekaihtimille ja räplää niitä voimakkaasti kunnes nousen sängystä.

Mulla on kanssa toinen kissoista juuri tuollainen aamuherättelijä,jos siis nukun kissan mielestä liian pitkään,tulee tarpomaan minut hereille.Molemmat kissat ovat aamupala-aikaan mahdottomia jaloissa pyörijöitä,meinaan jatkuvasti kompastua niihin,täytyy siirtyä sängystä keittiöön hyvin varovasti.

Vierailija
58/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkini ei osaa täyttää astianpesukonetta järkevästi. Se ei myöskään osaa pestä hampaita kuin peilin edessä, joka on jatkuvasti ruiskumaalattu tahna- ja sylkiroiskeilla. Lemmikkini pitää kättään kotipöksyjen sisällä telkkaa katsoessaan, joskus se nuuhkiikin.

Jätä se sika!

Vierailija
59/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4-vuotias saksanseisoja tekee uljaan ja ilmavan natsitervehdyksen aina kun joku kävelee pihan ohi.

Vierailija
60/70 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissallani on perversio varpaita kohtaan. Sohii suihkuverhon alta varpaita, jahtaa suihkun jälkeen, että pääsisi nipistelemään varpaita hampaillaan, roikkuu nilkasta tassuillaan ja jos on sukat jo laitettuna jalkaan, niin puree pohkeita. Ei satu, mutta kutittaa :D Se oli hauskaa pari ekaa kertaa, mutta näin 6 vuoden jälkeen jo alkaa vähän kyllästyttään varpaita jahtaava kissa. On se silti niin rakas hassujen tapojensa kanssa :3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi