Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit/odottajat, miten plussasitte? Olisiko raskaus mulla vielä mahdollinen?

Vierailija
14.04.2016 |

Nyt kp 29, menkat alkaa yleensä kp 26-27, mutta kierto on kyllä ollut aikaisemmin joskus jopa 28-29 pv. Eilen ja tänään testasin rfsu:n testillä ihan hailakan plussan, siis ihan haalean, josta erottaa kyllä vaaleanpunaisen viivan, mutta kuitenkin ihan himmeänä. Vrt. siis aikaisempiin testeihin, jolloin koskaan ei ole näkyny mitään. Voisko olla mahdollista että olen raskaana, vaikka viiva on noin himmeän himmeä vieläkin? Kun katson testitikun ns.sivulle sen muoviosan "alle" kontrolliviivan lisäksi myös testiviivan kohdalla siinä "pehmeässä aineessa" näkyy vähän punaista. Uskaltaisikohan tähän luottaa.. Mitään kummempia raskausoireita ei ole nyt ollut, paitsi lämmöt koholla 0.5 astetta normaalista, ollut ovulaatiosta asti. Toinen mihin mies kiinnitti huomion, että mulla on jatkuvasti nälkä, ja tekee mieli kaikkea suolaista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös..

Vierailija
2/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo kuulostaa siltä, että olet raskaana. Tosin valitettavasti se, että viiva on tosi haalea vielä kun menkat 3 päivää myöhässä voi viitata kemialliseen raskauteen. Ei tuossa auta kuin odottaa pari päivää ja tehdä sitten vaikka digitesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt testin yleensä vasta kun menkat viikon myöhässä, ensimmäisessä raskaudessa tein kyllä ekan testin malttamattomuutta kun menkat oli 4-5pv myöhässä, hyvinhyvin haalea viiva. Ja ihan apteekin testejä käyttänyt. Että periaatteessa mahdollista.

Vierailija
4/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä plussasin reilu kuukausi sitten. Tein samalla kaksi testiä, toinen oli rfsu:n erittäin herkkä ja toinen tavallinen preckcheck. Rfsun erittäin herkkään tuli niin himmeä viiva, että täytyi käyttää jo hieman mielikuvitusta sen nähdäkseen, kun taas preckcheck näytti ihan selkeän plussan. Mulla oli tuolloin kp 30/29. Suosittelen siis vaihtamaan merkkiä ja testaamaan, todennäköisesti viiva on paljon selvempi :) Onnittelut!

Vierailija
5/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota pari päivää ja tee uusi testi. Sillähän se selviää :) mahdollisuus raskauteen on kyllä, mutta itse varmistaisin plussan vielä parin päivän päästä. Silloin toivottavasti vähän selkeämpi vastaus.

Itselläni plussa oli selkeä heti seuraavana päivänä siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Vierailija
6/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Js sä oot raskaan niin sä oot raskaana. Jos et ole niin et ole. Eli kysymys mahdollisuuksista on irrelevantti. Jos munasolu on hedelmöittynyt, olet raskaana. Jos ei, niin et ole. Sillä ei ole mitään tekemistä enää mahdollisuuksien kanssa.

Odota nyt rauhassa pari päivää äläkä tyhjänpäiväisesti häslää niitten testien kanssa. Jos olet raskaana, onnea, jos et, no ei sille enää tässä kierrossa mitään voi muutenkaan.

Vierailija
7/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan haalean viivan sain 1 tai 2 pv siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Kunnolla viiva tuli näkyviin vasta viikko ekasta testistä. Ja taisivat olla rfsu:n liuskatestejä. Aikaisemmissa raskauksissa olen plussannut jo päivä siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, tuolloin käytössä apteekin raskaustestit.

Vierailija
8/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! Sain tänään ihan selvän, vaaleanpunaisen plussan :) Jospa tätä vuoden odotuksen jälkeen nyt jo uskaltaisi iloita, vaikka vaaleampi olikin kun kontrolliviiva :) Ap

Vierailija
9/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 3 raskaustesti (kp 28, kp 36 ja kp 40). Vasta viimeisellä kerralla testi näytti himmeää positiivistä, muuten täysin negatiivistä.

Mulla kellon tarkasti pystyi sanomaan koska alkoi 30 päivän välein menkat

Vierailija
10/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut kuin hailakoita viivoja eikä viivat paljon tummentuneet missään vaiheessa. Digitesti näytti raskaana 3+ ja raskaana vahvasti oltiin.

Vierailija
11/11 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös oli plussa hailakka ainakin viikon verran kuukautisten poisjäännistä. Onnittelut, olet raskaana! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä